Gå til innhold

Innlede forhold med en på jobb? Noen erfaringer?


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

På min forrige arbeidsplass ble to kollegaer kjærester, de fikk beskjed om å avslutte forholdet eller finne seg ny jobb.

De sa opp begge to og uken etter ble det slutt.

Du snakker om tap-tap situasjon...

Hehehe, dette var dagens.

Flere har skrevet her at det ikke er å anbefale, og har man et forhold til sjefen eller en med lenger fartstid i bransjen er det garantert at "sekretæren" er den som blir bedt om å gå. Dessuten er det ikke så lett å finne en ny jobb med tider med nedskjæringer og omstillinger. Så fraråder det hvis det ikke er du som er datteren til sjefen selv, ts. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har jobbet et sted der man omtrent blir oppfattet som unormal hvis man er singel og ikke har ligget med, eller i det minste klint med, en i samme firma. Å være gift har også vist seg å ikke være noen hindring

Flere har funnet sin livsledsager i dette firmaet, så jeg fordømmer det overhodet ikke.. Men personalsjefen får litt grå hår innimellom når romansene tar slutt og han får ansatte som på grunn av sjalusidrama plutselig ikke kan oppholde seg i samme rom :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er sammen med en som var kollega. Var høyeste sjef på avdelingen, lærte han opp. Visste med en gang vi begynte å date at det ike ville gå når jeg var hans sjefs sjef. Så jeg sa opp jobben(som jeg ikke likte så meget) og startet i ny. Han gjorde det samme litt etter.

Det var deilig!

Grunnen til at jeg gjorde som jeg gjorde, var når typen gjorde det veldig bra i jobben, jeg kunne aldri tilbudt han høyere stilling pga snakkis blandt de andre.

Vil aldri verden anbefale å jobbe sammen om man jobber svært tett. Det begrenser mye.

Anonym poster: 69279432e41eddf14b16787f3c28164d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...