Gå til innhold

Mine muslimske medborgere i Norge tar avstand fra Nordmenns handlinger i utlandet!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Alle muslimer i Norge tar avstand fra nordmenns handlinger i utlandet. Muslimer i Norge har ingenting å gjøre med det norske myndigheter og etniske nordmenn har gjort mot andre muslimske land, som bla, terrorisering av den sivile befolkningen i Afghanistan, Syria og Libya.

Norske myndigheter har brukt sitt moderne våpenteknologi og drept flere tusen uskyldige mennesker i de representative landene. I tillegg har norske myndigheter kjøpt varer fra terrorstaten Isreal for over 800 millioner kroner hvert år, som blir dyrket på okkupert palestinsk territoriet.

Skammer meg over å kalle meg for nordmann.



Anonymous poster hash: 3cc96...b05
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, dere har vel like lite å gjøre med dem som med muslimers handlinger i utlandet. Det er Islam som er roten til ondskap, samme med all annen religion.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle muslimer i Norge tar avstand fra nordmenns handlinger i utlandet. Muslimer i Norge har ingenting å gjøre med det norske myndigheter og etniske nordmenn har gjort mot andre muslimske land, som bla, terrorisering av den sivile befolkningen i Afghanistan, Syria og Libya.

Norske myndigheter har brukt sitt moderne våpenteknologi og drept flere tusen uskyldige mennesker i de representative landene. I tillegg har norske myndigheter kjøpt varer fra terrorstaten Isreal for over 800 millioner kroner hvert år, som blir dyrket på okkupert palestinsk territoriet.

Skammer meg over å kalle meg for nordmann.

Anonymous poster hash: 3cc96...b05

Ok. Har alltid hørt at man ikke skal dra alle over en kam. Og folk er forskjellige som deg og meg ol.

Bosniere, somaliere og iranere er ikke de samme , har jeg hørt.

Men registrerer at det er forskjell på muslimer og nordmenn. (Ditt utsagn)

Anonymous poster hash: e9035...dd1

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alle muslimer i Norge tar avstand fra nordmenns handlinger i utlandet. Muslimer i Norge har ingenting å gjøre med det norske myndigheter og etniske nordmenn har gjort mot andre muslimske land, som bla, terrorisering av den sivile befolkningen i Afghanistan, Syria og Libya.

Norske myndigheter har brukt sitt moderne våpenteknologi og drept flere tusen uskyldige mennesker i de representative landene. I tillegg har norske myndigheter kjøpt varer fra terrorstaten Isreal for over 800 millioner kroner hvert år, som blir dyrket på okkupert palestinsk territoriet.

Skammer meg over å kalle meg for nordmann.

Anonymous poster hash: 3cc96...b05

Du er nok ikke nordmann heller, så det slipper du å kalle deg.

Anonymous poster hash: 30579...bfe

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er blasfemi på sitt verste og islamofobi på sitt ytterste. Lurer på om du er stor fan av Breivik eller Isreal?

Nei, dere har vel like lite å gjøre med dem som med muslimers handlinger i utlandet. Det er Islam som er roten til ondskap, samme med all annen religion.



Anonymous poster hash: 3cc96...b05
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er blasfemi på sitt verste og islamofobi på sitt ytterste. Lurer på om du er stor fan av Breivik eller Isreal?

Anonymous poster hash: 3cc96...b05

Jeg er ikke fan av noen religion og mener det er det verste som eksisterer i dagens samfunn. Alt som er religiøst motivert er i veien for livet og alt det gode som følger med :)

Blasfemi og islamofobi er ord oppfunnet av religiøse fanatikere som tror på noe som står i en eventyrbok. Lite tyngde i sånne ord med andre ord.

Endret av debattanten
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alle muslimer i Norge tar avstand fra nordmenns handlinger i utlandet. Muslimer i Norge har ingenting å gjøre med det norske myndigheter og etniske nordmenn har gjort mot andre muslimske land, som bla, terrorisering av den sivile befolkningen i Afghanistan, Syria og Libya.

Norske myndigheter har brukt sitt moderne våpenteknologi og drept flere tusen uskyldige mennesker i de representative landene. I tillegg har norske myndigheter kjøpt varer fra terrorstaten Isreal for over 800 millioner kroner hvert år, som blir dyrket på okkupert palestinsk territoriet.

Skammer meg over å kalle meg for nordmann.

Anonymous poster hash: 3cc96...b05

Skriver under denne! Vi nordmenn er så utrolig sneversynte og har en saueflokkmentalitet som er skremmende.

Anonymous poster hash: faab6...f8c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så ikke kall deg nordmann, og flytt til en islamsk stat i stedet.



Anonymous poster hash: 34a05...ff7
  • Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er du stor fan av Breivik. For det er bare likesinnede folk som ham, som har slike holdninger mot Islam. Antar at du er en del av korridoren og medlem i gjengen The Dark Knight, som har som mål å spre islamofobi og hat om muslimer.

Jeg er ikke fan av noen religion og mener det er det verste som eksisterer i dagens samfunn. Alt som er religiøst motivert er i veien for livet og alt det gode som følger med :)

Blasfemi og islamofobi er ord oppfunnet av religiøse fanatikere som tror på noe som står i en eventyrbok. Lite tyngde i sånne ord med andre ord.



Anonymous poster hash: 3cc96...b05
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da er du stor fan av Breivik. For det er bare likesinnede folk som ham, som har slike holdninger mot Islam. Antar at du er en del av korridoren og medlem i gjengen The Dark Knight, som har som mål å spre islamofobi og hat om muslimer.

Anonymous poster hash: 3cc96...b05

Tullprat. Jeg deler ikke synet til den mannen. Jeg er bare ikke fan av religion og mener det ikke tilfører noe godt. Det gjelder ikke bare Islam, det gjelder all religion. Slutt å hver så hårsår du.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I tillegg har norske myndigheter kjøpt varer fra terrorstaten Isreal for over 800 millioner kroner hvert år, som blir dyrket på okkupert palestinsk territoriet.

Anonymous poster hash: 3cc96...b05

Du får passe på å unngå israelske varer selv, da. Det kan medføre en del problemer dersom du skulle havne på sykehus, bare så er klar over det.

Anonymous poster hash: 9188f...087

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er så lei av anonyme trådstartere som skal snakke for mange "venner" når de ikke kan stå frem for egen mening engang .........



Anonymous poster hash: af066...88a
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det med disse "skammer over å kalle meg nordmann", så slutt å kall deg for det da!

Anonymous poster hash: f9b06...add

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har avslørt deg. Kom ut av skapet nå, for du har avslørt deg. Dine holdninger er lik Breivik sine, og det er bare han som har så mye hat mot religioner og spesielt muslimer akkurat som du har...

Ingen oppegående personer snakker nedsettende om andres religioner, hvertfall når den religionen ikke har påført deg personlig noe skade. Hvor mange muslimer har tatt fra deg ditt landområdet, dine oljeressurser, dine gassressurser, og gjort deg hjemløs, og angrepet din skole, dine sykehus, dine byer, dine landsbyer med F-16, droner og tanks????

Det er tragisk at du har slike holdninger mot folk som har opplevd så mye urettferdighet fra vestlige makter med USA i spissen, og som har brukt propaganda for å bruke nedsettende ord om muslimer og deres religion og rettferdiggjøre sine handlinger.

Tullprat. Jeg deler ikke synet til den mannen. Jeg er bare ikke fan av religion og mener det ikke tilfører noe godt. Det gjelder ikke bare Islam, det gjelder all religion. Slutt å hver så hårsår du.



Anonymous poster hash: 3cc96...b05
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her var det så mye svada at jeg ikke gidder å kommentere det engang. Du sier jeg er ekstra imot Islam når jeg ikke engang har sagt det.

Du er et jo et klassisk eksempel på at religion er noe drit. Du klarer ikke se sannheten og tror alle andre som ikke støtter ditt eget syn er som Breivik, hyklere, blasfemi osv.. Du er et veldig godt eksempel på at religion ikke er noe særlig.

Bare legg merke til det, jeg har ikke gått etter person. Jeg kan respektere en religiøs mann, men ikke religionen. Det er en vesentlig forskjell.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det de muslimer som kun ønsker at islam skal være en personlig tro og ikke en terror-"pinlighet" de blir konstant koblet til er å begynne å ta avstand fra den politiske stats-ideologiske delen av islam.

De må ta oppgjør med sharia, de må ta avstand/vise motstand i de land hvor sharia er lovsystemet og fra de politiske partier som fremmer muslims lovsystem .

De må ta avstand fra teokrati og omfavne demokrati.

Å ta avstand fra enkelt-episoder har ingen påvirkningskraft på utviklingen av terror, de må ta avstand fra det terroren er bygd på, islams innebygde lover som skaper samfunn og kulturer som ikke bare skaper terror mot vesten men konstant holder muslimske land i borgerkrig.

De må ta sin tro på alvor og skjønne den ideologiske delen av islam og ta stilling til om de støtter denne eller demokrati.

Støtter de den første så må de gjerne det, men bør de ikke være velkomne som beboere i demokratier som tar dette på alvor og forstår at demokrati ikke er en selvfølge men en modell som kan brukes til å skape islamsk teokrati.

Ønsker de å ha islam kun som privat tro og ønsker å leve etter demokratiske regler så er de nødt til å protestere mot førstnevnte, både i egne land og fra demokratiske land, både mot ønsker om å innføre det her eller i hjemlandet de har bånd til og helt opp til alle muslimske land som har innført/har partier som jobber for å innføre sharia.



Anonymous poster hash: 2829d...d1d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Og bare så det er sagt, dette gjelder fødte muslimer og konverterte muslimer.

Anbefaler Min bror islamisten i disse dager da vi undrer oss over hvordan "Ola fra Torshov" havnet i Syria som selvmords-bomber.



Anonymous poster hash: 2829d...d1d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først og fremst må du ta avstand fra alt Breivik preker på vegne av det etniske norske folket. For det andre bør du ta avstand og oppgjør med det norske myndigheter driver med i utlandet - spesielt i muslimske land. De er med på de barbariske handlingene utført av USA i spissen, som bla. bombing av sivile mennesker i Afghanistan med sine F-16 fly, bombing av sivile mennesker i Syria, bombing av sivile mennesker i Libya. Hva har de folka gjort mot nordmenn? På hvilken måte har de påført skade på norsk suvernitet? Hva har de gjort mot de kristne verdier i Norge, og hvordan vil du forsvare handlingene til norske myndigheter med å støtte terrorstaten Isreal - ved å ha handelsavtaler med dem for over flere milliarder ved å kjøpe varer produsert på Palestinernes okkupert landområdet.

Først må du lære deg selv definisjonen av ordet "oppgjør". Når du og dine etniske norske landsmenn har tatt oppgjør med det, kan duoppfordre andre betydning av ordet "oppgjør".

Ut i fra handlingene til den norske staten, virker det som om alle nordmenn er etterfølgere av Quisling, som støttet nazistnene med å holde okkupasjonen av Norge. Ved å legge dette til grunn kan en definere Hamas som Max Manus karakter, som kjemper mot okkupasjonen.

Snakk om dobbeltmoral!

Det de muslimer som kun ønsker at islam skal være en personlig tro og ikke en terror-"pinlighet" de blir konstant koblet til er å begynne å ta avstand fra den politiske stats-ideologiske delen av islam.

De må ta oppgjør med sharia, de må ta avstand/vise motstand i de land hvor sharia er lovsystemet og fra de politiske partier som fremmer muslims lovsystem .

De må ta avstand fra teokrati og omfavne demokrati.

Å ta avstand fra enkelt-episoder har ingen påvirkningskraft på utviklingen av terror, de må ta avstand fra det terroren er bygd på, islams innebygde lover som skaper samfunn og kulturer som ikke bare skaper terror mot vesten men konstant holder muslimske land i borgerkrig.

De må ta sin tro på alvor og skjønne den ideologiske delen av islam og ta stilling til om de støtter denne eller demokrati.

Støtter de den første så må de gjerne det, men bør de ikke være velkomne som beboere i demokratier som tar dette på alvor og forstår at demokrati ikke er en selvfølge men en modell som kan brukes til å skape islamsk teokrati.

Ønsker de å ha islam kun som privat tro og ønsker å leve etter demokratiske regler så er de nødt til å protestere mot førstnevnte, både i egne land og fra demokratiske land, både mot ønsker om å innføre det her eller i hjemlandet de har bånd til og helt opp til alle muslimske land som har innført/har partier som jobber for å innføre sharia.



Anonymous poster hash: 2829d...d1d



Anonymous poster hash: 3cc96...b05
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...