Gå til innhold

Wedges og tights, fint eller ikke?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest _Lita_

Jeg dekker alltid til buksa når jeg går med tights..?

Dekke buksa når du går med tights? Nå henger jeg ikke helt med.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Fairydust

Dekke buksa når du går med tights? Nå henger jeg ikke helt med.

Oi... :fnise: Dekke rumpa skulle det være.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest _Lita_

Oi... :fnise: Dekke rumpa skulle det være.

:fnise:

Burde vel ha skjønt det. Ja, tror de fleste gjør, og personlig syns jeg jo det er det fineste, uansett hvordan rumpa måtte se ut. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Fairydust

:fnise:

Burde vel ha skjønt det. Ja, tror de fleste gjør, og personlig syns jeg jo det er det fineste, uansett hvordan rumpa måtte se ut. :)

Jeg er enig med deg. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tights er ulekkert, stort sett. Tights med print kan være fett tho', men krever passende antrekk.

Wedges derimot, er vakkert. Bortsett fra de du får kjøpt på norske butikker. Sko med tre cm høy kilehæl kan ikke kalles wedges etter min mening, de er bare... vanlige sko med tjukk såle omtrent. Personlig synes jeg wedges skal være høye og med relativt høyt platå. Kjempeskuffende at det er ytterst få butikker i Norge som selger fine wedges. (Nå bor ikke jeg i noen storby heller, da. Kanskje florerer det av vakre wedges i Oslo og Bergen osv for alt jeg vet.)

Ufine:

https://encrypted-tbn1.google.com/images?q=tbn:ANd9GcRqhVEaH3WKjrcHLEQ9_kk_45NZD0tz-wR0MCV1i7rkPtSgtNT5

Fine:

http://www.shoefashionista.com/media/catalog/product/cache/1/image/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/h/w/hw2_blk_l1_1.jpg

Signerer denne. Tights med print kan være gøy, men få som klarer å "pull it off". Hverdagstights er ugh.

Fatter ikke hvorfor folk skal bruke sånne småwedges. Gå for veldig høyt eller helt flatt! Veldig uflatterende med midt-i-mellom-hæler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Pheel

Personlig liker jeg KUN sorte tights, sorte treggings med detaljer som likner helt på skinnyjeans, eller sorte skinnyjeans.

Beige skinnyjeans kan også være fint, men da må en ha beige sko til i tillegg synes jeg. Liker ikke at buksen er i en annen farge enn skoene, iallefall ikke til sko som går opp til buksekanten.

Og jeg bruker aldri korte topper uansett.

Noen Wegdes er veldig fine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest _Lita_

Jeg har noen tights fulle av paljetter, i sort. De er ganske kule syns nå jeg. :briller2:

Jeg har og et par i sølv. De er grusomme, og jeg har aldri brukt dem (fatter ikke hva som gikk av meg den gangen jeg kjøpte dem). :ler:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tights liker jeg ikke og jeg tror ikke jeg noensinne har sett et pent antrekk som består av tights. Kjekt å ha dagen derpå når man kryper til butikken for en pepsi max, da.

Synes også at det finnes mange fine wedges men de var jo veldig i vinden i fjor, så jeg er rett og slett lei og bruker det aldri selv - men reagerer ikke om andre gjør det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh! Takket være denne tråden har jeg fått oppklart noe jeg har lurt på i noen uker nå! Hver dag på bussen om morgenen de siste ukene har jeg sett en jente på sånn ca 20. Antrekk: genser, løpetights og stoffsko. Og jeg har, mitt morgentrøtte zombie-modus, lurt fælt på hva hun skal. Trene? Nei, hun har jo stoffsko, genser og veske. På jobb? Næ, hun har jo treningstights...

:idesmil: Nå er det oppklart - it`s fashion!

Endret av Fru Duck
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Wedges er stort sett de eneste høyhælte skoene beina mine synes det er greit å gå i.

Tights bruker jeg stadig vekk, mørke ensfargede riktignok, og dekker alltid til rumpa.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...