Gå til innhold

Herlig med objektiv og nøytral norsk presse; sykehus i Gaza rammet av raketter


Sir Winston

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hva er poenget ditt?

Trodde min lettere ironiske overskrift gjorde det rimelig klart?

Poenget er at både DB og VG svikter sitt samfunnsoppdrag mht. til opplysning, når de er så tydelig ensidige.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trodde min lettere ironiske overskrift gjorde det rimelig klart?

Poenget er at både DB og VG svikter sitt samfunnsoppdrag mht. til opplysning, når de er så tydelig ensidige.

Kun du som er ensidig her på KG

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begge svarer jo paa spm: Hvem hva hvor?

Sykehuset er truffet, flere barn er drept, og Hamas og Israel skylder paa hverandre. Hva mer vil du at de skal skrive? At Israel er 100% uskyldig?

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kun du som er ensidig her på KG

Ikke helt korrekt, men jeg er til gjengjeld ikke på et riksdekkende medium.

Det er VG og DB!!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begge svarer jo paa spm: Hvem hva hvor?

Sykehuset er truffet, flere barn er drept, og Hamas og Israel skylder paa hverandre. Hva mer vil du at de skal skrive? At Israel er 100% uskyldig?

Prøv å les første innlegg en gang til, så ser du hva det er jeg problematiserer i denne tråden.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dagbladet spesielt, har ikke noe ønske om å være nøytrale. De har for lenge siden tatt stilling til hvem de vil støtte: palestinerne. Da får det være så som så med fakta.

Anonymous poster hash: cf722...794

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kun du som er ensidig her på KG

Ja, har sjelden sett noen som er så til de grader ensidig i tråder vedkommende deltar i.

Ikke helt korrekt, men jeg er til gjengjeld ikke på et riksdekkende medium.

Det er VG og DB!!

Nå har KG regler for ensidig meningspåvirkning.

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?s=1d3db675bea135e8908a0da9037ea325&app=forums&module=extras&section=boardrules

Du kaller det meste av linker, henvisninger og meninger ( som ikke støtter ditt syn) for propaganda, hjernevask etc.

At du har fått holde på så lenge som du har (også i tråder med andre temaer) uten konsekvenser, forstår jeg faktisk ikke.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, har sjelden sett noen som er så til de grader ensidig i tråder vedkommende deltar i.

Nå har KG regler for ensidig meningspåvirkning.

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?s=1d3db675bea135e8908a0da9037ea325&app=forums&module=extras&section=boardrules

Du kaller det meste av linker, henvisninger og meninger ( som ikke støtter ditt syn) for propaganda, hjernevask etc.

At du har fått holde på så lenge som du har (også i tråder med andre temaer) uten konsekvenser, forstår jeg faktisk ikke.

Nei du har nok rett, men jeg misstenker at din kritikk bunder mest i at du er uenig med meg i sak.

Og, nei - jeg kaller ikke det meste av linker og annet som ikke støtter mitt syn, for hjernevask, bare den delen som jeg mener er det.

Og, for å ha spurt: Det er andre som er hakket eller to mer iherdig enn jeg her på KG, som målbærer det motsatte synet.

Mener du så til gjengjeld at de er mindre ensidige?

Edit: Bemerk - denne tråden er ikke om konflikten i Israel - Gaza, den er om den ensidige dekning i media.

Endret av Sir Winston
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, har sjelden sett noen som er så til de grader ensidig i tråder vedkommende deltar i.

Nå har KG regler for ensidig meningspåvirkning.

http://forum.kvinneguiden.no/index.php?s=1d3db675bea135e8908a0da9037ea325&app=forums&module=extras&section=boardrules

Du kaller det meste av linker, henvisninger og meninger ( som ikke støtter ditt syn) for propaganda, hjernevask etc.

At du har fått holde på så lenge som du har (også i tråder med andre temaer) uten konsekvenser, forstår jeg faktisk ikke.

Jeg har faktisk meldt ham inn tidligere, men det har ikke skjedd noe.

Anonymous poster hash: 9e115...7a2

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har faktisk meldt ham inn tidligere, men det har ikke skjedd noe.

Anonymous poster hash: 9e115...7a2

Åh, joda, det har skjedd noe!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh, joda, det har skjedd noe!

Hva da?

Anonymous poster hash: 4b0e1...9e8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei du har nok rett, men jeg misstenker at din kritikk bunder mest i at du er uenig med meg i sak.

Og, nei - jeg kaller ikke det meste av linker og annet som ikke støtter mitt syn, for hjernevask, bare den delen som jeg mener er det.

Og, for å ha spurt: Det er andre som er hakket eller to mer iherdig enn jeg her på KG, som målbærer det motsatte synet.

Mener du så til gjengjeld at de er mindre ensidige?

Edit: Bemerk - denne tråden er ikke om konflikten i Israel - Gaza, den er om den ensidige dekning i media.

Ja, jeg er uenig med deg. Ikke dermed sagt at jeg uten videre applauderer det Hamas driver med.

Du bruker ordene "propaganda", "hjernevask" og "konspirasjonsteorier" flittig.

Ja, det er andre som deltar mye i disse debattene men de er på langt nær så nedlatende, arrogante og bedrevitende som det du er.

(Om Mann 42 er en av dem du tenker på så virker han adskillig mer reflektert og kunnskapsrik enn det du gjør.)

Andre er nok også ensidige men når jeg leser disse trådene så er det ingen som skiller seg så til de grader ut som deg.

Til slutt. Denne tråden har alt med konflikten Israel - Gaza å gjøre.

Hadde ikke den konflikten eksistert så hadde ikke denne tråden eksistert.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har faktisk meldt ham inn tidligere, men det har ikke skjedd noe.

Anonymous poster hash: 9e115...7a2

Jeg har også rapportert ham.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Det var jo rette kjeften som smalt.

Hva med din egen kjeft?

Anonymous poster hash: 4b0e1...9e8

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hamas skylder på Israel, Israel skylder på Hamas.

Les, og legg merke til både tonen i artiklene, samt - ikke minst - lengden

Først Dagbladet:

Hamas:

Gaza-sykehus truffet av raketter fra Israel

Israel:

Gaza-sykehus truffet av Hamas-raketter

Interessant at du mener den Israelske hæren er objektiv og nøytral.... Klart de vil legge skylden på andre når de ikke lykkes i å få resten av verden til å tro på at små barn er livsfarlige terrorister.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med din egen kjeft?

Anonymous poster hash: 4b0e1...9e8

Du er så flink.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...