Gå til innhold

Skostørrelser zara


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har veldig lyst til å bestille dette skolettparet fra zara ( http://www.zara.com/no/no/dame/sko/skolett-i-skinn-med-hæl-og-strikk-c269191p1984857.html ), men er så fryktelig usikker på størrelse. Bruker normalt 39, men opplever ofte at jeg tross veldig smale ben, må opp en størrelse i spisse sko.

Noen med erfaring? Ikke bare å bestille to par fra zara :)

Anonymous poster hash: 3be24...eee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opplever ofte at Zara har størrelser som passer hvis du er akkurat den str, verken mer eller mindre. Jeg bruker 36 og skoene er alltid litt store, og det er nok fordi jeg helst skulle hatt 35+ (noe de aldri har).

Endret av Siyha
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opplever ofte at Zara har størrelser som passer hvis du er akkurat den str, verken mer eller mindre. Jeg bruker 36 og skoene er alltid litt store, og det er nok fordi jeg helst skulle hatt 35+ (noe de aldri har).

Synes det virket litt som om jeg akkurat grenser opp mot størrelse 40 når jeg sjekka målene på sida, så er nok noe i det du sier

Takk for svar :)

Anonymous poster hash: 3be24...eee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest paramount

Jeg har veldig lyst til å bestille dette skolettparet fra zara ( http://www.zara.com/no/no/dame/sko/skolett-i-skinn-med-hæl-og-strikk-c269191p1984857.html ), men er så fryktelig usikker på størrelse. Bruker normalt 39, men opplever ofte at jeg tross veldig smale ben, må opp en størrelse i spisse sko.

Noen med erfaring? Ikke bare å bestille to par fra zara :)

Anonymous poster hash: 3be24...eee

Åhh...fy søren så fine :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åhh...fy søren så fine :)

Ja, så enkle og elegante :) i tillegg til fin pris. Bare de ikke er for stive på bena

Anonymous poster hash: 3be24...eee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøper en del sko på Zara, er veldig glad i spisse stiletter. Vipper vanligvis mellom 37-38, men alle mine sko fra Zara er 37 og passer veldig fint. Komforten varierer veldig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...