Gå til innhold

Lars Saabye Christensen


Dødspingvinen

Anbefalte innlegg

Må bare få anbefale den nye boka hans :"Maskeblomstfamilien". Den var kjempegod, og veldig interessant. Tror mange av dere hadde satt pris på den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vet ikke helt hva jeg synes om "Markeblomstfamilien"...

Leste den nå nettopp,syntes den var interressant og det gikk iallefall raskt i forhold til de andre bøkene,var mye "mørkere"og annerledes...

Men jeg tror egentlig jeg bør lese den en gang til ,det er sikkert noe dypt noe jeg ikke helt har fått med meg..

Spekulerte litt etterpå,men skal ikke røpe noe her da..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous
Jeg elsket halvbroren og har såvidt begynt på Maskeblomstfamilien. Gleder meg til å lese videre :D

Jeg og!

:lol:

Cruella

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har faktisk ikke fått lest "Halvbroren" enda... Har ikke vært noen særlig fan av Christensen før jeg fikk tak i "Maskeblomstfamilien", men nå skal jeg på biblioteket i morgen og leie "Halvbroren" og!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fører Markblomstfamilien opp på julegaveønskelista før jeg sender den til Norge. :wink:

Tror faktisk jeg har lest det meste av Saabye Christensen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynte på Maskeblomstfamilien i går ettermiddag, og har knappe 80 sider igjen. Jeg får en dyp medfølelse med hovedpersonen. Den er så godt skrevet, og ubehaget den tar for seg er så intenst at det formelig "stinker" av selve boka, om du skjønner.. Dette er mitt første møte med Saabye Christensen, og Halvbroren here I come :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan ikke vente til jeg får lest Maskeblomstfamilien! - *gleder meg masse*

Har lest det meste av Saabye Christensen også, og er stor fan..

Halvbroren var knallbra, Beatles (selvsagt) og Jubel likte jeg veldig godt også - ellers er novellesamlingen "Noen som elsket" en av mine store favoritter fra ham..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke helt hva jeg synes om "Markeblomstfamilien"...

Leste den nå nettopp,syntes den var interressant og det gikk iallefall raskt i forhold til de andre bøkene,var mye "mørkere"og annerledes...

Men jeg tror egentlig jeg bør lese den en gang til ,det er sikkert noe dypt noe jeg ikke helt har fått med meg..

Spekulerte litt etterpå,men skal ikke røpe noe her da..

Vet akkurat hva du mener. Fikk litt sånn "tunga ut av vinduet"-følelse liksom...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Embla s

Vet akkurat hva du mener. Fikk litt sånn "tunga ut av vinduet"-følelse liksom...

:o Nå ble jeg kjempenysgjerrig! Må virkelig skynde meg å lese videre så jeg skjønner hva du spekulerte i. Har det noe med legen og moren å gjøre (bare en antagelse så langt, har kommet til der moren blir solbrent pga smurt inn med fløte istedenfor Nivea....)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...