Gå til innhold

Hvordan ser folk ut her inne?


danbanan

Anbefalte innlegg

Hehe, den er god!

Ja, sludder, vås og oppspinn fra ende til annen, og ikke minst fra høyre til venstre, og i tverrsnitt tvers gjennom. Klin umulig, og fullstendig usannsynlig, fordi det viktigste i verden er å lage nettforumer det sikreste stedet i verden.

Ikke det sikreste i verden. En data kyndig hacker greier nok greit finne sikkerhetshull i serveren til KG, men det forandrer ikke det faktum at man må ty til ulovlige metoder for å innhente "sensetiv" og "skjermet" informasjon. Skjønner du prøver etter beste evne å skryte på deg kvaliteter og datakunnskap for å imponere damene her med for oss som kan emne her så blir det bare tull.

Med mindre du kan vise til hvilket Firefox tilleggs app det er som kan avsløre hvem anonymebrukerne er? Dette er et retorisk spørsmål for vi vet begge at dette er du ikke kapabel til.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke det sikreste i verden. En data kyndig hacker greier nok greit finne sikkerhetshull i serveren til KG, men det forandrer ikke det faktum at man må ty til ulovlige metoder for å innhente "sensetiv" og "skjermet" informasjon. Skjønner du prøver etter beste evne å skryte på deg kvaliteter og datakunnskap for å imponere damene her med for oss som kan emne her så blir det bare tull.

Det er jo derfor jeg er her. For å imponere damene, med alle løgnene mine.

Med mindre du kan vise til hvilket Firefox tilleggs app det er som kan avsløre hvem anonymebrukerne er? Dette er et retorisk spørsmål for vi vet begge at dette er du ikke kapabel til.

Siden det var retorisk, slipper jeg å svare på det, sant? :kyss2:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo derfor jeg er her. For å imponere damene, med alle løgnene mine.

Siden det var retorisk, slipper jeg å svare på det, sant? :kyss2:

Det er åpenbart du farer med løgn når du hevder du besitter kunnskap og datakyndighet til å avsløre hvem AnonymeBrukere er. Hvorfor du juger om å besitte slik kunnskap er ren spekulasjon, men det mest nærliggende å tro er at du gjør det for å imponere brukere her som ikke kan så mye om data.

Det er ikke tvang til å svare på noe som helst. Og ja du slipper svare så du slipper bli avkledd ytterligere.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er åpenbart du farer med løgn når du hevder du besitter kunnskap og datakyndighet til å avsløre hvem AnonymeBrukere er. Hvorfor du juger om å besitte slik kunnskap er ren spekulasjon, men det mest nærliggende å tro er at du gjør det for å imponere brukere her som ikke kan så mye om data.

Jepp, det er ikke så vanskelig å se tvers gjennom de gjennomsiktige, tøsete løgnene mine, så det er veldig flink, og det skal du ha skryt for.

Jeg besitter stort sett ikke kunnskap om noe som helst, men jeg håper jo at jeg en gang kan bli like smart som deg.

Det er ikke tvang til å svare på noe som helst. Og ja du slipper svare så du slipper bli avkledd ytterligere.

Hmm... Jeg liker egentlig at du kler av meg, så bare fortsett du ;)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp, det er ikke så vanskelig å se tvers gjennom de gjennomsiktige, tøsete løgnene mine, så det er veldig flink, og det skal du ha skryt for.

Jeg besitter stort sett ikke kunnskap om noe som helst, men jeg håper jo at jeg en gang kan bli like smart som deg.

Hmm... Jeg liker egentlig at du kler av meg, så bare fortsett du ;)

Jada. Bare spøk bort påstandene du serverte om at du besitter kunnskaper til å avsløre Anonymebrukere gjennom et Firefox tillegg.

Det får deg til å fremstå ekstra smart.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada. Bare spøk bort påstandene du serverte om at du besitter kunnskaper til å avsløre Anonymebrukere gjennom et Firefox tillegg.

Det får deg til å fremstå ekstra smart.

Jeg må jo det, når jeg ikke besitter noe kunnskap om egentlig noe som helst. Når folk påpeker løgnene mine da, kan jeg jo ikke annet enn å bare fjase det vekk, i håp om at det går i alles glemmebok, veit du.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg må jo det, når jeg ikke besitter noe kunnskap om egentlig noe som helst. Når folk påpeker løgnene mine da, kan jeg jo ikke annet enn å bare fjase det vekk, i håp om at det går i alles glemmebok, veit du.

Jupp, som sagt: sludder, vås og oppsin fra ende til annen, og nå kan vi også legge til fjas. Takk og adjø

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jupp, som sagt: sludder, vås og oppsin fra ende til annen, og nå kan vi også legge til fjas. Takk og adjø

Det er jo åpenbart at "jeg kan se brukere på et nettbasert forum" er en ekstremt sikker måte å få seg fitte på, helt til du kom inn her og cock blocka meg. Hvordan skal jeg få tatt jomfrudommen min nå? Med en gaffel?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo åpenbart at "jeg kan se brukere på et nettbasert forum" er en ekstremt sikker måte å få seg fitte på, helt til du kom inn her og cock blocka meg. Hvordan skal jeg få tatt jomfrudommen min nå? Med en gaffel?

Modenhets nivå på topp her etter du ble avslørt i en løgn ser jeg ja. Og jeg sa vitterlig takk og adjø.

For din egen skyld burde du avslutte samtalen her slik at du slipper drite deg ut ytterligere.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Modenhets nivå på topp her etter du ble avslørt i en løgn ser jeg ja. Og jeg sa vitterlig takk og adjø.

For din egen skyld burde du avslutte samtalen her slik at du slipper drite deg ut ytterligere.

Jeg er veldig umoden, ja. Hadde jeg ikke vært det, hadde jeg jo ikke spredd disse løgnene til å starte med, veit du, og jeg hadde jo ikke måtte sitte på nettet for å finne meg jenter å snakke med.

Umodenheten min gjør også at jeg prøver å ta igjen, siden du cock blocka meg, men siden jeg egentlig ikke kan noe om noe som helst, får jeg det ikke helt til, så da sitter jeg bare her og driter meg ut isteden, og svarer febrilsk på innleggene dine, til og med etter at du har sagt takk og adjø.

Så da sitter jeg her da, og marinerer i min egen umodenhet, mens jeg driter meg loddrett ut, og kommer til å være jomfru resten av livet. Takk for den, din cock blocker!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er ganske fascinerende at dere ikke tar dere selv i å være utroooolig off-topic (igjen!)..

Håper diskusjonen deres er ferdig nå :sovne:

Endret av Noz
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er ganske fascinerende at dere ikke tar dere selv i å være utroooolig off-topic (igjen!)..

Håper diskusjonen deres er ferdig nå :sovne:

Jeg og WubWub pleier ofte å spore av tråder sammen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig umoden, ja. Hadde jeg ikke vært det, hadde jeg jo ikke spredd disse løgnene til å starte med, veit du, og jeg hadde jo ikke måtte sitte på nettet for å finne meg jenter å snakke med.

Flott du har litt selvinnsikt inni alt fjaset i det minste.

tumblr_inline_na11owXJew1s4672p.png

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flott du har litt selvinnsikt inni alt fjaset i det minste.

Det har jeg i det minste. Var ikke jobben din ferdig forrige gang du sa takk for deg?

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og WubWub pleier ofte å spore av tråder sammen?

Sikkert morsomt for dere men ikke for andre.

Anonymous poster hash: 68c5f...75a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert morsomt for dere men ikke for andre.

Anonymous poster hash: 68c5f...75a

Tror ikke han syns det var så morsomt heller, men jeg syns det var veldig gøy.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tror ikke han syns det var så morsomt heller, men jeg syns det var veldig gøy.

Det er jo enda noe. :ler:

Anonymous poster hash: 68c5f...75a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo enda noe. :ler:

Anonymous poster hash: 68c5f...75a

:ler:

Jeg skal prøve å holde kjeft nå, så folk kan vise hvordan de ser ut.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jon blund

Vet ikke om det presser meg inn i samtalen her men tenkte jeg skulle svare på tråden:P.

Skallet, masse tattoveringer og høy.

Endret av Jon blund
  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om det presser meg inn i samtalen her men tenkte jeg skulle svare på tråden:P.

Skallet, masse tattoveringer og høy.

Digg! Endret av Rossin
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...