Gå til innhold

Gutt søker venner (Oslo)


Superfood

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg er en gutt på 19 bosatt i Oslo som ønsker jentevenner. Har bare guttevenner, men ingen jentevenner, og det er ikke ALLTID gøy å sitte å game, eller snakke om gaming. Send en melding til meg om du er interessert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Over 100 visninger, 0 svar, - er det normalt?

Slik det virker i andre tråder her får man nesten flere svar enn tråden er lest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsatt 0 svar, og nå over 150 visninger. Dette kan da ikke være normalt ut i fra hvordan jeg ser andre tråder har eskalert?

Kan ikke dere som ikke har svart meg bare sende meg en melding om hva jeg har skrevet feil? Kan jo ikke ha skrevet mye feil, da jeg faktisk nesten ikke har skrevet noe annet enn det viktigste...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. dette virker som et sjekkeforsøk

2. det finnes plenty gutter som ikke bare vil game

3. folk her inne er anonyme av en grunn

4. de fleste her inne er langt eldre enn deg og ser kanskje ikke poenget med å sosialisere med yngre gutter

5. det at du etterspør kun jenter gjør at det også virker som at du er ute etter noe annet enn en "kompis"

Om du har lyst til å bli kjent med noen her inne på forumet vil jeg heller anbefale deg å bli med på sosiale treff blant flere. Svært få er interessert i å møte en fyr på enehånd.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1. dette virker som et sjekkeforsøk

2. det finnes plenty gutter som ikke bare vil game

3. folk her inne er anonyme av en grunn

4. de fleste her inne er langt eldre enn deg og ser kanskje ikke poenget med å sosialisere med yngre gutter

5. det at du etterspør kun jenter gjør at det også virker som at du er ute etter noe annet enn en "kompis"

Om du har lyst til å bli kjent med noen her inne på forumet vil jeg heller anbefale deg å bli med på sosiale treff blant flere. Svært få er interessert i å møte en fyr på enehånd.

1. Nei. Har ikke skrevet noe annet enn de andre som har prøvd å skaffe kontakter.

2. Mitt miljø består av gamere, da fokus nå er å komme meg litt bort fra det miljøet jeg er i.

3. Les alle andre tråder enn denne og se responsen.

4. Vil tro det eksisterer brukere blant de nesten 200 som har lest her som er under 20.

5. Det er veldig trist du og andre faktisk tror det. Jeg kan ikke endre hvordan dere antar andre.

Har sett det er flere gutter på Kvinneguiden, og antok da det var helt normalt å være gutt på et jenteforum, og forventet faktisk mer respons enn jeg har fått, spesielt fra jentene selv, som jeg faktisk henvender seg til. Om de er redd for å svare her, kan de sende meg en melding. Forresten; hvorfor er du her, du som er gutt? Over 6 K innlegg har du.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. Nei. Har ikke skrevet noe annet enn de andre som har prøvd å skaffe kontakter.

2. Mitt miljø består av gamere, da fokus nå er å komme meg litt bort fra det miljøet jeg er i.

3. Les alle andre tråder enn denne og se responsen.

4. Vil tro det eksisterer brukere blant de nesten 200 som har lest her som er under 20.

5. Det er veldig trist du og andre faktisk tror det. Jeg kan ikke endre hvordan dere antar andre.

Har sett det er flere gutter på Kvinneguiden, og antok da det var helt normalt å være gutt på et jenteforum, og forventet faktisk mer respons enn jeg har fått, spesielt fra jentene selv, som jeg faktisk henvender seg til. Om de er redd for å svare her, kan de sende meg en melding. Forresten; hvorfor er du her, du som er gutt? Over 6 K innlegg har du.

Jo, du skriver at du kun vil bli kjent med jenter, og du er av hannkjønn samt ønsker å møtes på enehånd utenfor forumet. De andre som har etterspurt noen å finne på ett eller annet har vært kvinner og de søker gjerne etter noen å møtes sammen med.

Jeg er her av egen underholdning. Prokrastinering med andre ord. Hverken mer eller mindre.

Endret av Guybrush
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Svaret kan være så enkelt som at de jentene her som søker etter venner, søker etter venninner. Dvs. at de har nok guttevenner fra før og muligens ikke er så interessert i flere guttevenner. Mulig at det også kan være pga du er ung i forhold til den målgruppen som søker etter bekjentskaper her inne.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Guybrush; Du kan ikke skrive ''Jo'' mot meg, som om du har rett. Det er faktisk synd at dere tror slikt om meg, og hadde for å være helt ærlig ikke forventet å bli møtt med fordommer som svar.

Hvorfor jeg skriver på et kvinne-forum at jeg ønsker flere jentevenner har jeg svart på, og det er faktisk kun opp til deg og de andre medlemmene her om dere vil tro på det eller ikke.

Hvis du virkelig ikke tror det finnes gutter som kun ønsker jentevenner som venner og ikke noe mer... jeg vet ikke hvor du har fordommene dine fra, men beviset mot fordommene dine og beviset for argumentet mitt er meg, og flere andre i verdens samfunn. Ikke alle er gutter slik du vil ha dem til å være.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mulig at det også kan være pga du er ung i forhold til den målgruppen som søker etter bekjentskaper her inne.

4. Vil tro det eksisterer brukere blant de nesten 200 som har lest her som er under 20.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kan du vite det er så mange?

Dessuten er jo flesteparten her kvinner, og mest sannsynlig ønsker å bli kjent med andre kvinner. Ser jo det i flere tråder her.

EDIT: Kan være folk trykket på tråden kun for å lese den uten mål eller mening. Noe jeg blant annet gjorde.

Endret av Lillia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Prøv å sosialiser mer med folk du går på skolen med? Begynn med en idrett og få deg venner på den måten? Tinder?

Hadde jeg bare gått på skolen og hatt Smarttelefon så ville det vært en mulighet.

Spiller fotball, men der er det bare gutter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...