Gå til innhold

SniKkSnAkK tråden for hygge og sosial småprat


Kamikatze

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Brun is er hjemmelaget med pepperkakesmak i seg.

Det var da fælt så gniten du ble på detaljene :P

Hjemmelaget som i egg og vaniljestang over vannbad, lakrisrot og sånn, eller snakker vi ferdigkjøpt vaniljeis, tilsatt lakrisekstrakt? Sistnevnte var faktisk meget suksessrik i egnene omkring min drøvel...

Sjokolade.er....sjokolade. :jepp:

Sjokolade kan brukes til mye fornuftig. Pakke inn lakris, for eksempel...

Endret av Kamikatze
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dere klar over at innlegg 1000 kom på side 50 i denne tråden? Eventuelt på side 51, litt avhengig av hvordan man teller. Tror dette er hyggelig å vite. Er i

JUBILEUMSmodus, siden en viss uinteressant tråd har rundet

side 1500, og vi er i skrivende stund 16 innlegg fra å runde 30 000 innlegg i den nevnte tråd!

Regnskapets dag i dag, visst, for meg.

Takk for oppmerksomheten.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjemmelaget som i egg og vaniljestang over vannbad, lakrisrot og sånn...

Omtrent sånn ja. Jeg har sett program på televisjonen og blir inspirert må vite... :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest SunflowerPenguin

Svart marsipan kake er ogsá stilig. :jepp: Bare litt synd den ikke smakte lakris, for den ser virkelig ut som et stort lakris trekk over hele kaka! :sikle: Men jeg synes ogsá at marsipan er skikkelig namme!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SunflowerPenguin

Hmm...det har jeg jo ikke tenkt på før. Sort marsipan! :tommelopp:

Det finnes marsipan i masse farger. Ble overrassket sjólv nár jeg sá marsipan i svart. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bakeriene har i grunnen ganske vanlige og kjedelige forslag når de viser bilder av hva de selger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kjøpte lakrismarsipan for en drøy måned siden. Skikkelig grov og ikke for søt marsipan som var tilsatt lakrisekstrakt. Det ble kjempenedtur. Tror det må være et av meget få produkter med lakris i navnet som ikke svarer til minimums. Men tanken var god. Skikkelig hjemmemarsipan med lakrisgele, tror jeg kan bli noe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest SunflowerPenguin

Jeg kjøpte lakrismarsipan for en drøy måned siden. Skikkelig grov og ikke for søt marsipan som var tilsatt lakrisekstrakt. Det ble kjempenedtur. Tror det må være et av meget få produkter med lakris i navnet som ikke svarer til minimums. Men tanken var god. Skikkelig hjemmemarsipan med lakrisgele, tror jeg kan bli noe...

Visste ikke at det fantes lakris marsipan. Den vi kjópte var vanlig marsipan men tilsatt med svart farge, men det var helt vanlig marsipan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte lakrismarsipan for en drøy måned siden. Skikkelig grov og ikke for søt marsipan som var tilsatt lakrisekstrakt. Det ble kjempenedtur. Tror det må være et av meget få produkter med lakris i navnet som ikke svarer til minimums. Men tanken var god. Skikkelig hjemmemarsipan med lakrisgele, tror jeg kan bli noe...

Lurer på hvordan Troika hadde smakt med lakristrekk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hvordan Troika hadde smakt med lakristrekk?

Er kjempelett å finne ut. Stapp troikaen i kjøleskapet. Kjevle i mens en Kick flat. Eller høvle noen Panda i tynne flak.

Brekk bort sjokoladen fra troikaen, dekk den med lakris, og la den nærme seg romtemperatur før

Æsj, nå fikk jeg teposen i kjeften...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er kjempelett å finne ut. Stapp troikaen i kjøleskapet. Kjevle i mens en Kick flat. Eller høvle noen Panda i tynne flak.

Brekk bort sjokoladen fra troikaen, dekk den med lakris, og la den nærme seg romtemperatur før

Skal på butikken til uka. Blir nok å eksperimentere. Men kick? Litt for salt, trur eg. Kanskje Nero og Troika i samme jafs? Eller en pandaløsning. Jeg skal avlegge rapport når eksperimentet er utført.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...