Gå til innhold

kdkdnfnfb


Gjest Emma Sophie

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei:) trenger du bare venner i Østfold? Bor litt utenfor Oslo, 20 år.. Jeg er også litt rolig person, men trives med alle tingene du nevnte ovenfor :) send meg gjerne PM

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

Så bra at du skal flytte til Fredrikstad. Det hadde vært fint om vi kunne blitt kjent :) btw bor i Fredrikstad.

Jeg er i Fredrikstad veldig ofte, holder på å skal flytte dit, så hadde vært åltight å bli kjent med noen :) er 25 år gammel :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at du skal flytte til Fredrikstad. Det hadde vært fint om vi kunne blitt kjent :) btw bor i Fredrikstad.

Hyggelig :) hvor lenge har du bodd her? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...

Hyggelig :) hvor lenge har du bodd her? :)

Hei. Beklager for at jeg er "litt" "sen" ute med svar.

Det har skjedd mye i det siste negative ting, at jeg bare glemte å svare til deg.

Jeg har bodd i Fredrikstad ca 4 år. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei, jeg kommer litt på etterskudd her! Jeg er 22 år, og bor i Fredrikstad :)

Hei hei. Det gjør ikke noe hvis du kommer litt på etterskudd.

Så koselig at du er også fra Fredrikstad. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 24, bor i Indre Østfold og har mange av de samme interessene som deg! Liker heller ikke festing, men gaming, være ute i naturen, osv. er bare deilig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 24, bor i Indre Østfold og har mange av de samme interessene som deg! Liker heller ikke festing, men gaming, være ute i naturen, osv. er bare deilig!

Liker ikke feste, byen/privat?

Jeg som har tenkt å be deg ute om helgen til å ha det gøy litt he he :laugh: .

Er det fordi at du ikke har mange venner eller hva det skal være?Unnskyld at jeg spør deg.

Jeg har merket at det er mange unge jenter/kvinner som ikke liker festing i Norge men det er litt rart.

Hvilken spill spiller du? Wow, LoL, Minecraft .... ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker ikke feste, byen/privat?

Jeg som har tenkt å be deg ute om helgen til å ha det gøy litt he he :laugh: .

Er det fordi at du ikke har mange venner eller hva det skal være?Unnskyld at jeg spør deg.

Jeg har merket at det er mange unge jenter/kvinner som ikke liker festing i Norge men det er litt rart.

Hvilken spill spiller du? Wow, LoL, Minecraft .... ?

Jeg liker det ikke fordi jeg ikke synes det er noe interessant. Folk ter seg som idioter, og samtalene blir dummere. Kjedelig rett og slett. :)

Jeg spiller masse forskjellig. Har en del spill på uPlay, Origin og Steam, men spiller også WoW + andre spill som jeg har på disk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...