Gå til innhold

Privatisteksamen, høsten 2014


Somle

Anbefalte innlegg

Hei.

Er fire år siden jeg gikk ut av vg3. har jeg nå meldt meg opp til privatisteksamen, norsk muntlig (vg3 påbygg).

Flere som skal ta eksamen hos privatist? Tenkte denne tråden kunne være en fin motivasjon for sånne som meg. :fnise:

Husk at fristen for å melde seg opp er 15. september.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Sitrondrops

Ja, historie og matte 1p første halvår. Lurte litt på å forbedre 4 ern' i samfunnsfag også, men mulig det blir litt mye siden jeg har vært syk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jepp! Skal ta historie, naturfag og matte 1p til jul, og norsk (skriftlig, muntlig, sidemål) og matte 2p til våren :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal ta matte (P) og norsk hovedmål og sidemål til jul. Historie og valgfag til våren. Krysser alt jeg har og ber til Gud om at dette skal gå bra, for det MÅ det!



Anonymous poster hash: 1baf7...1c5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, skal etter planen ta KJ1, BI1, 1T, religion og historie i høst, KJ2, BI2, R1 til våren + årsstudium. Veldig travelt med andre ord men so far so good :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ups ombestemte meg, det blir matte py 2 og norsk muntlig og skriftlig. I tillegg blir det nå muligens naturfag og historie på skole + jobb.

Når man først skal noe skal man😓

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det blir matte p, r1 og r2, samtidig som jeg studerer ingeniør. Ikke særlig motivert etter at jeg stortrives i studiet, men har liksom alltid drømt om noe annet innad ingeniør. Min første steg blir vel å kjøpe bøkene :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp! Holder på med historie og matte påbygg nå, skal ta norsk (muntlig, skriftlig og sidemål) + naturafg til våren. Jobber 100% + en del ekstra, men det MÅ gå. Håper å kunne søke meg inn på sykepleien til neste høst via 23/5 regelen.

Har aldri vært flink på skolen og tørr ikke satse på mer enn en 3'er. Spesielt ikke i matte, håper vel egentlig bare jeg består. Krysser uansett fingrene for bedre karakterer, ellers kommer jeg vel aldri inn på sykepleien.

Lykke til alle sammen :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Sitrondrops

Jepp! Holder på med historie og matte påbygg nå, skal ta norsk (muntlig, skriftlig og sidemål) + naturafg til våren. Jobber 100% + en del ekstra, men det MÅ gå. Håper å kunne søke meg inn på sykepleien til neste høst via 23/5 regelen.

Har aldri vært flink på skolen og tørr ikke satse på mer enn en 3'er. Spesielt ikke i matte, håper vel egentlig bare jeg består. Krysser uansett fingrene for bedre karakterer, ellers kommer jeg vel aldri inn på sykepleien.

Lykke til alle sammen :-D

du burde stå på med matten om du skal bli sykepleier, er en del medikamentregning har jeg hørt, og det er en del som sliter med det. Jo mer du jobber med matten jo bedre rustet står du.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet noen om man får ha med seg er ark til norsk muntlig eksamen? Siden vi er privatisere...

Du får lov til å ha med det på forberedelsesdelen, men ikke på selve eksamen.

Anonymous poster hash: 7420b...db5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Sitrondrops

Har begynt å lese historie, ganske interessant faktisk. Men matten er det verre med, merker jeg kanskje har litt matteangst. Unngår matteboken. Får vel spørre noen om hjelp til å komme litt i gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får lov til å ha med det på forberedelsesdelen, men ikke på selve eksamen.

Anonymous poster hash: 7420b...db5

Hæ? Du får lov til å ha med deg notater på selve eksamen i norsk muntlig, jo!

Anonymous poster hash: 024f0...083

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...