Gå til innhold

faens mannfolk :'(


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Traff for noen uker siden verdens flotteste mann. Vi har hatt en fantastisk fin tid, MEN jeg traff han midt i et brudd.

Han sa selvfølgelig at han var over henne og jeg var blendet av kjærlighet å trodde han.

Eksen var GAL i våres periode og jeg sa jeg ville han skulle dra å få en evnt avslutning eller se hva som ville skje med dem. Orket ikke ha hun på sidelinjen av det vi "hadde".

Ja da kommer skuffelsen, han dro og han ble dær.

Fått masse meldinger om at han kun vil til meg men kommer seg ikke utav forholdet.

Jeg ble brukt og er nå sint skuffet og forbannet på meg selv :'(

Anonymous poster hash: c7d5c...dc5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ta vare på deg selv fremover. Gi deg selv litt tid til å skjem deg selv bort og være din egen bestevenn. En mann som skuffer deg, dumper deg og leker med deg er ikke verdt tiden din. Han er søppelet her, ikke du. Opp med haken og klem til deg :)



Anonymous poster hash: e1972...73d
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er noen "midt i et brudd" så er de opptatt. Et normalt brudd mellom to voksne mennesker skjer konsist og raskt - den ene sier at h*n vil ut, og da er det over. Kanskje den andre tar tid på å komme seg og vil ha kontakt, men brudden er i prinsippet unnagjort og begge er single.

Han var ikke singel. Ikke involver deg med noen som ikke er single.



Anonymous poster hash: a145e...cd7
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lekse til neste gang: Ikke ha noe på gang med noen som nettopp har kommet ut av et brudd.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Næi jeg vet :'(

Ble bare så blendet! Men helt klart en erfaring å ta med videre.

Anonymous poster hash: 6ee6e...482

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest chisandra

Ts, på grunn av denne setningen: "Fått masse meldinger om at han kun vil til meg men kommer seg ikke utav forholdet" så skal du være glad til.

Denne mannen ville du ikke kunne stolt på uansett.

Ta vare på deg selv. Etterhvert vil du se på dette som erfaring. :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, slikt kan skje, men er ikke noe å henge seg opp i og klandre deg selv for. Du kunne ikke vite at det skulle gå slik.



Anonymous poster hash: dae45...1a9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sabrina

Du var basically en rebound for fyren. Sats heller på dem som er single og har en større distanse fra siste forholdet sitt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Like greit å sl "faens folk". Ikke bare menn som tar den der. Uansett ikke ok oppførsel, spesielt ikke å sende deg disse meldingene. La han seile i sin egen sjø, og bruk tida di på noe annet :-)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så utrolig kjedelig, føler med deg. Aldri tro løgner som "jeg sitter fast i forholdet". Man har alltid et valg. Han har tatt sitt. Han holder deg på gress. Dessverre. Jeg vil tro du er en fantastisk person. Ikke bruk energi og tid på han. <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

morro så lenge det varte, nå kan du finne deg en ny en, uten eksen på slep.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

blendet av kjærlighet etter bare noen få uker sammen?

kanskje du burde holde litt tilbake neste gang

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan kan han sitte fast? Han er tydeligvis ikke over eksen sin, og vil ha i pose og sekk.

Anonymous poster hash: 0281f...e1d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta det og lær av det rett og slett. Åpne øynene og se an situasjonen hans. Her var det jo store bomber og granater som burde gitt deg et tegn på å ta det langsomt. Han var midt i et brudd og var til og med ikke ferdig med det ennå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

  • 3 måneder senere...

Hvordan går det ts? Hatt noe mer kontakt?

Anonymous poster hash: 64ae4...123

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjedde samme for meg i denne perioden. Lurer på om du har noen tips til å komme over dette:(

Anonymous poster hash: 64ae4...123

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...