Gå til innhold

Jeg er muslim, og er lei av å forsvare meg selv og min religion.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er for å innføre den gamle jødeparagrafen, men denne gang om muslimer:

"Individer som bekjenner seg til islam har ikke adgang til kongeriket Norge," fordi islam bryter med flere norske lover og generelle menneskerettigheter. Utvider den gjerne til å gjelde hele Schengen-området

Islam er en rasistisk hatideologi. I følge Koranen finnes ingen moderat islam. Såkalt moderate muslimer, som ikke følger Koranen og hadith til punkt og prikke, de svikter Allah, og må derfor pines i evig tid når de dør fra dette livet. Står i Koranen.

Jeg har lest de "hellige" bøkene deres, og stoler derfor aldri på en muslim, uavhengig av etnisk opprinnelse.

Anonymous poster hash: 5e013...542

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og med linken over så håper jeg TS holder kjeften sin!

Norge er dessverre kuet!

Anonymous poster hash: c1c46...f30

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg har lest dem. De er kildene.

Kan du da vennligst referere til hvilket kapittel og slikt det er snakk om? Slik at jeg slipper å lese hele boka. Og hvilket språk har du lest boka på? Så vidt jeg vet, er den fortsatt ikke oversatt til norsk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den første norske oversettelsen kom i 1980, så det er en stund siden. Vi har hatt den på svensk siden 1843, og svensk er ikke noe som har vært uleselig for nordmenn i alle år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vi muslimer er med på å skape mer fordommer når vi ber om nåde fra det norske folk om å ikke trekke likhetstegn mellom muslimer og såkalte radikale muslimer. Vi må slutte å forsvare oss hele tiden og begynne å anse oss som like verdige som etnisk norske! Når de stiller deg til veggen - Spør heller tilbake- hvorfor er flertallet av menn som er pedofile og bedriver incest - etnisk norske? Forhåpentligvis forstår de hvor tåpelig det er å la enkelte personers handlinger være representativ for en hel folkegruppe.

Jeg er lei av at gjennomsnittsmuslimen hver bidige gang det handler om terror må forklare og ta avstand fra andres handlinger. Hvorfor må vi alltid rettferdiggjøre oss selv og stå til ansvar for andre såkalte muslimers handlinger? Hvorfor blir vi skjært under samme kam som en gjeng idioter som bruker religion som skjold for å spre frykt og hat? Hvorfor kan vi ikke anse disse menneske som gale og psykisk syke mennesker - som vi gjorde med Breivik? jeg gidder ikke å forsvare min religion og identitet for noen lenger. Hvis ikke min deltagelse i samfunnet, handlinger, væremåte og min kjærlighet for Norge er nok bevis for at jeg er like norsk som alle andre, så får det faen meg bare være. Utrolig trist om mine barn i fremtiden også må forholde seg til spørsmål som dette i det flerkulturelle Norge .

Anonymous poster hash: 321b6...cb2

Fordi flertallet som bor i Norge kanskje er norske?

Nå er jo Islam noe jeg faktisk forbinder med pedofili. Profeten Muhammed giftet seg jo med en 6 år gammel jente og pulte henne som 9 åring. Da var han selv i 50-årene.

Muslimer sier, iallefall en god del av dem, at Muhammed var perfekt og at de vil strebe for å leve opp til han. Muhammed var pedofil, ergo: muslimer har ikke så veldig mye imot pedofili.

Anonymous poster hash: bed85...cfb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du bør bures inn i fengslet sammen med Breivik. Det er noen deler i hjernen din som ikke fungerer slik de skal...

Jeg er for å innføre den gamle jødeparagrafen, men denne gang om muslimer:
"Individer som bekjenner seg til islam har ikke adgang til kongeriket Norge," fordi islam bryter med flere norske lover og generelle menneskerettigheter. Utvider den gjerne til å gjelde hele Schengen-området

Islam er en rasistisk hatideologi. I følge Koranen finnes ingen moderat islam. Såkalt moderate muslimer, som ikke følger Koranen og hadith til punkt og prikke, de svikter Allah, og må derfor pines i evig tid når de dør fra dette livet. Står i Koranen.

Jeg har lest de "hellige" bøkene deres, og stoler derfor aldri på en muslim, uavhengig av etnisk opprinnelse.

Anonymous poster hash: 5e013...542



Anonymous poster hash: e762c...9ce
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Profeten Mohammad var ikke pedofil. Han hadde ingen barn med Aisha, og hun var 9 år gammel da de giftet seg, men hun ble hos sine foreldre til hun ble 14 år. Hennes funksjon var ikke som en hustru, men en åndelig leder for kvinner i Islam. På 600-tallet var det normalt at folk giftet seg i ung alder, vil det si at alle dine forfedre er pedofile?

Levealderen var knapt 20 år på den tiden, og jeg skjønner ikke hvordan kan du si at noen er pedofil når et samfunn var slik på den tiden....betyr det at alle norske konger og vikinger var en gjeng med pedofile????

Fordi flertallet som bor i Norge kanskje er norske?

Nå er jo Islam noe jeg faktisk forbinder med pedofili. Profeten Muhammed giftet seg jo med en 6 år gammel jente og pulte henne som 9 åring. Da var han selv i 50-årene.

Muslimer sier, iallefall en god del av dem, at Muhammed var perfekt og at de vil strebe for å leve opp til han. Muhammed var pedofil, ergo: muslimer har ikke så veldig mye imot pedofili.



Anonymous poster hash: bed85...cfb



Anonymous poster hash: e762c...9ce
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det ikke den fjometassen Paven som oppfordret alle kristne til å kjøre korstog mot vanntro muslimer? Er det ikke de kristne som har herpa midtøsten i flere tusen år ved å bruke religion som maktmiddel for å få verdslige privilegier???

Kristne fundamentalister har stor aktivitet i vesten (USA og England), henviser også til korridoren til Breivik, der han henviser til The Dark Knights, en bevegelse som bekjemper utvidelse av religionen Islam. Ingen muslimske stater i hele verden driver med systematisk terror slik Isreal og USA med sine hunder driver med fra vesten mot muslimer i Østen. USA bruker NATO og angriper muslimske land og bomber og dreper uskyldige barn, med droneangrep i Pakistan, okkupasjon i Afghanistan, masseutryddelse i Iraq, F-16 angrep i Libya og bombinger i Syria. I tillegg er det den kristne nasjonen USA som står bak all materialistisk og moralsk støtte til jøder for å utrydde muslimer i Palestina.

Vil si at roten av ondskap på denne kloden er Israel og USA som har som mål å utrydde muslimer og ta kontroll over deres oljeressurser og landområder.

Men nå er det en gang slik at du hører ikke Paven, biskoper og kirkeledere i vesten stå og akseptere samt hylle og oppfordre til drap, hat, kjønnslemlestelse, kvinnemisshandling, hets mot homofile, rasisme osv. Den store forskjellen er at en viss religion har sine ledere som gjør nettopp det. Og når man da henter inn ledere fra steinaldersamfunn til å styre de troende også i vestlige liberale land får man samme leksa der også. Såkalte kristne kirkeledere som presterer å preke hat mot eksempelvis homofile får på pukkelen så det holder. Og de er ledere for små sekter og grupperinger folk knapt har hørt om. Knapt noen trussel.



Anonymous poster hash: 54536...b24



Anonymous poster hash: e762c...9ce
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Profeten Mohammad var ikke pedofil. Han hadde ingen barn med Aisha, og hun var 9 år gammel da de giftet seg, men hun ble hos sine foreldre til hun ble 14 år. Hennes funksjon var ikke som en hustru, men en åndelig leder for kvinner i Islam. På 600-tallet var det normalt at folk giftet seg i ung alder, vil det si at alle dine forfedre er pedofile? Levealderen var knapt 20 år på den tiden, og jeg skjønner ikke hvordan kan du si at noen er pedofil når et samfunn var slik på den tiden....betyr det at alle norske konger og vikinger var en gjeng med pedofile???? Anonymous poster hash: e762c...9ce

Aisha var 6 år når de giftet seg. Han pulte henne når hun var 9 år, da var han 53 selv. Sjekk faktaene dine. Ser du ikke problemet her? Muhammed var perfekt. For en del muslimer, idag, er det derfor helt naturlig å gifte seg med veldig unge bruder. Muhammed var pedofil. Om det ble akseptert av omverdnen på den tida er irrelevant. Puler du 9 åringer, da er du pedofil.

Anonymous poster hash: bed85...cfb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Levealderen var knapt 20 år på den tiden, og jeg skjønner ikke hvordan kan du si at noen er pedofil når et samfunn var slik på den tiden....betyr det at alle norske konger og vikinger var en gjeng med pedofile????

Anonymous poster hash: e762c...9ce

For noe tull... Folk har levd til de blei gamle i alle tider. Gjennomsnittsalderen blei trukket ned, fordi det var mange som døde under fødsel, av infeksjoner mens de var barn, og en del unge døde i kamp.

Man ser jo akkurat det samme på primitive menneskestammer i dag. De lever som de gjorde i steinalderen, og de blir jo godt over 20 år gamle, akkurat som oss.

Endret av Yme
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom jeg skal si at jeg er lei noe så er det å høre at alt skal skyldes på reglion i tide og utide.Det blir ofte sagt at det står i RELGIONESN BOK at det skal ikke gjøres det og det så skjer det likevel. Nå må folk begynne å tenke litt utenfor det både den ene og andre skriftsboka og si hva de tar avstand fra det. For det å si at det står i BOKA begynner å bli svært tynn. Så vær så snill å ikke skyld på religonen at en skal ikke gjøre det eller det, men bruk den sunne fornuft (dersom det finnes igjen da). Da slipper alle som Muslimer og andre å bortforklare seg fra det hele tiden.

Hilsen SKG

som lei av dette maset om at alt skal skyldes på religonen.



Anonymous poster hash: 6381e...b2f
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...