Gå til innhold

Tror dere det er sant at Hamas bruker sivile som skjold og at de angriper Israel med raketter?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er det sant at Hamas angriper Israel med raketter og at de bruker sivile som skjold, eller er dette bare noe Israel har diktet opp for å få en unnskyldning for å drepe barn?



Anonymous poster hash: adfab...f24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

De bruker også barnesoldater slik at disse kan skrives opp som "sivile".

Anonymous poster hash: 97409...bfb

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror på? Det er jo utallige bevis på dette. Om de virkelig skyter raketter mot Israel? Are you for real? De skyter jo raketter hele tiden.

Anonymous poster hash: c502c...126

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke jeg. Er ingen ekspert på dette, men de i klassen min (kanskje ikke objektive da de stort sett er muslimer) sier at det ikke er sant at Hamas angriper Israel. De sier at det er false flag operations som Israel ingangsetter for å få en unnskydning for å drepe flere barn.



Anonymous poster hash: adfab...f24
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet ikke jeg. Er ingen ekspert på dette, men de i klassen min (kanskje ikke objektive da de stort sett er muslimer) sier at det ikke er sant at Hamas angriper Israel. De sier at det er false flag operations som Israel ingangsetter for å få en unnskydning for å drepe flere barn.

Anonymous poster hash: adfab...f24

Hvorfor i all verden skulle Israel drepe barn selektivt? De får jo ikke akkurat noe godt rykte av det, så klassekameratene dine er nok fulle av sprøyt.

Anonymous poster hash: 97409...bfb

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Først vil jeg bare si, jeg synes det er utrolig trist med det som skjer i Gaza nå.

Men nå over til det du lurer på. Ja, desverre bruker Hamas sivilbefolkningen som levende skjold. Du må huske på at barn i Palestina er opplært fra babystadiet, at det å bli martyr er noe av det beste som kan skje med en selv. Det er ikke for ingenting at Hamas skryter på seg at de elsker døden slik Israelerne elsker livet. Denne religiøse nasjonalismen er så sterk, at til og med barnetv i Hamas sin regi forherliger selvmordsbombere og de som ofrer seg for saken. Synd, men sant.

Det er nok også en god del av de sivile som synes det er helt fryktelig at Hamas holder de som gisler, men tror du virkelig det nytter å si "Nei, dette vil jeg ikke være med på"? Hamas henretter folk uten rettsak, og det sitter mange fengslet og torturert på Gaza. Og Hamas er smarte nok til å vite at bildene vi ser her i Norge på nyhetene fungerer, så det har hendt mer enn en gang at situasjoner har blitt iscenesatt for å få sympati. Spesiellt i perioder når det ikke skjer så mye der nede som nå.

Og til slutt, muslimene i klassen din snakker ikke sant. Når 9/11 skjedde i USA feiret de med godtrei i gatene i Palsetina. Dette med false flag osv osv er bare tull. De er (desverre) opplært til å hate Israel og USA med morsmelka, og vet utmerket godt at dette til syvende og sist ikke ikke handler om et ønske om fred mellom partene.

Jeg hadde en muslim i klassen min på ungdomsskolen som nærmest freste når jeg sa jeg ville dra til Israel en gang, det var midten av 90 tallet bare så det er sagt, da var ikke blokkaden slik som nå...



Anonymous poster hash: 1868d...ede
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vet ikke jeg. Er ingen ekspert på dette, men de i klassen min (kanskje ikke objektive da de stort sett er muslimer) sier at det ikke er sant at Hamas angriper Israel. De sier at det er false flag operations som Israel ingangsetter for å få en unnskydning for å drepe flere barn.

Anonymous poster hash: adfab...f24

Klassekameratene dine er enten hjernevasket, eller så lyver de bevisst for å sverte Israel.

Anonymous poster hash: c502c...126

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig er det ikke sant.

Det er ren propaganda far en terrorstat.

Anonymous poster hash: a1e42...a45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor i all verden skulle Israel drepe barn selektivt? De får jo ikke akkurat noe godt rykte av det, så klassekameratene dine er nok fulle av sprøyt. Anonymous poster hash: 97409...bfb

Hvorfor i all verden skulle tyskerne drepe barn under andre verdenskrig?

Vel, det gjorde de.

Anonymous poster hash: a1e42...a45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klassekameratene dine er enten hjernevasket, eller så lyver de bevisst for å sverte Israel.Anonymous poster hash: c502c...126

Det har ikke slått deg at du selv kan være hjernevasket av menigheten din?

Anonymous poster hash: a1e42...a45

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så klart det er sant at Hamas sender raketter over grensen til Israel, og at de oppfordrer og bruker sivile som levende skjold. Det finnes både skrevet tekst og videobevis for begge deler.

Anonymous poster hash: 014da...9a7

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klassekameratene dine er enten hjernevasket, eller så lyver de bevisst for å sverte Israel.

Anonymous poster hash: c502c...126

En multikulturell skole med mange muslimer regner jeg med.

At Hamas bruker sivile som skjold er et faktum.

Anonymous poster hash: b5110...60b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En multikulturell skole med mange muslimer regner jeg med.

At Hamas bruker sivile som skjold er et faktum.

Anonymous poster hash: b5110...60b

at man gjentar en løgn mange nok ganger gjør det ikke til et faktum. Selv om dere hjernevaska Israel-profeter tror på deres læremester Joseph Goebbels.

Anonymous poster hash: a1e42...a45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

at man gjentar en løgn mange nok ganger gjør det ikke til et faktum. Selv om dere hjernevaska Israel-profeter tror på deres læremester Joseph Goebbels.

Anonymous poster hash: a1e42...a45

Israel-profeter? Hoho!

De fleste nordmenn er ikke hjernevasket av religion, men har gjort seg opp en mening basert på fakta. Det er jo muslimer som har hodet i sanden.

Anonymous poster hash: b5110...60b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Israel-profeter? Hoho!

De fleste nordmenn er ikke hjernevasket av religion, men har gjort seg opp en mening basert på fakta. Det er jo muslimer som har hodet i sanden.

Anonymous poster hash: b5110...60b

Samtlige Israel-venner jeg har møtt om er dypt religiøse nutjobs som ikke aner hva ordet fakta betyr.

Men jeg vet også at det finnes rasister som hater muslimer og alt som ligner på muslimer over alt på jord, og dermed synes det er kjempefint at Israel driver folkemord på palestinere.

Så hva er du? Religiøs nutjob eller rasist?

Anonymous poster hash: a1e42...a45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samtlige Israel-venner jeg har møtt om er dypt religiøse nutjobs som ikke aner hva ordet fakta betyr.

Men jeg vet også at det finnes rasister som hater muslimer og alt som ligner på muslimer over alt på jord, og dermed synes det er kjempefint at Israel driver folkemord på palestinere.

Så hva er du? Religiøs nutjob eller rasist?

Anonymous poster hash: a1e42...a45

Jeg hater muslimer ja. De bidrar null og niks til menneskeheten og ja raskere de er sveipet av jordens overflate, desto bedre.

De forherligher jo døden så jeg ser ikke helt problemet - de er jo overbevist om at en rekke jomfruer venter dem.

Anonymous poster hash: b5110...60b

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kan legge til at muslimer er ikke en rase - islam er en religion. Jeg hater dem ikke pga. dere hudfarve, men deres fanatisme. Det kvalifiserer derfor ikke for betegnelsen "rasist". Men dersom du vil bruke det, er du fri til det. Ordet slenges jo rundt uten betydning uansett.



Anonymous poster hash: b5110...60b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hater muslimer ja. De bidrar null og niks til menneskeheten og ja raskere de er sveipet av jordens overflate, desto bedre.

De forherligher jo døden så jeg ser ikke helt problemet - de er jo overbevist om at en rekke jomfruer venter dem.

Anonymous poster hash: b5110...60b

OK, da har vi slått fast at du tilhører gruppen "rasist".

Som sagt, de eneste som støtter Israel er religiøse galninger og rasister.

Fakta har selvsagt ingenting med saken å gjøre.

Anonymous poster hash: a1e42...a45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hører med til historien at FN har funnet raketter på en skole tror jeg det var, men det gjør det ikke greit å bombe å drepe over 1000 personer, herav mange barn.

Hvorfor ikke gjøre som Gilbert foreslo, åpne opp grensene for å evakuere barn, sårede, mødre og gravide?

Nei jeg har på følelsen av at Israel har vikarierende motiver

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor i all verden skulle Israel drepe barn selektivt? De får jo ikke akkurat noe godt rykte av det, så klassekameratene dine er nok fulle av sprøyt.

Anonymous poster hash: 97409...bfb

Er ikke sikkert de er så opptatt av godt rykte, da. De sier i hvert fall at Israel er grufulle barnemordere, moderne tids nazister. Men som sagt er de palestinavenner og neppe objektive.

Anonymous poster hash: adfab...f24

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...