Gå til innhold

Hvor langt fra Nydalen togstasjon og til BI?


Kornblomst

Anbefalte innlegg

Jeg skal ha noen kurs på BI og må ta tog dit. Hvor langt er det fra Nydalen jernbanesasjon og til BI. Går det greit å gå? Er det vanskelig å finne veien? Hvor lang tid må jeg gjøre regning med at det tar?

Et annet spørsmål. Hvor langt er det fra BI og til nærmeste hotell?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det enkleste er å ta t-banen, når du kommer til Nydalen tar du rulletrappen opp og så vil du se BI til venstre over gaten når du kommer ut. Du kan f.eks. ta t-banen fra Oslo S hvis du skal ta toget dit, banene du kan ta er linje 6 Ringen, linje 4 Ringen og linje 5 Storo.

Det ligger et hotell der også, Radisson SAS Hotell Nydalen. Det ligger over gaten for BI. Men t-banen går hele kvelden, hvis du mot formodning har lyst til å bo nærmere sentrum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Toget jeg må ta går forbi Nydalen togstasjon. Det blir tungvint å ta toget helt frem til Oslo S og så t-banen tilbake. Jeg liker å vite på forhånd at jeg kommer til å finne frem.

Radisson SAS Hotell Nydalen høres perfekt ut. Jeg har ikke noe behov for å bo i sentrum.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Antar at du kommer med Gjøvikbanen?

Maks 10 minutter fra Nydalen stasjon til BI.

Antagelig noe mindre enn det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Antar at du kommer med Gjøvikbanen?

Maks 10 minutter fra Nydalen stasjon til BI.

Antagelig noe mindre enn det.

Jeg kommer med Gjøvikbanen, ja. Er det vanskelig å finne frem? Jeg har rett og slett ingen anelse hvor jeg skal gå fra stasjonen. Det finnes helt sikkert folk jeg kan spørre om veien, men det hadde vært kjekt å vite veien sånn noenlunde.

Tusen takk for svar så langt både Sol79 og *Flicka*.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I følge Trafikanten er det 591 meter fra Nydalen stasjon til Nydalen t-bane. Gå inn på www.trafikanten.no , trykk på kart, velg "Finn avstand og gangtrase mellom to steder", skriv Nydalen [tog] og Nydalen [t-bane] eller adressen til BI, så får du opp kart og beskrivelse

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veibeskrivelse

Kobling:

http://maps.google.no/maps?f=d&source=...e=UTF8&z=16

Fra: Nydalen Stasjon 0484 Oslo

Sluttadresse: Handelshøyskolen BI Nydalsveien 0484 Oslo

Start ved: Nydalen Stasjon 0484 Oslo

1. Kjør mot vest på Spikerveien mot Sandakerveien - 39 m

2. Ta til venstre ved Sandakerveien - 0,5 km

3. Ta til høyre ved Nydalen alle Målet blir på høyre side - 80 m

Ankom: Handelshøyskolen BI Nydalsveien 0484 Oslo

Endret av MammaSarius
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kommer med Gjøvikbanen, ja. Er det vanskelig å finne frem? Jeg har rett og slett ingen anelse hvor jeg skal gå fra stasjonen. Det finnes helt sikkert folk jeg kan spørre om veien, men det hadde vært kjekt å vite veien sånn noenlunde.

Tusen takk for svar så langt både Sol79 og *Flicka*.

Du går mot byen under undergangen som tog kjører over, da er du i Sandakerveien. Bare fortsett nedover på den, en litt bratt nedoverbakke, du har Schbistedt på venstre hånd, så ser du BI-bygget på høyre hånd når du kommer nederst i bakken. Når jeg tenker meg om, kan det umulig ta mer enn 5 minutter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for veldig gode forklaringer alle sammen. Nå tror jeg jammen det skal gå greit å finne frem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...