Gå til innhold

Nummer 2 er nå på vei :)


Ripsy

Anbefalte innlegg

Når du først fikk meg på tanken så ble det en billigtest på morgenen i dag, men den var blendahvit!

Ikke tegn til TR enda, men tenker ho kommer om en dag eller to.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Tror jeg har fått soppinfeksjon :frown: . Lenge siden jeg har hatt det. I morgen må jeg stoppe på apoteket for å starte behandling.

Ellers ingen tegn til TR, men som nevnt før er jeg jo bare på syklusdag 28, så store muligheter for at syklusen er litt lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff så kjedelig! Har kun hatt det en gang da jeg var gravid, og det var svært ubehagelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I kveld ble det kjærestekos med vin... Og tante rød...

Nå er vi klar for PP1, men spørs om det kommer til å klaffe dårlig pga reising... Og når jeg regner mer på det ser det ut som om vi er skikkelig uheldig de neste to månedene også.... Med mindre mannen har svømmere som lever i 5 dager+... :sukk:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, får håpe det :) Men realistisk sett ser det ikke ut til at det er mulig å få til klaff før tidligst i juni… Veldig kjedelig når jeg er så klar, men det er ikke noe vi får gjort med det akkurat nå :( .

Wei Wei: Ja, det er jo veldig fint å finne ut av hvordan syklusen er!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja man blir jo så utålmodig når man først kan sette i gang! Da skulle man jo helst ha vært gravid i går. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i dag på syklusdag 7 og oppdaget EL slim... Litt rart, men får bare notere meg det så jeg kan følge med videre. Husker ikke hvor lenge jeg har pleid å ha EL slim før, så tilfelle noe er på vei skal jeg ta EL tester fra i morgen bare i tilfelle. Fikk nå et lite håp om st vi rekker et forsøk i helga før min kjære reiser :)

Men er også veldig forberedt på at EL antagelig ikke er før om en uke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i dag på syklusdag 7 og oppdaget EL slim... Litt rart, men får bare notere meg det så jeg kan følge med videre. Husker ikke hvor lenge jeg har pleid å ha EL slim før, så tilfelle noe er på vei skal jeg ta EL tester fra i morgen bare i tilfelle. Fikk nå et lite håp om st vi rekker et forsøk i helga før min kjære reiser :)

Men er også veldig forberedt på at EL antagelig ikke er før om en uke.

Hvor lenge før EL bruker EL-slimet å komme da? :klo: Dette med eggløsning og sånt er jeg dårlig på. Har jo aldri trengt å sette meg inn i det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor lenge før EL bruker EL-slimet å komme da? :klo: Dette med eggløsning og sånt er jeg dårlig på. Har jo aldri trengt å sette meg inn i det.

Vet egentlig ikke helt, men EL var nok ikke på vei. Den kommer nok ikke før mot slutten av neste uke. Og det blir desverre ingen prøving på oss denne gangen :( Kjedelig, men sånn er det bare. Men skal følge godt med på symptomer og tegn rundt EL-tiden for å bli kjent med min egen syklus.

Som jeg har sagt før så ser det jo også ut til at det heller ikke vil klaffe neste måned :( Med mindre syklusen er litt kortere enn jeg har regnet ut. Så den største spenningen for meg nå er å se om den er stabil og hvor mange dager den er på. Forrige syklus var 29 dager og dersom den er det denne gangen også forventer jeg mensen 12. april.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Trodde syklusen var stabil… men ser visst ikke sånn ut :( Fikk plutselig mensen i dag, det gir en syklus på 23 dager. Æsj, vil ikke at det skal bli syklustull :(

Skal iallfall teste for EL denne syklusen!

Men det rare er jo at jeg skrev her at jeg hadde EL slim, men trodde jo egentlig at det ikke var EL i nær fremtid, for det var jo altfor tidlig. Men det må nok ha vært det, for 16 dager etter kom jo mensen.

Jaja, klar for å teste litt jeg :) Iallfall nå som vi er så mye fra hverandre så er det jo greit å vite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert lurt å teste da ja! Jeg skal også teste kommende syklus for å finne ut sånn ca når EL er. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der er du jo! :) Her må jeg følge med, ser jeg.

Jeg kan ikke så mye om sykluser og sånt, men er det ikke mulig at dagen for eggløsningen varierer litt fra måned til måned? Vi hoppa bare i høyet ca. en uke etter mensen var ferdig vi, funka for oss. :fnise: Ja, og så fikk jeg også slim, så da visste jeg at det var eggløsningstid.

Kjedelig at mannen er bortreist så mye framover da. :dry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Der er du jo! :) Her må jeg følge med, ser jeg.

Jeg kan ikke så mye om sykluser og sånt, men er det ikke mulig at dagen for eggløsningen varierer litt fra måned til måned? Vi hoppa bare i høyet ca. en uke etter mensen var ferdig vi, funka for oss. :fnise: Ja, og så fikk jeg også slim, så da visste jeg at det var eggløsningstid.

Kjedelig at mannen er bortreist så mye framover da. :dry:

Jo, det er nok mulig at det varierer litt med 2-3 dager +/-, men 23 dagers syklus syns jeg var litt vel kort. MEN dette kan bety at vi kanskje får det til å klaffe denne måneden likevel :) Skal starte EL testing litt tidlig ja :jepp: HÅPER HÅPER!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, der var du igjen! Hei!

Kjekt med prøving igjen, det er jo kjempespennande! Her må eg følge med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, der var du igjen! Hei!

Kjekt med prøving igjen, det er jo kjempespennande! Her må eg følge med :)

Hei! Velkommen til meg!

Hvordan er det med deg og dine?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt irriterende å ikke vite hvor lang syklusen er, men i morgen skal jeg starte EL-testingen. I morgen er jeg på syklusdag 8. Forrige syklus var EL ca på syklusdag 10, mens den forrige måned antakelig var rundt syklusdag 16. Så da skal jeg teste og se om vi får det til å klaffe denne måneden! Håper jeg får positiv test mot slutten av uka!!! Spennende tider!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...