Gå til innhold

Jeg kjenner meg trist i dag, fordi at...


Hoppetaujenta

Anbefalte innlegg

Idag er jeg trist fordi jeg føler meg som en dårlig ansatt og sjef

Fordi jeg er uinspirert og tom for energi.

Fordi jeg føler meg feit selv når mannen min får spontan ståtiss av å se meg naken i Dusjen.

Fordi jeg hadde klart å bygge opp kamplyst til å slutte å røyke, og så mistet den igjen da jeg oppdaget at jeg er minst like avhengig av prpsi max, som skulle være mitt barnslige substitutt, og at jeg i tillegg var på full fart inn i å gjøre det samme med melkesjojolade med kvikklunsj.

Fordi jeg synes synd på hunden min som fortjener en laaaang tur i skogen og gå løs, mens tid og båndtvang ikke har gjort det mulig i det siste...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kårky: Da vil jeg bare gi deg en STOR :klem: og krysser fingrene for at det ordner seg snart. Kan ikke forestille meg hvor jeg ville vært uten behandlingen :kose:

Synes du skal gjøre som Jumpforjoy sier :jepp:

Sorry for off topic igjen :plystre:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Jeg er i ferd med å ta en av de store og vanskelige avgjørelsene i livet mitt. Har tenkt på det i over ett år. Jeg var forvirret og lei meg i en bestemt situasjon da, og det har bare blitt verre. Ser ingen løsning på problemene her, og må manne meg opp til å avslutte dette. Det er ikke greit å måtte skuffe og kanskje såre noen man liker godt. Jeg er ganske nedfor i disse tider.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fordi jeg ikke klarer å få sagt noe jeg burde si. Og fordi jeg skulle ønske jeg ikke hadde hatt behov for å si noe av det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi jeg er misfornøyd med hvordan livet mitt er, og jeg ikke får gjort stort med det nå..

Og jeg har ting jeg sikkert skulle sagt, men jeg klarer ikke si ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk med sosialen, de har mulighet til å gi deg penger ganske kjapt. Veit ikke om det går på dagen, men burde gå på et par dager i alle fall.

Har vært inne på tanken,men sosialen vil bare kreve at jeg tar sparepengene til ungene og DET har jeg ikke hjerte til.Bare fordi min nakke er dr**...

Men nå har jeg endelig hørt fra Nav dyret og venter på utbetaling !!!! Det hjalp veldig på humøret å endelig få bekreftelse på at jeg har fått VU og penger er på vei.

Dere er nå utrolig snille som kommer med forslag Jumpforjoy og stjernekyss ! Takk takk :klemmer:

Offtopic end*

Allergi sesongen er i gang. :forkjola: Nei nei aaaatsjooooooo = (syt )

Endret av Kårky
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har vært inne på tanken,men sosialen vil bare kreve at jeg tar sparepengene til ungene og DET har jeg ikke hjerte til.Bare fordi min nakke er dr**...

Det har du rett i, sosialen er dessverre idioter når det gjelder slikt. Men godt det ordna seg uansett, heia Nav (når det funker). ^^

(Og jeg ser jeg bare har slengt inn off topic-innlegg her. Sorry.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Jeg er lei meg fordi en som skal gjøre en jobb for meg, aldri har tid når det kommer til stykket.

Jeg blir nedprioritert og andre sniker seg foran meg i køen.

Jeg har gitt ham penger for jobben før, men han vil ikke ha dem og gir meg dem tilbake. (det er frustrerende å ikke kunne slå i bordet - jeg er avhengig av hans velvilje)

Jeg blir sint over slik oppførsel som han viser overfor meg, stadig vekk! :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:kose: til deg over ,ikke morro å havne i slik situasjon.Håper det ordner seg fort.

Trist fordi jeg hadde gledet meg til regn og en pause fra litt pollen.

I stede fikk jeg hodepine og lattis av meg selv som igjen gav meg mer hodepine. jaja :klaske:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

fordi storken ser ut til å kraftig ignorere oss, fordi jeg føler meg bælfeit og fordi jeg føler meg veldig ensom. Hurra hormoner. :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er trist fordi jeg er hjemme igjen... :( Vært på en fantastisk tur til Køben med sambisen og vi hadde det herlig. Men hjemme igjen nå. :tristbla: Men mange gode minner da. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

fordi jeg ikke vet om vi kommer oss til Kreta neste uke pga askeskyen..har spart penger i over ett år, og har gleda meg lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Silvermist

Ikke så trist, men mer oppgitt fordi det SNØR! LEI!

Jeg slenger meg på denne.

På onsdag lå jeg på terassen i bikini, i dag snør det :trist:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også trist fordi jeg ikke kommer meg på etterlangtet ferie pga. askeskyen. I tillegg har jeg kranglet med den snille kjæresten min i dag. Jeg sa ting som såret følelsene hans, og selv om jeg har sagt unnskyld angrer jeg veldig på at jeg var en bitch :kjefte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er stressa i dag, fordi jeg er redd jeg ikke kommer meg på ferie neste måned, og synes jeg er teit som tar sorgene på forskudd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...