Gå til innhold

Slemmeste du har gjort?


Thalassos

Anbefalte innlegg

Gjest gnækvåg

Hvordan klarte du det?

Få se?

Drama + konfrontasjon, det var en jævlig tid.

En annen episode så bet jeg i strupen en gang jeg måtte forsvare meg selv.

Endret av Vanemagi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Drama + konfrontasjon, det var en jævlig tid. Bet i strupen en gang jeg måtte forsvare meg selv.

Lyst til å se noe annet du kan bite i?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lyst til å se noe annet du kan bite i?

Hjelpes, Gud bevare meg vel i denne verden.

TilTrådensTema: Som 5-åring klarte jeg å distrahere et familiemedlem i den grad at vedkommende ikke merket at h*n gikk bakover mot elven. H*n datt selvsagt oppi, ble dratt mange meter med vannet og fikk en trestamme rett inn i bakdelen av kneet (må ha vært ufattelig smertefullt), og det hele endte med at noen stupte ut i, tro tre-spissen ut av benet og fikk vedkommende til nærmeste klinikk. Husker at jeg den gang følte meg som den verste skurk i en eller annen Disney-film, og begynte å gråte når jeg så blodet som fosset ut av vedkommende. Merkelig nok tok h*n det hele med smil og spøk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

som vil og gal dengte jeg ei stakkars jente så hu havna på sykehuset,jaga 2 personer bort fra skolen etter de hadde vært slemme en gang for mye med meg, alt dette var før jeg ble 15 år,i tilleg var jeg ekstremt ustabil og hadde det jævlig overalt,helt til jeg ble sendt i fosterhjem.

Har gjort andre ting også ,alt har vært mens jeg har hatt maniske episoder ,men fortsatt drøyt !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har gjort mye dumt og slemt da jeg var yngre, kommer ikke på alt siden jeg ofte har fått "black out" når jeg har vært voldelig. Men har brekt armen på en gutt og revet ut piercingsmykket til broren hans.

Også gått over skolefrukten med dokosten før alle satte tenna i den. Var dette jeg kom på i farta, må sies at jeg aldri kunne fått meg selv til å gjøre dette nå. Og sliter utrolig mye med dårlig samvittighet enda etter slike handlinger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kasta en kotelett inn døra til en muslimsk familie.

Haha, klarer ikke la være å le når jeg ser det for meg! Wow. :gjeiper:

Endret av Cuddlegirl
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest NozMonster

som vil og gal dengte jeg ei stakkars jente så hu havna på sykehuset,jaga 2 personer bort fra skolen etter de hadde vært slemme en gang for mye med meg, alt dette var før jeg ble 15 år,i tilleg var jeg ekstremt ustabil og hadde det jævlig overalt,helt til jeg ble sendt i fosterhjem.

Har gjort andre ting også ,alt har vært mens jeg har hatt maniske episoder ,men fortsatt drøyt !

høres ut til at du har hatt et tøft og vanskelig liv.. håper nicket ditt ikke skal tas bokstavelig :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Corto Maltese

Dere er sjuke alle mann.

Ja for du er så perfekt og har aldri gjort noe galt i ditt liv.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ikke bestandig hatt det så lett ,men kjemper på hver dag:) nicke er ikke bokstavelig ..:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En gang fikk jeg en person utvist fra skolen.

Det er vel det slemmeste jeg har gjort,.

Hva hadde personen gjort?

Personlig kommer jeg ikke på noe spesielt slemt jeg har gjort.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har slått til folk i sinne, og det er det verste jeg har gjort som jeg kommer på nå.. Jeg ser jo at det finnes verre folk enn meg, men det er ille nok å slå folk.

Endret av Explosive
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tok en god venn som var forelsket i meg for gitt og såret ham veldig.

Jeg var ung og dum... :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kasta en kotelett inn døra til en muslimsk familie.

åherlighet, 22 plusser !

Endret av Nattjenta
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Tok en god venn som var forelsket i meg for gitt og såret ham veldig.

Jeg var ung og dum... :sukk:

Trøst deg med at du er alt annet enn alene om en slik handling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vel- dette er jo en tråd som handler om blant annet det slemmeste man har gjort.

det var liksom ikke så snilt av denne piken som vi sprakk hjerneskallen på og dope

en annen venninne av oss med dårlig og farlig dop...

det var jo ikke sånn at vi hamra løs på en tilfeldig forbipasserende bare for gøy...

Er det rart jeg holder meg til helvete langt vekke fra alle som bruker dop?!?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er egentlig ganske snill, men har gjort noen småslemme ting;

Møkkasur på bestevenninna mi, så da hun ringte for å få oppskrift på kakemenn til jul så doblet jeg oppskriften da jeg leste den opp til henne.......Hun og mannen bakte kakemenner til langt på natt....

Også en smule sur på broren min, så jeg satte vekkerklokker på overalt innpå rommet hans med vekking på forskjellig tidspunkt hele natta igjennom.

Samme bror; tok bort plankene i sengebunnen, var bare madrassen der. Så da han la seg så ramlet han 1m ned (køyeseng).

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Candy Pie

For noen dager siden var det en langbein på badet, jeg er LIVREDD dem, og jeg kan ikke sette meg på dass, ta en dusj eller pusse tenna om jeg vet at sjansen for at den plutselig flakser opp i trynet mitt er til stedet, så jeg gjorde eneste jeg kunne gjøre, jeg sprayet den med hårspray til den døde...

Han hang fast i benken, og prøvde å ta opp "armene" Uff...det stakk faktisk i hjertet mitt...

I dag så skulle jeg drepe en mordersnegl, jeg vil alltid gjøre det kjapt og enkelt, så det blir som regel enten å klippe de i to (æsj) eller putte de i en bøtte med vann og salt...da jeg fant denne i dag hadde jeg ingen av de tingene tilgjengelig, men en liten kam ( haha, jeg har nesten alltid med en børste eller kam hvor enn jeg er jo ) også tenkte jeg at jeg skulle skjære den i to, men så var den tydligvis ikke så skarp, så jeg kom ikke igjennom...Uff, jeg fikk så dårlig samvittighet, var redd for at den hadde vondt.

Fant noe skarpere etter vært altså, og JA kammen gikk i søpla. Haha

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...