Gå til innhold

Det FLAUESTE du har opplevd under sexakten?


Gjest kokos19

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Etter en av de første gangene vi hadde sex satt jeg meg på huk vedsiden av han. Og der begynte faen meg sæden og renne og plutselig kommer DEN fittefisen. Åh fy faen det var flaut. :P

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest kokos19

Etter en av de første gangene vi hadde sex satt jeg meg på huk vedsiden av han. Og der begynte faen meg sæden og renne og plutselig kommer DEN fittefisen. Åh fy faen det var flaut. :P

Hahahaha :fnise:

Fittefis er så sykt flaut. Kjæresten og jeg fniser enda om det kommer sånn støgg lyd under akten, har vært kjærester et halvt år :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maruwan

Første gang jeg skulle ha sex med den første kjæresten fikk jeg den ikke opp. Men det slutter ikke der:

I et febrilsk forsøk på å fremstå som "Mr. Cool Angående Hele Greia" ringte jeg en kompis for rådføring på en sånn haha-måte, et slags show for henne, mens hun fortsatt satt naken oppå meg, men inni meg døde jeg egentlig litt.

  • Liker 49
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahahaha :fnise:

Fittefis er så sykt flaut. Kjæresten og jeg fniser enda om det kommer sånn støgg lyd under akten, har vært kjærester et halvt år :gjeiper:

Syns ikke det er flaut lenger, har vendt oss til at det kommer litt lyder engang i blant. Enten flirer vi det bort eller gir faen. Kaller det bare "funnysounds". :fnise:

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Maruwan

:skratte:

Siden du viste din, kan jeg vise min:

Jeg bæsjet på meg. Så gikk jeg i dusjen, og prøvde å drukne meg selv av skam, så fortsatte vi.

Takk for at du delte. Men hvordan skjedde det at du bæsja på deg?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maruwan

Det er noen år siden, så jeg husker ikke helt. Jeg driver med BDSM, så det skjedde i forbindelse med det.

Det jeg husker mest av alt, er mitt til dags dato minst stolte øyeblikk. Hvor jeg frøys helt, sa stopp-ordet og så settningen: "vent, vent, jeg tror jeg bæsja på meg".

Da døde jeg inni meg.

Haha. "Blue dolphin, blue dolphin!!"

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maruwan

Gud, nå angrer jeg må at jeg ikke er anonym. Dette var skikkelig flaut.

Nei nei, det var morsomt. Kult at det finnes noen her som ikke tyr til anonym bruker med en gang de har noe interessant å si.

Tok ikke referansen din?

"Blue dolphin" er et sånn typisk pop-kultur kodeord i BDSM.

Endret av Maruwan
  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virkelig? Alle de jeg har "vært med" (og det er så mange at jeg har sluttet å telle), har bare brukt fargene Rød og Gul.

Edit:

En lærer no' nytt hver dag!

Endret av Alice123
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, vel, jeg og dama hadde vel holdt på et par timer, ganske utslitte begge to, ho hadde fått seg en 3er orgasme om det ikke var 4, så jeg tok tak i henda hennes å pusha henne opp sånn at hu satt rett opp og ned på meg, og da feis ho rimelig høyt, vi lo så det joma etter der og da, men ikke noe spesielt kult og nevne det nå i senere tid, da blir ho bare sur å gretten, sånn utenom det så har jeg mine stunder der ho sier at ho nærmer seg orgasme å jeg endrer stilling og peiser på, så kjenner jeg at det lusker en fis, å da er det enten og fortsette i tempo eller slakke av for og slippe å brase den ut. Også hørte venninna hennes oss endag jeg ga henne oralsex ++ ;p

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Bobler

Må vel være når jeg fikk orgasme, og slo hodet hans i veggen. Han besvimte :ler:

(Jeg syntes ikke fittefis, mensen eller promping er så grusomt flaut. Men å få gubben til å besvime under sex, syntes jeg var veldig flaut :gjeiper: )

  • Liker 41
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Vampen

:skratte: :skratte:

Fantastisk Maruwan og Alice123! :fnise:

Jeg kommer ikke på så veldig mye akkurat nå, mulig jeg har fortrengt det. :nigo:

Men jeg har klart det kunststykket å slå hull i hodet under akten, første gang med ny partner i tillegg. Sår i hodet blør noe helt infernalsk, så det hele ble ganske blodig. Jeg var blodig, han var blodig, senga var blodig. Akten endte på legevakta, og en type som tilbragte kvelden med å vits om tykkelsen på skallen min. Jeg følte meg ganske fantastisk. :jepp:

Ellers har jeg blitt bustet av min bestemor, midt i akten. Det beste var at hun reagerte med å bli stående, og se, mens hun brølte forbannelser om bordellvirksomhet og synd! Også fint. Typen forsvant ganske fort, kanmansi.

  • Liker 45
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Maruwan

Virkelig? Alle de jeg har "vært med" (og det er så mange at jeg har sluttet å telle), har bare brukt fargene Rød og Gul.

Edit:

En lærer no' nytt hver dag!

Du vet nok dette bedre enn meg. Jeg har som sagt bare plukka det opp rundt omkring, aldri vært med på det selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du vet nok dette bedre enn meg. Jeg har som sagt bare plukka det opp rundt omkring, aldri vært med på det selv.

Det finnes så mye rart der ute, at det garantert er noen som har bruker dette! :fnise:

Jeg er generelt dårlig på popkulturelle referanser, så du må unskylde min uvitenhet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Maruwan

Denne har jeg nevnt før i en lignende tråd:

En gang kyssa jeg min egen arm under sex, trodde det var hennes. Men det var egentlig ikke noe flaut, bare morsomt. Hun fikk det så klart med seg og måtte stoppe akten for å le. Samme dama.

Ah, gode minner.

Endret av Maruwan
  • Liker 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne har jeg nevnt før i en lignende tråd:

En gang kyssa jeg min egen arm under sex, trodde det var hennes. Men det var egentlig ikke noe flaut, bare morsomt. Hun fikk det så klart med seg og måtte stoppe akten for å le.

Hahaha...

Har vært borti noe lignende bortsett fra at det var hun som klarte å kysse meg under armen sånn 3 minutter etter at jeg kom hjem fra en timeslang joggetur og var på vei til dusjen. Da knakk jeg sammen i latter når hun oppfattet hva hun hadde gjort etter sånn ca 3 sekunder og begynte å spytte ;)

Endret av Inx
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...