Gå til innhold

Har du noen gang.........


NonJuan

Anbefalte innlegg

Gjest SunflowerPenguin

Tølt er en spesiell gangart bare islandshesten har. :) Å tølte er altså å ri en hest i tølt.

Ok. Jeg skal próve á huske pá dette til neste gang. Takk for info. :)

Har du noen gang forsovet deg til jobben?

Ja, det har skjedd. like lite behagelig hver gang. ;)

Har du noen gang spist bródskive med bananskiver, rómme og syltetóy?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Strandet

Nei, hm, tror ikke det. Har måttet spytte ut mat noen ganger pga. biter av bein og sånt.

Har du noen gang mistet mat på gulvet og så plukket dette opp og spist det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SunflowerPenguin

Aldri prøvd - er det et tips? :)

Det er veldig godt! Eller iallefall jeg likte det godt da ei venninne annbefalte meg til á próve det. Jeg tenkte fórst; Aesj! Men ble overrassket over hvor godt det faktiskt var. Hvis du er glad i bananer og jorbaersyltetóy. Det er det syltetóyet jeg husker jeg spiste dette med. Men en kan jo próve seg litt mer fram om en vil det. :jepp:

Har du noen gang mistet mat på gulvet og så plukket dette opp og spist det?

Vanligvis gjór jeg ikke det, men det har nok vaert ganger jeg har gjort dette. ;)

Har du noen gang lagd gratinert bakte poteter?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SunflowerPenguin

Har tenkt pá det litt tidligere, men ná tenker jeg at jeg skal próve á vaere her en del lengre fór jeg tenker pá noe sánt. Men klart, det er lettere á tenke pá slikt mer om du er trist for eksempel.

Har du noen gang vurdert dette sjólv?

Endret av SunflowerPenguin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest SunflowerPenguin

Jeg har vurdert det litt, vi får se..

Har du noen gang handlet julegaver til deg selv?

Sá leit. Synes det er hyggelig á ha deg innpá her. :hug: Men du má gjóre hva som du mener er best for deg sjólv.

Vel, jeg husker ikke om jeg har handlet noe julegaver for meg sjólv. Hvis det tells á ha kjópt det i sammen med mannen min slik at jeg ser det og vet hva jeg skal fá, da har jeg vel det.

Har du noen gang danset pá et bord?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jessica-Oslo

Sá leit. Synes det er hyggelig á ha deg innpá her. :hug: Men du má gjóre hva som du mener er best for deg sjólv.

Har du noen gang danset pá et bord?

Tusen tusen takk søta - det skal jeg ta med meg :) Veldig hyggelig at du sier det :klem1:

Jeg har ikke danset på bordet :)

Har du noen gang besvimt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SunflowerPenguin

Har du noen gang giftet deg?

Ja.

Tusen tusen takk søta - det skal jeg ta med meg :) Veldig hyggelig at du sier det :klem1:

Jeg har ikke danset på bordet :)

Har du noen gang besvimt?

You are very welcome, Jessica-Oslo. :klemmer:

Jeg har opplevd á besvime noen fá ganger. Alltid litt rar fólelse á vákne opp fra det.

Har du noen gang besvimt ogsá?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Strandet

Nei, hm, tror ikke det, kan uansett ikke huske at jeg faktisk har opplevd noe sånt. :|

Har du noen gang gått på trynet på tråsykkel?

Endret av Strandet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, brukte tråsykkel mye da jeg var liten. Satte utfor grusbakker, og skulle svinge i enden av bakken for å få sladd på sykkelen og for at det skulle sprute grus. Ble ofte dype spor etter mange turer. Artig :laugh: , selv om det ofte endte med tryning :fnise:

Har du noen gang tvunget i deg mat for å ikke virke uhøflig?



Anonymous poster hash: bef59...83d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SunflowerPenguin

Det tror jeg ikke jeg har? *bank i bordet*

Hva betyr bank i bordet? Skjónner at det má vaere et uttrykk, men jeg vet ikke hva det betyr. Kunne vaert fint á fá vite det, da vil jeg ha laert noe nytt ogsá. Det virker jo kjent, da. :)

Har du noen gang tvunget i deg mat for å ikke virke uhøflig?

Ja, det har skjedd.

Har du noen gang tatt pá deg noen klaer som fikk deg til á fóle deg ukomfortabel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Strandet

Ja, tja. Svømte med klær på en gang (bukse og sko).

Har du noen gang nyst og prompa samtidig?

Endret av Strandet
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Jessica-Oslo

Hva betyr bank i bordet? Skjónner at det má vaere et uttrykk, men jeg vet ikke hva det betyr. Kunne vaert fint á fá vite det, da vil jeg ha laert noe nytt ogsá. Det virker jo kjent, da. :)

Litt som at du håper det ikke skjer heller :) Når man banker så holder man uhellet unna.. :)

Nei, det kan jeg ikke huske.

Har du noen gang kjent deg helt maktesløs?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SunflowerPenguin

Litt som at du håper det ikke skjer heller :) Når man banker så holder man uhellet unna.. :)

Har du noen gang kjent deg helt maktesløs?

Aaah okay. Tror jeg husker det ná. Har hórt det uttrykket der fór men husket ikke hvordan det var. :jepp:

Har vel vaert ganger der jeg har fólt meg makteslós.

Har du noen gang drukket noe du syntes var ufyselig vondt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jessica-Oslo

Alkohol er jeg ikke så glad i, så noe av det jeg har smakt der må gå under den kategorien der :)

Har du noen gang vært slem mot noen med vilje?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SunflowerPenguin

Jeg liker ikke á vaere slem mot andre. Det har vaert ganger der jeg har gjort eller sagt noe slemt, men da har det ofte vaert en grunn bak det som at noen har sáret meg, behandlet meg dárlig, og da blir det pá en máte en slags forsvars teknikk fra min side. Men jeg er ikke den type person som liker á vaere slem mot andre med vilje. Mesteparten av tiden nár jeg har gjort eller sagt noe som var slemt, sá angrer jeg veldig raskt etterpá. Og det fár meg til á fóle meg skitten og jeg vil ogsá fá mye skyldfólelse over meg.

Har du noen gang betalt noe for en fremmed person som ikke hadde nok penger eller som kanskje var hjemlós?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...