Gå til innhold

Tally med spire i magen


Amarinda

Anbefalte innlegg

Ja.. Tenkte jeg skulle prøve å skrive litt fra prosessen denne gangen. Er nå blitt 28 år og har en gutt på snart 1 1/2 år. Har sluttet på minipillen nå nylig og har planlagt å starte selve prøvingen i April. Har imidlertid fryyktelig lyst på baby for tiden, så jobber veldig med meg selv for å tenke at April ikke er så veldig lenge til;)

Har fått igjen mensen og blir spennende å se hvordan syklusen blir. Sist gang vi prøvde satt spiren på første forsøk, så har egentlig ikke hatt ordentlig syklus på nærmere 10 år..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Fortsetter under...

Kjenner at PMS er på gang, er pissur på mannen og hodepine og greier.. Så ser ut til at syklusen er i rute. Håper bare den holder seg unna, vi reiser til Kanariøyene neste helg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Da var første syklus overstått på 29 dager. Håper neste blir like oversiktelig.. Bare noen få måneder igjen til prøvetid nå :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wei Wei

Mener du at du ikke hadde mensen på 10 år eller at den bare var regulert av minipillen?

Hva mente du med april? Er det da dere skal starte prøvinga?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, har gått på p-piller så har bare hatt "kjemisk" menstruasjon.. Begynner prøvingen ved eggløsning i april tenkte vi. Så får vi se hvordan det går :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Hmm.. skjønner ikke dette.. Mensen skulle vært her i går. Har hatt liitt spotting i dag, vært kvalm og ømme bryster. Det er 0 sjangs for at jeg er gravid nå. Ikke direkte jomfrufødsel, men da er jeg jaggu fruktbar! Antar at den kommer i løpet av morgendagen. Kjedelig når en veldig stabil menstruasjon blir ustabil.

Endret av tally
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Jeg snokleser rundt omkring i prøvedagbøkene. Er så spennende med prøveperioden! Vi skal også i gang med å prøve på nummer to. Og det er jammen like spennende denne gangen :)

Hos oss blir det PP1 antagelig i slutten av mars. Men jeg er heller ikke helt sikker på syklusen min, så jeg har allerede kjøpt inn EL tester.

LYKKE TIL!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei!

Jeg snokleser rundt omkring i prøvedagbøkene. Er så spennende med prøveperioden! Vi skal også i gang med å prøve på nummer to. Og det er jammen like spennende denne gangen :)

Hos oss blir det PP1 antagelig i slutten av mars. Men jeg er heller ikke helt sikker på syklusen min, så jeg har allerede kjøpt inn EL tester.

LYKKE TIL!

Så hyggelig at du så innom :) Ja, det er veldig spennende. Sist gang klaffet det før jeg fikk igjen mensen så rakk egentlig ikke å tenke noe særlig over, så gleder meg litt til å følge litt nøyere med denne gangen :)

Lykke til hvertfall!

Nå nærmer det seg prøveperiode her også, brått 1 mnd igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til med prøvingen :) satser på at den sitter like raskt igjen denne gangen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til med prøvingen :) satser på at den sitter like raskt igjen denne gangen :D

Lykke til til dere også, Fionel :) Har smugfulgt med litt, og håper virkelig spira sitter snart.. <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Da har Tante Rød kommet og første PP er her straks. Har litt ambivalente følelser ovenfor at vi skal begynne å prøve å påsken. Må prøve å finne gode unnskyldninger for å ikke drikke ovenfor familie og slekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Har ligger med omgangssyken en hel uke. Men nå er prøvingen i gang. Kjenner selvfølgelig murringer i ryggen allerede, og musklene i bena verker selv om de ikke har vært i bruk på en ukes tid.. Blir nok mange innbilte symptomer framover, regner med at eggløsning først kommer neste uke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, virker som eggløsning er på gang allerede.. Spennende! Må huske å få begynt med folat i kveld...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så bra med eggløsning! Krysser fingrene for din første pp! ;) Hopp i seng og tut og kjør!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Ikke lenge til IKM nå.. Har vært litt kvalm og hatt halsbrann, litt vondt i korsryggen, men nå har symptomene gitt seg litt. Må nesten bare vente å se.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Spennende tider :)

Når er ikm?

Selv er jeg litt mer usikker på akkurat når el var, men tror jeg er et sted mellom 4 og 6 dager etter EL, føøøles ut som en evighet til ikm :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende tider :)

Når er ikm?

Selv er jeg litt mer usikker på akkurat når el var, men tror jeg er et sted mellom 4 og 6 dager etter EL, føøøles ut som en evighet til ikm :)

Er ikke 100% sikker her heller, men har fått mensen 28. de siste månedene hvertfall.. Så kommer nok til å teste i helga. Har hatt magesmerter som ligner mistenkelig på menssmerter så er ganske forberedt på at spiren ikke sitter denne gangen :) Når er det du skal i gang og teste?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg testet i dag, en dag før jeg vil tro at mensen kommer. To tester, den første ble nok ikke gjort riktig. Den første viste en skyggestrek, den andre ikke. Så tror nok at mensen kommer i morgen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. fortsatt ingen TR. Er bare en dag på overtid, har litt stikninger innimellom, men også vondt i korsryggen og bekkenet. Så nå blir det å teste i morgen hvis den ikke kommer i løpet av kvelden/natta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...