Gå til innhold

Bør menn barbere seg?


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Hei, har ikke tenkte så mye over dette med barbering. Men hva syns dere jenter? Bør en gutt barbere seg litt? med tanke på oralsex. Tenker ikke da på å ta alt vekk men å ta vekk det som er rundt selve roten av penisen.

Har prøvd med saks men håpløst egentlig :-? Vet ikke om jeg tørr å bruker barberblad der nede, høres skummelt ut!!! og har aldri barbert meg med høvel i ansiktet heller, kun maskin så ingen erfaring med det heller :-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Personlig så syns jeg at en gutt bør barbere/klippe litt, la det se litt velstelt ut.

Men har ingenting imot gutter som ikke barberer seg i det hele tatt.

Vi jenter bruker nå barberblad over det hele, og de fleste har nok ingen erfaring med barbering i ansiktet, og som du ser så har vi alle sammen overlevd gang etter gang :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg elsker at min mann gjør det :) , får liksom litt mer hudkontakt da, uten alt håret i veien!! MEN- nåde han om han bruker min barberhøvel på det :evil: !!

Prøv deg litt fram, syntes det var småskummelt selv de første gangene jeg barberte meg, men det blir fort en vane og man får "teken" på det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel opp til hver enkelt. Selv synes jeg det ser forferdelig ut. Men litt stussing er bare positivt. (Det samme gjelder forøvrig kvinner.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel opp til hver enkelt. Selv synes jeg det ser forferdelig ut. Men litt stussing er bare positivt. (Det samme gjelder forøvrig kvinner.)

Enig, det ser ikke så bra ut. Men det synes jeg ærlig talt det ikke gjør når ei dame er helt glatt, heller. Poenget er at det føles mye deiligere uten alle disse stive, ekle hårene. Synes jeg da!!

(Må legge til at det er opp til mannen å velge hva han vil gjøre, jeg tar han som han er :wink: )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror jeg ville syntes det var litt slitsomt å skulle holde stubbene borte (for hårstubber kan vel ikke føles særlig behagelig) til enhver tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er veldig stygt og skikkelig turnoff dersom en gutt er helt glattbarbert. Men veldig fint om han klipper/stusser litt og holder det litt "frisert" på en måte. Synes også det er deilig med en glatt pung, men ikke glatt rundt pikken. Det er turnoff!

Nelle ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker best at det er kortklippet/spusset rund roten og at det er glatte baller. Liker ikke "hår i maten" :sjarmor: Såklart er det mannen selv som bestemmer hva han trives best med, men ønsker har en jo alltid lov å komme med :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig syns jeg det skal være glattbarbert, men det er greit så lenge det er trimmet.

Syns ikke det er spesielt tiltalende med rene jungelen der nede, og hår i "maten" er rett og slett turnoff. :roll:

Når det kommer til det med stubber så er det jo ikke all verden å bruke 1 minutt på å dra over med en barberhøvel når man dusjer. Da slipper man stubber som stikker og klør, og etterhvert forsvinner de ulekre røde prikkene som ofte kommer også. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er like turn-off for meg når gutter har jungel som det er for noen gutter når jenter har det... Er mest sexy med bare en stripe og ellers helt glatt :) Akkurat som meg selv... hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker best at det er kortklippet/spusset rund roten og at det er glatte baller. Liker ikke "hår i maten" :sjarmor: Såklart er det mannen selv som bestemmer hva han trives best med' date=' men ønsker har en jo alltid lov å komme med :wink:[/quote']

:Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg synes det skal være hår på en mann jeg..det er lixom noe med det som gjør ham mer mannlig..

jeg synes at det er turn-off med glatt barbert..men trimmet går..

alle er forskjellige..heldigvis!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest KATTAstrofe

Han skal ha hår, men det skal være stusset og velstelt! Jeg kan rett og slett ikke fordra den klaskelyden som oppstår med ubarbert mann!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Spiderman

.. fordi kjæresten min liker det best slik. Jeg har vært glatt i flere år nå og det er veldig enkelt å vedlikeholde. Det er veldig opphissende når begge er hårløse, man kjenner den klamme huden som klebes mot kjærestens kjønn når man elsker... mmm...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker best at mannen barberer roten på pikken, ballene og bakover (for oss som liker "denslags"), og trimmer resten. Hvis mannen har mye kroppshår, ser det jo en smule rart ut med glatt skritt..........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg elsker at det er glattbarbert,typen min er det og det er kjempedigg :wink: det er så mye renere og flottere å se på

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...