Gå til innhold

Hva slags kjæledyr har du


WubWub

Anbefalte innlegg

Nå har jeg to hunder, to katter og en ponni + 4 høner og en hane.

Har alltid hatt hund i hus, i tillegg til marsvin, hamster, kanin, undulat, skillpadde og hetterotte. (altså ikke alle disse samtidig, men sånn oppigjennom!)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Veritaserum

3 hunder (2 fortsatt), 3 katter (2 fortsatt) 7 fisker (1 fortsatt), 3 hamstere (+ 3 som søsknene mine hadde) og en kanin.

Og en okse-kalv som het Rabbagas. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vokst opp med golden retriever - fra jeg var ni til 23 år. Familiehund.

Har hatt kaniner (sammen med søstera mi)

Og en geit som fikk unger, så jeg hadde tre geiter en periode, men ga dem bort til noen som hadde mye større uteområde de kunne løpe fritt på.

Har nå fjording som jeg har hatt i veldig mange år (hest) og eurasier (hund)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg to hunder, to katter og en ponni + 4 høner og en hane.

Har alltid hatt hund i hus, i tillegg til marsvin, hamster, kanin, undulat, skillpadde og hetterotte. (altså ikke alle disse samtidig, men sånn oppigjennom!)

Hunden på avataren din er hunden din eller? Fyyy fader den ser jo så koselig og søt ut at det skulle vært ulovlig :fnise: i wanna hug it ! :hug:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hunder, 4 katter, 2 undulater, 2 fisker, 6 kaniner.

Anonymous poster hash: 6befb...197

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 katter, 1 hund, 2 syriske hamster, 2 dverghamster, svart gullfisk, 3 kaniner, 30 høns, Golden Retriever og en fantastisk kaldblods! Ellers så har jeg hatt flere skadde fugler over lengre tid om det telles?

Akkurat nå: 2 blandingskatter, en britisk korthåret, golden retriever og syrisk hamster :laugh:

Endret av Necasi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hunden på avataren din er hunden din eller? Fyyy fader den ser jo så koselig og søt ut at det skulle vært ulovlig :fnise: i wanna hug it ! :hug:

Han er like koslig som han ser ut:) Samojeden er veeeeldig glad i folk og klemmer :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Masse fisk, degus, undulater, dverg papegøyer, katt, hund, hest og kanin! Fra jeg var liten til nå! Nå har vi hest, hund og katt. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest SånnCirka

Har hatt 3 schæfere, en blandingshund, en toller retriever, 6 katter (den ene har vi fremdeles), undulat, to hamstere, og nå har jeg en nydelig labrador retriever :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...