Gå til innhold

"Battle Royale"


Joplaya

Anbefalte innlegg

Satt nettopp å så denne filmen (helt alene, sukk, sambo fikk middag med jobben) og sitter her som et spørsmålstegn. Hva var poenget med filmen? Var den bra? Var den dårlig? Er helt forvirret og klarer ikke bestemme meg for noenting angående denne filmen.

Skremmende var den definitivt ikke, ikke på det viset jeg hadde forventinger om i alle fall.

Andre som har sett filmen?

Den er forresten japansk og handler om en klasse på 42 elever som blir satt ut til en øde øy for å drepe hverandre innen 3 dager, den siste overlevende har vunnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei,

jeg har sett filmen. SKjønte rett og slett ikke en dritt jeg heller!

Har hørt at den er skikkelig bra og bla bla bla, men tror jeg missa ut et eller annet sted. Er ikke en film jegnoen gang kommer til å se om igjen, for å si det sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm hva har vi gått glipp av Starie? :o

Var jo bare mye hvem er forelsket i hvem, hvem kan stole på hvem, masse død og bisarre hendelser. Slutten var jo fin da, den slutten før den slutten som var helt fjern og absurd :-?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg likte den kjempegodt og har sett den to ganger allerede jeg.. :D

Samme her!! :)

Jeg tolket filmen som ett resultat av at reality-tv kan gaa for langt.... Likte den veldig godt!

(Hadde aldri hoert om filmen foer jeg saa den, saa jeg hadde ingen forventninger...)

Clea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...