Gå til innhold

Det angivelige malaysiske flyet MH17 er egentlig MH370 som forsvant tidligere i år...


slask

Anbefalte innlegg

Øøø, vent litt. :forvirret:

Hvorfor sier du at vi skal dra til Uzbekistan? Hva er i Uzbekistan?

Prøver du å få oss dit av en eller annen grunn...? Og hvorfor skal vi gå til fots over grensen?

Hmm...

Hysj....både Jens Stoltenberg og Armin Bahrani leser her.

Vi møtes i blåbærkrattet, så forklarer jeg nærmere.

Du har ikke lest dette. Jeg postet det aldri.

Anonymous poster hash: 45bc3...feb

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hysj....både Jens Stoltenberg og Armin Bahrani leser her.

Vi møtes i blåbærkrattet, så forklarer jeg nærmere.

Du har ikke lest dette. Jeg postet det aldri.

Anonymous poster hash: 45bc3...feb

Hva? Møte meg? I et kratt?

Ikke faen. Jeg vet ikke hvem du er. Ikke siter meg. Ha deg vekk fra meg, ellers ringer jeg politiet.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det må være den jødisk-frimurerisk-kommunistisk-nazistisk-sosialistisk-feministisk-homoaktivistisk-kukluxklanistisk-kapitalistisk-korporatistisk-liberalistiske verdenssammensvergelsen som står bak.

Anonymous poster hash: 45bc3...feb

Hah. Du prøver bare å ikke få oss til å tenke på Illuminati.

Looser.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva? Møte meg? I et kratt?

Ikke faen. Jeg vet ikke hvem du er. Ikke siter meg. Ha deg vekk fra meg, ellers ringer jeg politiet.

Aha!

Du kan ikke blåbærkrattkoden??

Du er ikke en av oss. Da må du være en av dem!!!!

Anonymous poster hash: 45bc3...feb

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det må være den jødisk-frimurerisk-kommunistisk-nazistisk-sosialistisk-feministisk-homoaktivistisk-kukluxklanistisk-kapitalistisk-korporatistisk-liberalistiske verdenssammensvergelsen som står bak.

Anonymous poster hash: 45bc3...feb

Speideren mener du! 😉 Har du sett flaggene deres? Sjekk det neste 17. mai folkens! Tror vi er inne på noe!

Anonymous poster hash: d64a6...a4f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hah. Du prøver bare å ikke få oss til å tenke på Illuminati.

Looser.

Håper du kødder. Hvis ikke, god bedring!

Anonymous poster hash: d64a6...a4f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Aha!

Du kan ikke blåbærkrattkoden??

Du er ikke en av oss. Da må du være en av dem!!!!

Anonymous poster hash: 45bc3...feb

Ikke siter meg sa jeg.

Og nei, jeg har ikke kjennskap til noen koder.

Jeg liker ikke rips en gang.

Gå vekk.

Hvorfor rotet jeg meg inn i denne tråden...?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Slask er ikke opptatt av bevis som ikke støtter hans sak. Han har i flere år laget tråder om 9/11, der alt er blitt grundig tilbakevist med detaljerte forklaringer mange ganger, men han bare fortsetter.

Dette er vel bare ett skritt videre i galskapen.

Anonymous poster hash: 45bc3...feb

Hvem er du? Tåkeprateren med nytt anonym-nick igjen?

Jeg er opptatt av bevis, som f.eks. WTC7-bygningens frittfall som ikke kan bortforklares (9-11 saken). Noe ble gjort med den bygningen så den kunne rase så fort som bare en murstein kan falle. Så å si alle de solide stålbjelkene må være kappet/svekket nesten fullstendig samtidig innenfor brøkdelen av et sekund for at en slik kollaps skal kunne være mulig. Det er lassevis av fagfolk enige om. Denne saken kan fortsette i 9-11-trådene...

I denne Malaysiafly-saken har jeg ikke påstått noe om bevis, men det er mange nettsteder som skriver detaljert om de mistenkelige hendelsene og diverse umuligheter. Slike saker er interessant og må gjerne sjekkes ut av flest mulig.

(Edit: Jeg ser av de mange innleggene dine at du ikke er tåkeprateren jeg tenkte på, som i 9-11 trådene bare har bidratt med generell kritikk uten noe som helst konkret).

Endret av slask
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem er du? Tåkeprateren med nytt anonym-nick igjen?

Jeg er opptatt av bevis, som f.eks. WTC7-bygningens frittfall som ikke kan bortforklares (9-11 saken). Noe ble gjort med den bygningen så den kunne rase så fort som bare en murstein kan falle. Så å si alle de solide stålbjelkene må være kappet/svekket nesten fullstendig samtidig innenfor brøkdelen av et sekund for at en slik kollaps skal kunne være mulig. Det er lassevis av fagfolk enige om. Denne saken kan fortsette i 9-11-trådene...

I denne Malaysiafly-saken har jeg ikke påstått noe om bevis, men det er mange nettsteder som skriver detaljert om de mistenkelige hendelsene og diverse umuligheter. Slike saker er interessant og må gjerne sjekkes ut av flest mulig.

(Edit: Jeg ser av de mange innleggene dine at du ikke er tåkeprateren jeg tenkte på, som i 9-11 trådene bare har bidratt med generell kritikk uten noe som helst konkret).

Dette må du bare legge fra deg, hvis du da ikke ønsker å bruke kreftene dine på tull og tøys. Det er et velment tips!

Anonymous poster hash: d64a6...a4f

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem er du? Tåkeprateren med nytt anonym-nick igjen?

Jeg er opptatt av bevis, som f.eks. WTC7-bygningens frittfall som ikke kan bortforklares (9-11 saken). Noe ble gjort med den bygningen så den kunne rase så fort som bare en murstein kan falle. Så å si alle de solide stålbjelkene må være kappet/svekket nesten fullstendig samtidig innenfor brøkdelen av et sekund for at en slik kollaps skal kunne være mulig. Det er lassevis av fagfolk enige om. Denne saken kan fortsette i 9-11-trådene...

WTC7 falt aldri i fritt fall. Ikke overraskende at du tror på denne konspirasjonen, i og med hvor "nøye" du tydeligvis har undersøkt denne tråden vi deltar i nå.

Forresten: "nøye" var ment sarkastisk. Undersøk det ordet hvis du er usikker.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cartman

Øøø, vent litt. :forvirret:

Hvorfor sier du at vi skal dra til Uzbekistan? Hva er i Uzbekistan?

Prøver du å få oss dit av en eller annen grunn...? Og hvorfor skal vi gå til fots over grensen?

Hmm...

AB jobber sikkert for et reisebyrå som sender busslass med pensjonister til Usbekistan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AB jobber sikkert for et reisebyrå som sender busslass med pensjonister til Usbekistan.

Fillern...avslørt.

Jeg driver med "reverse trafficking".

Anonymous poster hash: 45bc3...feb

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Cartman

Fillern...avslørt.

Jeg driver med "reverse trafficking".

Anonymous poster hash: 45bc3...feb

Slapp av. Pensjonistene får brunet flesket, mens de fattige hottentottene tjener penger. Det er win win. Fortsett sånn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Slapp av. Pensjonistene får brunet flesket, mens de fattige hottentottene tjener penger. Det er win win. Fortsett sånn.

Det er hva de vil at du skal tro.

Anonymous poster hash: 45bc3...feb

Lenke til kommentar
Del på andre sider

WTC7 falt aldri i fritt fall. Ikke overraskende at du tror på denne konspirasjonen, i og med hvor "nøye" du tydeligvis har undersøkt denne tråden vi deltar i nå.

Forresten: "nøye" var ment sarkastisk. Undersøk det ordet hvis du er usikker.

Jovisst gjorde det det. Nøye dokumentert av bl.a. David Chandler.

Og NIST ble nødt til å erkjenne at det faktisk var tilfelle.

911 David Chandler NIST Finally Admits Freefall of WTC7 Part I

http://www.youtube.com/watch?v=9oWDJmJSSMM

Så du vet ikke hva du snakker om her ser jeg.

Men nå er vi offtopic.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror det må være den jødisk-frimurerisk-kommunistisk-nazistisk-sosialistisk-feministisk-homoaktivistisk-kukluxklanistisk-kapitalistisk-korporatistisk-liberalistiske verdenssammensvergelsen som står bak.

Anonymous poster hash: 45bc3...feb

:skratte:

Anonymous poster hash: df443...f45

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ærlig talt, slask. Du skriver jævlig mye rart og helt bort natta idiotisk, men dette tar virkelig kaka. Jeg er overbevist, det er trolling. Så lettlurte er ingen.



Anonymous poster hash: ae980...f35
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ærlig talt, slask. Du skriver jævlig mye rart og helt bort natta idiotisk, men dette tar virkelig kaka. Jeg er overbevist, det er trolling. Så lettlurte er ingen. Anonymous poster hash: ae980...f35

Det er klart det er trolling.

Nå har han minst fire tråder der Mann42 og noen flere har plukket fra hverandre alle "bevisene" hans bit for bit, men han starter bare nye tråder når det er blitt for vanskelig i de gamle. Henviser man til de gamle trådene, sier han bare at det er for mye å lese gjennom til at det beviser noe som helst.

Anonymous poster hash: 45bc3...feb

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er klart det er trolling.

Nå har han minst fire tråder der Mann42 og noen flere har plukket fra hverandre alle "bevisene" hans bit for bit, men han starter bare nye tråder når det er blitt for vanskelig i de gamle. Henviser man til de gamle trådene, sier han bare at det er for mye å lese gjennom til at det beviser noe som helst.

Anonymous poster hash: 45bc3...feb

Frittfall-beviset WTC7 er det ingen som klarer å plukke fra hverandre.

Folk med litt forståelse for masse i bevegelse ser med det blotte øyet at dette er fritt fall. Når det i tillegg er dokumentert med videoframes nøyaktighet så er man sikker. NIST har innrømmet i rapporten at det skjedde, men later som det ikke har noen betydning for saken.

Bygget startet i fritt fall og avtok etter som den hele "blokka" tok bakken og knuste/bremset seg ned til alt var most.

Trolling? Ta deg en tur på forum rundt i verden så ser du tusenvis av folk som har skjønt dette for lenge siden. Skal vi la dette bli en 9-11-tråd må vi nok be moderator om å endre navn på tråden...

Ærlig talt, slask. Du skriver jævlig mye rart og helt bort natta idiotisk, men dette tar virkelig kaka. Jeg er overbevist, det er trolling. Så lettlurte er ingen.

Anonymous poster hash: ae980...f35

Snakker du om ontopic Malaysia-fly nå eller WTC(7)?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakker du om ontopic Malaysia-fly nå eller WTC(7)?

Malaysia Airlines-teoriene.

Anonymous poster hash: ae980...f35

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...