Gå til innhold

Takk Mads Gilbert


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Takk for at du forteller oss sannheten om hva som skjer i Gaza på en saklig og objektiv måte. Takk for at du kompromissløst taler de høyreekstreme pro-Israel-folka imot. Israel kan snakke så mye de vil, men du tilfører debatten harde fakta. Barn dør. Israel driver folkemord i Gaza. Takk for at du lar verden få vite.

Ryddet for arabisk.

Irrlys, mod.


Anonymous poster hash: e399a...6bb

Endret av irrlys
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han og de andre helsearbeiderne gjør en humanitær kjempeinnsats,

Ja, og han er en glimrende journalist i tillegg. En viktig stemme mot terrorstatene Israel og USA.

Anonymous poster hash: e399a...6bb

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gilbert gjør en god jobb, men han lyver desverre som bare det på tv, så han dagsrevyen og jeg må si at jeg ble flau over at dagsrevyen sender noe som det. Nesten alt Gilbert sa var løgn,løgn og atter løgn.

Anonymous poster hash: 4082b...d6e

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gilbert gjør en god jobb, men han lyver desverre som bare det på tv, så han dagsrevyen og jeg må si at jeg ble flau over at dagsrevyen sender noe som det. Nesten alt Gilbert sa var løgn,løgn og atter løgn.

Anonymous poster hash: 4082b...d6e

Jeg blir flau over deg, jeg.

  • Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gilbert gjør en god jobb, men han lyver desverre som bare det på tv, så han dagsrevyen og jeg må si at jeg ble flau over at dagsrevyen sender noe som det. Nesten alt Gilbert sa var løgn,løgn og atter løgn.

Anonymous poster hash: 4082b...d6e

Er du i Gaza selv kanskje?

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gilbert gjør en god jobb, men han lyver desverre som bare det på tv, så han dagsrevyen og jeg må si at jeg ble flau over at dagsrevyen sender noe som det. Nesten alt Gilbert sa var løgn,løgn og atter løgn.

Anonymous poster hash: 4082b...d6e

Hvordan vet du at det er løgn?

Er du i Gaza selv kanskje?

Ja, er du det?

:heks:

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sterke opplevelser han forteller om på pressekonferansen. Han er sterkt tvilende til at Hamas gjemmer seg blant sivile, vis så er, hvorfor åpner ikke Israel grensene så sivilbefolkningen kan forsvinne? Der har han et godt poeng

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gilbert gjør en god jobb, men han lyver desverre som bare det på tv, så han dagsrevyen og jeg må si at jeg ble flau over at dagsrevyen sender noe som det. Nesten alt Gilbert sa var løgn,løgn og atter løgn.

Anonymous poster hash: 4082b...d6e

Gilbert lyver aldri. Gilbert tells the truth! Det er folkemord i Gaza, gjennomført av terrorstaten Israel. Hamas forsvarer seg, de bruker ingen som sivile skjold. Israel skyter bevisst etter barn og prøver å drepe flest mulig uskyldige.

Anonymous poster hash: e399a...6bb

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan vet du at det er løgn?

Han har lest for mye på MIFF sine sider. Der gjentas det i det uendelige at Hamas bruker sivile som skjold og at Hamas skyter raketter inn i Israel. Det er bare sprøyt alt sammen. Unnskyldninger for å gå til krig og drepe barn.

Anonymous poster hash: e399a...6bb

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Objektiv?! Han er aktiv i Palestinakomiteen, sterk kritiker av Israels politikk, og på ingen måte objektiv.

Dyktig kirurg er han dog helt sikkert.



Anonymous poster hash: 56d65...924
  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Objektiv?! Han er aktiv i Palestinakomiteen, sterk kritiker av Israels politikk, og på ingen måte objektiv.

Dyktig kirurg er han dog helt sikkert.

Anonymous poster hash: 56d65...924

Tror du hans syn på konfilkten der nede kan ha sammenheng med at han har vært der nede og sett med egne øyne hva som foregår? Hmmmm?

Anonymous poster hash: 4e1e3...e4c

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du hans syn på konfilkten der nede kan ha sammenheng med at han har vært der nede og sett med egne øyne hva som foregår? Hmmmm?

Anonymous poster hash: 4e1e3...e4c

Helt sikkert. Han ser dog konflikten kun fra en side, på Gaza-siden av grensen, og befolkningen der fullt ut. Dermed er han langt fra objektiv.

Anonymous poster hash: 56d65...924

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

...og støtter befolkningen der fullt ut. Dermed er han langt fra objektiv.



Anonymous poster hash: 56d65...924
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt sikkert. Han ser dog konflikten kun fra en side, på Gaza-siden av grensen, og befolkningen der fullt ut. Dermed er han langt fra objektiv.

Anonymous poster hash: 56d65...924

Tror du ikke han har vært i Israel også?

Anonymous poster hash: 4e1e3...e4c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brutal_mann

...og støtter befolkningen der fullt ut. Dermed er han langt fra objektiv.

Anonymous poster hash: 56d65...924

Riktig, og takk for det! Takk for at noen tar den svake part sin side.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Sterke opplevelser han forteller om på pressekonferansen. Han er sterkt tvilende til at Hamas gjemmer seg blant sivile, vis så er, hvorfor åpner ikke Israel grensene så sivilbefolkningen kan forsvinne? Der har han et godt poeng

Seriøst, hvorfor tror du? Det er som å be om terror.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror du ikke han har vært i Israel også?

Anonymous poster hash: 4e1e3...e4c

Det har han sikkert, men åpenbart ikke over tid i disse 3 siste ukene som kampene har foregått. Uansett, han er helt åpenbart palestinavennlig og ikke objektiv.

Anonymous poster hash: 56d65...924

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det har han sikkert, men åpenbart ikke over tid i disse 3 siste ukene som kampene har foregått. Uansett, han er helt åpenbart palestinavennlig og ikke objektiv.

Anonymous poster hash: 56d65...924

Det foregår jo ingen kamper i Israel. De har det som plommen i egget mens de massakrerer uskyldige palestinere.

Selvfølgelig er han palestinavennlig. Det kommer av at han ikke er en psykopat.

Anonymous poster hash: 4e1e3...e4c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...