Gå til innhold

kan man stole på selgerne?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

På f.eks telenor, når du spør om tips til hva som er mest lønnsomt økonomisk? Skal til utlandet snart, og hva gjør jeg da for billigst mulig surfing? Har bindende djuice L nonstop.

Anonymous poster hash: 97e0b...073

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er jo ikke så veldig vanskelig å finne ut hva som en billigst selv. Så strengt tatt, så trenger du ikke høre på selgerens råd.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, som oftest ville jeg ikke stolt på selgere.

Samtidig er de avhengig av fornøyde kunder, og det kommer sikkert an på hvem du snakker med.

Men det må være en enkel sak å lese seg frem til hvordan du gjør det rimeligst i utlandet.

Skal du være lenge borte hender det at det billigste er å kjøpe kontantkort i landet du er i og evt datapakker eller liknende der for å surfe "innenlands". Det svaret vil telenor neppe gi deg for å si det sånn.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Både ja og nei. Hvis man gjør en del research selv i forkant kan selgerne hjelpe deg med å finne det tilbudet som passer deg best. Er du helt blank er det litt verre. De ønsker jo å beholde deg som kunde, så hvis man er en litt aktiv, illojal kunde som ringer rundt og innhenter tilbud fra flere steder, så kan du være rimelig sikker på at de gjør sitt beste for å gi deg en god løsning.

Anonymous poster hash: e4553...0d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På f.eks telenor, når du spør om tips til hva som er mest lønnsomt økonomisk? Skal til utlandet snart, og hva gjør jeg da for billigst mulig surfing? Har bindende djuice L nonstop. Anonymous poster hash: 97e0b...073

Skal du til utlandet, så finn frem en gammel mobil uten binding.

Kjøp *lokat* simkort og kontant eller annet abonnement uten binding der du skal oppholde deg.

Anonymous poster hash: 7860e...4e5

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På f.eks telenor, når du spør om tips til hva som er mest lønnsomt økonomisk? Skal til utlandet snart, og hva gjør jeg da for billigst mulig surfing? Har bindende djuice L nonstop.

Anonymous poster hash: 97e0b...073

Billigst? Man finner et hotell med gratis wifi. Det finnes også og diverse plasser hvor de tilbyr kundene gratis om de spiser/drikker der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, støtter forslaget om å kjøpe simkort i landet du skal til. Etter egne erfaringer i flere land har det alltid lønnet seg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...