Gå til innhold

Israelsk snikskytter skryter over å ha drept 13 barn i Gaza


ray777

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Dårlig spøk, i forsøk på å skremme palestinere. Garantert!



Anonymous poster hash: 7638c...df6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dårlig spøk, i forsøk på å skremme palestinere. Garantert!

Anonymous poster hash: 7638c...df6

...spøk?

Hvorfor prøver du desperat å unnskylde/forsvare mordere?

Anonymous poster hash: 53175...6db

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beviser ingenting som helst. Hvem som helst kan lage en slik konto og poste bilde av en skarpskytter fra IDF. Hadde 13 barn vært drept med 50cal skarpskytterrifle hadde det kommet ut i media umiddelbart.

Endret av Meeh
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beviser ingenting som helst. Hvem som helst kan lage en slik konto og poste bilde av en skarpskytter fra IDF. Hadde 13 barn vært drept med 50cal skarpskytterrifle hadde det kommet ut i media umiddelbart.

Mulig det, men denne Ovadia skal være en virkelig person

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Populær skjorte hos israelske soldater:

"One shot, two kills".

15245789.jpg



Anonymous poster hash: 6f2c1...112
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror uansett at dette bildet sier ganske mye om hvordan israelske jøder ser på palestinere og arabere. Hadde det ikke vært for all medieoppmerksomheten så hadde israelere satt i gang et massivt folkmord på palestinerne for lenge siden.

"Guds utvalgte" folk anser alle som hedninger de kan behandle som de vil. De er jo guds utvalgte. Jostein Gaarder traff godt med sin berømte kronikk om jødene for noen år tilbake.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kildekritikk......

Neinei, ikke når det slår denne veien.

Anonymous poster hash: 2aa74...81b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cartman

Neinei, ikke når det slår denne veien.

Anonymous poster hash: 2aa74...81b

Og det er det beste argumentet du kan komme med? Saken er at TS har en ukritisk kildebruk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og det er det beste argumentet du kan komme med? Saken er at TS har en ukritisk kildebruk.

Det er det jeg mener.

Anonymous poster hash: 2aa74...81b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cartman

Det er det jeg mener.

Anonymous poster hash: 2aa74...81b

Kildekritikk er alltid viktig. Det finnes mange mennesker der ute med ulike agendaer. Vi er kveget.

Uansett så tror jeg vi er enige?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tror uansett at dette bildet sier ganske mye om hvordan israelske jøder ser på palestinere og arabere. Hadde det ikke vært for all medieoppmerksomheten så hadde israelere satt i gang et massivt folkmord på palestinerne for lenge siden.

"Guds utvalgte" folk anser alle som hedninger de kan behandle som de vil. De er jo guds utvalgte. Jostein Gaarder traff godt med sin berømte kronikk om jødene for noen år tilbake.

Du har et ganske likt syn på jødene som nazistene hadde. At de ville drept alle palestinerne? Tror du virkelig det? Er jødene så onde i dine øyne? Skummelt at noen tenker slik. Og til TS: tror du virkelig at en israelsk soldat ville lagt ut dette om han virkelig hadde skutt 13 barn? Hva skulle det ha vært godt for? Å mistet jobben og å bli straffeforfulgt, samt bli dømt av verden og svertet sitt ettermæle? Såklart er det fake.

Anonymous poster hash: b7c54...b51

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror uansett at dette bildet sier ganske mye om hvordan israelske jøder ser på palestinere og arabere. Hadde det ikke vært for all medieoppmerksomheten så hadde israelere satt i gang et massivt folkmord på palestinerne for lenge siden.

"Guds utvalgte" folk anser alle som hedninger de kan behandle som de vil. De er jo guds utvalgte. Jostein Gaarder traff godt med sin berømte kronikk om jødene for noen år tilbake.

Teksten av Josten Gaarder blir sett på som svært antisemittisk, og han har selv beklaget den.

Anonymous poster hash: b7c54...b51

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Antar det er fake, men jeg vet ikke.

La oss si det stemte, at en Israelsk soldat har drept 13 barn... Det sier INGENTING om Israel og dets befolkning. At et enkelt-individ gjør noe grusomt, vil ikke si at resten av befolkningen i landet han er fra ville gjort de samme tingene som han!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mulig det, men denne Ovadia skal være en virkelig person

For ingen har jo i hele internetts historie opprettet kontoer i andres navn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror uansett at dette bildet sier ganske mye om hvordan israelske jøder ser på palestinere og arabere. Hadde det ikke vært for all medieoppmerksomheten så hadde israelere satt i gang et massivt folkmord på palestinerne for lenge siden.

"Guds utvalgte" folk anser alle som hedninger de kan behandle som de vil. De er jo guds utvalgte. Jostein Gaarder traff godt med sin berømte kronikk om jødene for noen år tilbake.

Du tror mye rart. Problemet med tro basert på ignoranse og rasisme er at det ikke er veldig troverdig.

De fleste jøder er ikke engang religiøse.

Gaarder måtte gå tilbake på kronikken sin. Men rasister bryr seg jo ikke om fakta.

Endret av jabx
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...