Gå til innhold

Kjennetegn på politiske partier


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kan noen ramse opp for meg hva som kjennetegner de ulike politiske partiene?

Jeg har prøvd å se på de forskjellige nettsidene, men det er jo SÅ mye. De har jo naturligvis meninger om alt mulig rart. Jeg orker ikke sitte og pugge hvem som mener ditten og datten om forskjellige ting.

Kan ikke noen som helst ting om politikk, men vil gjerne bruke stemmeretten min på riktig måte.



Anonymous poster hash: b24f8...2ef
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Et kjennetegn alle har er at de prioriterer sine karrierer og rike venner. Dette er et dominerende kjennetegn som gjør andre kjennetegn til mer eller mindre tullball. Hva du stemmer på betyr veldig lite. Samme skjer uansett, tiden blir brukt til å bygge karriere og slikke ræv hos rike venner.



Anonymous poster hash: f622d...97f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bør først sette deg inn i ideologiene. Hvilken liker du best ? Så finner du de partiene som lager politikk basert på angjeldende ideologi .

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AP: Skatter, skatter og atter skatter. Mye verlferd og likt tilbud til alle i befolkningen. Solidaritet med alle i verden, utenom oss selv - Føkk nordmenn og veiene våre.

Høyre: Mindre skatter, privatisering, økt ansvar for eget liv, elsker rike mennesker som Olav Thon, og forakter arbeidsrettigheter (innerst inne).

SV: Vi hater alt som er gøy og morsomt.

frp: Pæææænnnggg påååå boookkk, AWWW YEEEAH. Føkk innvandrere, lizzmm.

Venstre: Frihet. Frihet? Friheeet!

Krf: Kristne verdier all the way! Klarer ikke å akseptere at nordmenn flest gir fan' i kristendommen og kristne verdier.

Senterpartiet: Bonden og gården hans/hennes er viktigere enn alt annet i hele verden. EU-medlemsskap er et no-no, verre en holocaust, incest, voldtekt og alt annet ondt og jævlig.

MDG: Miljø, miljø og miljø ... Gråter over at ingen bryr seg over miljøet :(

Rødt: Vi er idioter som lever i en idealistisk tåke (seriøst, jeg har vært medlem i RU!)



Anonymous poster hash: ef5bd...5e6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...