Gå til innhold

Anekdotene del2


MarianneE

Anbefalte innlegg

Jeg syntes boka mi ble så veldig lang og lurte på og start en ny en.

Vet ikke hvorfor, ny start kanskje?

Uansett så passet det nå med 1. august og sånn.

For dere som ikke kjenner til meg kan jeg fortelle at jeg er en 33 år gamm....

Oh hell, kjenner dere ikke til meg nå så gidder jeg ikke presantere meg.

:ler:

Så da er vel Anekdotene del2 åpnet.

:velkommen:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:goodbye:

Førstemann, det var ikke verst! Blir spennende om denne boka blir like lang som den gamle! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært snikleser sånn innimellom i den gamle boka. Så siden du har en ny start her nå, så kan jeg jo melde meg som leser fra starten av :)

Så... Hei!

:vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble litt redd for at du hadde sluttet å skrive, men så fant jeg den nye boka og ble glad for at du ikke var borte. :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå tenkte jeg HÆ, hvorfor er dagboken din stengt. Men neida.. starte ny dagbok er jo enda bedre.

Synd vi ikke får til å treffes imorgen. Men vi finner en ny dag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:goodbye:

Førstemann, det var ikke verst! Blir spennende om denne boka blir like lang som den gamle! :)

:ler:

Ja, den som skriver får se!

Grattis som første gjest!

Gratulerer med ny bok! :blomst:

Jeg vil selvfølgelig følge med :)

Koselig og høre!

:)

Jeg har vært snikleser sånn innimellom i den gamle boka. Så siden du har en ny start her nå, så kan jeg jo melde meg som leser fra starten av :)

Så... Hei!

:vinke:

Så... hei tilbake!

Hyggelig at en snikleser står fram!

:vinke:

Ble litt redd for at du hadde sluttet å skrive, men så fant jeg den nye boka og ble glad for at du ikke var borte. :klemmer:

:klemmer:

Ingen fare, dere blir ikke kvitt meg enda!

Nå tenkte jeg HÆ, hvorfor er dagboken din stengt. Men neida.. starte ny dagbok er jo enda bedre.

Synd vi ikke får til å treffes imorgen. Men vi finner en ny dag!!

Ja, det var dumt, men vi tar det igjen!

Ingen fare!

:klemmer:

Fant deg!! :strix:

grattis med nytt 'hjem'. :roser:

Jeg gjemte meg ikke så mye heller.... :lur:

****

Planen igår var at TM og jeg skulle ta en tur til søsterG og ungene på formiddagen.

Vi var der litt før kl 11 og TM som ikke har sett søskenbarna på et par uker (tre? fire?) overfalte dem og jentene gikk rett i lek.

Da kl var 14 tenkte jeg og rydde oss sammen og ta bussen, komme oss i butikken, hjem og lage middag osv...

Men som søsterG sa; Hvorfor det? Se som ungene leker, hvorfor ikke la dem fortsette?

Jeg innså at hun hadde rett, så etter en tlf til Andrè reiste søsterG og jeg i butikken (svogerØ var hjemme og så til ungene) og handlet pølser&potetmos.

Så da ble det middag der, og vi var ikke hjemme før kl var 19.

TM måtte omtrent bæres i seng og da hun var i seng lurte hun på hvorfor ikke vi kunne flytte til søsterG og familien. :hjerte:

Det ble en av de dagene da alt bare var fint.

Planen idag var en tur og treffe MissStilles.

Men hun måtte jobbe så da ble det lunch med søsterG og venninneCh istedet.

Ch skal snart til USA og studere sykepleie.

Heeeldig....

Takk for alle PMer folkens.

No worries, jeg blir ikke borte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk å prøve å snike seg bort på den måten! Men vi fant deg, vi, så du slipper ikke unna :tunge1:

Gratulerer med ny bok. Vi får satse på at den blir like lang som den forrige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk å prøve å snike seg bort på den måten! Men vi fant deg, vi, så du slipper ikke unna :tunge1:

Gratulerer med ny bok. Vi får satse på at den blir like lang som den forrige.

Da tror jeg at jeg trenger hjelp! :tommel:

Har vært på lunch med søsterG og venninneCh.

Jeg spiste biffsalat som var grønn salat, fetaost, solide biffbiter, asparges, grillede tomater og... NAM!!

I en time etter salaten var jeg mett og kasta laaaange blikk mot kakedisken vel vitende om at Verdens Beste (eller Kvæfjordkake) er glutenfri.

Og ja, det ble et stykke.

Og det var godt.

Og jeg ble mer mett.

:gravid:

Skal først på zumba idag så spinning etterpå.

Kreves det med det måltidet nevnt over.... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der var du ja :strix: begynte å lure da boka di plutselig var stengt.

Ikke så flink til å skrive noe,men synes det er så koselig å lese om dagene deres :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*PUH*

Her var du!

Ikke bare jeg som var bekymret for at du hadde forsvunnet helt!

Men du....ble du både mett OG gravid av det kakestykket?!? Hvordan fikk du til det?

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da tror jeg at jeg trenger hjelp! :tommel:

Hjelp skal bli!

Har vært på lunch med søsterG og venninneCh.

Jeg spiste biffsalat som var grønn salat, fetaost, solide biffbiter, asparges, grillede tomater og... NAM!!

I en time etter salaten var jeg mett og kasta laaaange blikk mot kakedisken vel vitende om at Verdens Beste (eller Kvæfjordkake) er glutenfri.

Og ja, det ble et stykke.

Og det var godt.

Og jeg ble mer mett.

:gravid:

Skal først på zumba idag så spinning etterpå.

Kreves det med det måltidet nevnt over.... :sjenert:

Den salaten hørtes veldig god ut :Nikke: Og du er utrolig flink til å trene! Jeg begynner nesten å glede meg til jeg skal begynne å trene igjen. Og det trodde jeg aldri at jeg kom til å si!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både zumba og spinning!

Du er tøff! :jepp:

Jo takk, nå er jeg ihvertfall nydusja, og sliten!

Og veldig glad for at jeg hadde en kald cola zero i kjøleskapet.

SøsterG var med på trening og da vi var ferdige var vi enige om at vi ikke helt viste hvor det var vondt...

Var så sliten at det var vanskelig og holde seg på beina.

Tror jeg vil sove godt i kveld...

Der var du ja :strix: begynte å lure da boka di plutselig var stengt.

Ikke så flink til å skrive noe,men synes det er så koselig å lese om dagene deres :)

Så koselig og se deg!

Det var lenge siden!

Alt bra med deg?

*PUH*

Her var du!

Ikke bare jeg som var bekymret for at du hadde forsvunnet helt!

Men du....ble du både mett OG gravid av det kakestykket?!? Hvordan fikk du til det?

:fnise:

Jo, du skjønner han som kom med kaka sa at for og få den måtte jeg...

Eler kanskje ikke....

:ler:

Så litt venninnetrøbbel...

Fikk spørsmål om og treffe venninneJ idag, men skulle kanskje til MissStilles så J og jeg avtalte og treffes i morgen istedet.

Sendte venninneJ spørsmål om hun ville komme hit i morgen istedet for og treffes i byen siden jeg skal steke ribbe til middag og må da være hjemme- fikk ikke noe svar.

Siden det ikke ble noen tur til MissStilles takket jeg ja til lunch med søsterG og venninneCh istedet.

På vei hjem ringer venninneJ og sa at hun ville ikke komme til meg for hun ville på cafe istedet, så da ble det ikke noe.

Jeg syntes det var litt snodig, men men...

Så fikk jeg den sure mailen via Facebook om at det var SÅ dårlig gjort at jeg hadde truffet G&C og ikke spurt om hun ville være med siden det ikke ble noe tur på meg.

Jeg svarte som sant var at jeg trodde at siden vi hadde en mulig avtale fredag så var det OK.

Det var det IKKE greit og det var skikkelig dårlig gjort osv...

Herregud, er hun 12??

:roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Siste feriedag.

Dagen skal brukes på husvask.

Middagen idag vil bestå av ribbe siden vi har hatt en ribbe i fryseren i flere måneder.

Så da jeg sa på spøk til Andrè at "ribbe skal du få, men det blir ikke noe riskrem til dessert" Jeg har aldri sett en mann med en så skuffa ansikt!

Så idag blir det litt jul hjemme, ribbe og riskrem....

:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...