Gå til innhold

Norsk mink-kåpe til moren og søsteren min.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har kjøpt norsk mink-kåe til både søsteren og moren min, med god samvittighet! Jeg støtter denne industrien som gir oss vakre klær! Når er jeg lei av at så mange vil ødelegge denne tradisjonsrike industrien vår!



Anonymous poster hash: 906b8...971
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Og så? Vi driter vel i hva du liksom har kjøpt.

Anonymous poster hash: a0bc4...aba

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

sikkert troll, men TRADISJONER BETYR INGENTING NÅR DET SKADER ANDRE. det må folk lære seg



Anonymous poster hash: 03de6...938
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du så lite å gjøre, at du må sitte å lage tråder bare for å provosere? Hva med å gå ut av huset en tur? Skaffe deg et liv? Få deg en jobb?



Anonymous poster hash: 00110...83c
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og så? Vi driter vel i hva du liksom har kjøpt.

Anonymous poster hash: a0bc4...aba

Har du så lite å gjøre, at du må sitte å lage tråder bare for å provosere? Hva med å gå ut av huset en tur? Skaffe deg et liv? Få deg en jobb?

Anonymous poster hash: 00110...83c

Jeg vil bare få fram at det er fortsatt mange av oss som ikke gir etter for mafiateknikkene til dyrevernerne!

Anonymous poster hash: 906b8...971

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil bare få fram at det er fortsatt mange av oss som ikke gir etter for mafiateknikkene til dyrevernerne! Anonymous poster hash: 906b8...971

Hvorfor vil du "få det frem"? Hvem bryr seg?

Anonymous poster hash: a0bc4...aba

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor vil du "få det frem"? Hvem bryr seg?

Anonymous poster hash: a0bc4...aba

Jeg håper mange av disse dyrevernerne som opppfører seg galt og trakasserer hardtarbeidende nordmenn skjønner at vi er mange som har glede av disse pelsene! Og jeg ser at du bryr deg, du svarer jo ganske mye her!, får forhåpentligvis når jeg fram til deg og.

Anonymous poster hash: 906b8...971

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg håper mange av disse dyrevernerne som opppfører seg galt og trakasserer hardtarbeidende nordmenn skjønner at vi er mange som har glede av disse pelsene! Og jeg ser at du bryr deg, du svarer jo ganske mye her!, får forhåpentligvis når jeg fram til deg og.

Anonymous poster hash: 906b8...971

Heldigvis kommer du aldri til å nå fram til mange av oss....

Anonymous poster hash: 00110...83c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahaha! Er så moro å lese slike trolletråder. Du tror du klarer å provosere folk så lett... Skaff deg et liv og en jobb og slutt å nave på våre skattepenger. Late dråg



Anonymous poster hash: bfbba...b53
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men uavhengig av hva man nå skulle mene om pelsdyroppdrett; det er virkelig få ting i verden som er styggere enn mink-kåper.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil gjerne sette katten eller hunden din i et 1x1 meter stort bur for resten av dets liv, går det bra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kjøpt norsk mink-kåpe til både søsteren og moren min, med god samvittighet! Jeg støtter denne industrien som gir oss vakre klær! Nå er jeg lei av at så mange vil ødelegge denne tradisjonsrike industrien vår!

Bortkastede penger.

Når man vet hvor mye dyr i dag lider på pelsfarmer så er det klart at vanlige, oppegående mennesker ikke synes det er noe greit å kjøpe pels. Før i tiden så var ikke pelsfarmer på samme måte. Da hadde man få dyr som i tillegg hadde egne lukkede innhegninger med mulighet for lufting og å kjenne jord under potene sine. Vintagepels-jakker og -kåper er mer miljøvennlig i og med at de kan bli brukt flere ganger. Jeg går vintage, men jeg tviler på at jeg er med på å gjøre til at folk vil ha pels i og med at vintagen min er særdeles godt brukt.

Anonymous poster hash: 6a226...225

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Lille-pus

Du mater og lufter vel disse to kåpene hver dag får jeg håpe?

- siden du har plassert dem sammen med våre andre kjæledyr som småtroll, hunder, katter, hester og esel ;)

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du mater og lufter vel disse to kåpene hver dag får jeg håpe?

- siden du har plassert dem sammen med våre andre kjæledyr som småtroll, hunder, katter, hester og esel ;)

Var det humor?

Anonymous poster hash: a3344...b5d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Lille-pus

Var det humor?

Anonymous poster hash: a3344...b5d

Det var like blodig alvor som varmen som driver fra haugen med nyflådde minkskrotter.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, jeg hadde dødd om min søster hadde brukt så mye penger på en så kjip gave, sånn uavhengig av det etiske - det er jo håpløst umoderne og forbeholdt 80 år gamle frognerfruer og amerikanske rappere.

Jeg regner med at søsteren og moren din ikke er svarte menn, men de liker kanskje pensjonist-looken? Kjøp litt blå/sølv hårfarge, en portemoné og noen ortopediske sko med brodder til dem også, for å gjøre looken komplett. Voila, så er de de stiligste tantene på bingoen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil gjerne sette katten eller hunden din i et 1x1 meter stort bur for resten av dets liv, går det bra?

Jeg vil heller sette TS (trollet) i et 1x1 meter lite bur :)

Uansett, dette er det dårligste forsøket på trolling jeg har sett på lemge. For å være et trolleinnlegg med kvalitet, må man i det minste få folk til å tro på det man skriver.

Anonymous poster hash: 9da5d...73e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...