Gå til innhold

Dyne og madrass til baby


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvilke merke og type dyne og madrass anbefaler dere til baby? Både i vogn og seng.

Ser det er veldig varierende priser på dem, og mye forskjellige varianter. Så en går seg jo litt vill i jungelen. Vil ha noe som er trygt og godt til babyen :)

Anonymous poster hash: 42a7e...682

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ville valgt dette, det skal vi ha til vår baby :)

www.princessbutikken.no/default.aspx?pageId=29



Anonymous poster hash: 305d0...3b1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ville valgt dette, det skal vi ha til vår baby :)

www.princessbutikken.no/default.aspx?pageId=29

Anonymous poster hash: 305d0...3b1

Linken funker ikke..? :/

Anonymous poster hash: 42a7e...682

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Madrass:

I senga har vi Svane babymadrass, i vuggen skumgummimadrass som jeg skar til riktig størrelse. I bedside criben: Baby Sleep fibermadrass

I vogna har vi den madrassen som fulgte med

Dyne: Høie Allergo i senga(80x100 cm) og bed side criben(60x80 cm.)

En fra Sparkjøp til vuggen, men fant ut at det ble litt varmt med dyne i stua, så blir for det mest brukt teppe. Og dynen blir heller brukt i vogna.



Anonymous poster hash: b1f94...7e5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi bruker bare Høie sine dyner og puter både til små og store. Kan vaskes i maskin og er god kvallitet.

Anonymous poster hash: 14ed5...eb0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ikea madrass, og dynen sparket bare babyen av etterhvert så da ble det nattpose. Kommer nok til å gå for det igjen om jeg skal ha enda et barn.



Anonymous poster hash: 062c7...27d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skummadrass fra IKEA til seng og vugge, og Andungen sommerdundyne og pute. Begge mine har vært varme av seg, så selv om vi har det kaldt på soverommet blir det for varmt med pysj + tykk dyne.

Jeg er veldig fornøyd med dyna, den har overlevd mange vask uten å ta skade av det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, akkurat dette hadde jeg også tenkt å spørre om. Nå fikk jeg alle svarene jeg trengte :) Går nok for Svane eller Høie :danse:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Supert, takk for svar :)

Da var dyne til vogna kjøpt inn siden det var tilbud på Princess og svigermor ville kjøpe det.

Tenker vi kanskje kan ha en tynnere dyne til å ha inne, så får ta en runde å kjenne på noen.

Er det norn som har erfaringer med madrassene de har på Barnas hus? De skal vist være bra med tanke på krybbedød osv. Men er det bare et salgstriks eller er de så mye bedre enn andre merker?

Anonymous poster hash: 42a7e...682

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oh visste ikke at det var saa utrolig mange forskjellige typer dyne til babyer, da vi dro fra sykehuset etter at junior ble fodt fikk vi et sengesett i gave fra sykehuset, og det er det jeg har brukt til naa. De baby dynene jeg saa i butikkene her er kjempedigre, passer mer for 1-2 aringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...