Gå til innhold

Hvor mye har du hatt/har du i kredittkort gjeld?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva er det meste du har vært oppe i?

Hvor lang tid brukte du på nedbetaling?

Jeg har hatt 120.000.

Nedbetalingstid ca 1 år. Ferdig i dag :D

Hva har du brukt penge på?

Jeg har brukt de på bare tull. Forstår ikke hvordan det er mulig, snøball effekt ..

Anonymous poster hash: 6a960...b98

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det meste jeg har hatt er 10.000. Nå har jeg ca. 8000, og stresser med det siden jeg er student og sjelden har mulighet til å betale noe særlig mer enn minstebeløpet... Da blir jo omtrent ikke gjelden mindre, den blir bare ikke større. Jævla møkkakredittkort, gleder meg til å bli kvitt det!



Anonymous poster hash: e30da...7f1
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det meste du har vært oppe i?

Hvor lang tid brukte du på nedbetaling?

Jeg har hatt 120.000.

Nedbetalingstid ca 1 år. Ferdig i dag :D

Hva har du brukt penge på?

Jeg har brukt de på bare tull. Forstår ikke hvordan det er mulig, snøball effekt ..

Anonymous poster hash: 6a960...b98

Gratulerer med at du er ferdig å betale! Kan tenke meg det er en deilig følelse :D :D og så er det fredag på toppen av alt!

Anonymous poster hash: e30da...7f1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde 25 000, nå er det nede på 21000. Er student, så jeg betaler, som AB over, bare minstebeløpet. Kan ikke vente til jeg er ferdig med både studier og kredittkort! ALDRI mer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

40 000,- p.d.d.

Gjort det helt bevisst og er i gang med å betale tilbake så kjapt som overhodet mulig. Jeg har disponert kredittkort i mange år og det er ikke første gang, men selv om det er kalkulert og kontrollerbart er det fryktelig dumt.