Gå til innhold

Katter er dumme nek....!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Trodde jeg å...men de bæsjer både på plenen min og gruset mitt, mange ganger jeg tråkket i bæsjen deres og det er helt for jævlig!

Anonymous poster hash: f3330...adb

Kanskje de merker at du ikke liker dem? ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Slapp hundene ut jeg , når kattene gjorde fra seg i blomsterbedet til mamma og på grusen utenfor huset. Etterhvert så kom det ikke katter der. Lån deg en hund ts

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha her har vi hatt besøk av både rev, elg, rådyr, ku og sau og diverse nabokatter og en hund i ny og ne, plus fugler som kommer seg inn og alle bæsjer her og der. Fælt med detta dyrelivet :P

Nei, dyr har rett til å få oppføre seg som dyr:) kan få kjøpt slik kattespray ja! Da skal de holde seg unna. Evt får du skaffe deg en egen katt :P gjerne en stor og muskuløs hannkatt som jager vekk de andre!

Anonymous poster hash: 8de06...157

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner godt at dette kan bli irriterende men hadde jeg sett deg kaste noe etter kattene som kan gjøre vondt for de hadde jeg blitt rasende om jeg hadde sett det. De har kun innsiktet sitt. Du klarer å kontrollere deg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Seajewel

Hvis du blir så sinna at du ikke klarer å skrive riktig en gang, og det pga en katt i hagen din, tror jeg du må flytte opp på fjellet, langt unna folk og fe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hadde blitt gæren selv... Man får kjøpt ting som skal holde kattene unna, be eierne betale det! Eller så får du fra nå av kaste bæsjen inn i hagen dems istedet ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Jessica-Oslo

Hadde blitt gæren selv... Man får kjøpt ting som skal holde kattene unna, be eierne betale det! Eller så får du fra nå av kaste bæsjen inn i hagen dems istedet ;)

Tyrkisk brukernavn - det er ikke ofte jeg ser her inne :) Herlig! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet du hvem som eier katten? Bæsj åpenlyst i hagen deres.



Anonymous poster hash: bc986...522
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...