Gå til innhold

Hvem faan får 800.000kr i støtte av staten som aleneforsørger? Se link


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

det er ikke de folka som svindler som er dumme, det er staten og NAV som kaster penger etter dem. Lønner seg ikke å være ærlig i Norge

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Herregud...

Les hvem som skriver hva før du svarer, surrehode.

Og tyveriet er like galt uansett hvor lang tid det tar å begå det. Faktisk verre om det er utført med overlegg over mange år.

Anonymous poster hash: f38fa...93a

Selvsagt, men det var ikke poenget mitt når det kom til å trekke slutninger. Faktisk poengterte jeg i innlegget du siterte at det er galt. Jeg har ikke uttrykt at det er mindre galt dersom det foregår over lenger tid.

Saklig å kalle meg surrehode. Det er ikke så lett å holde styr på alle AB-kodene, og i stedet for å bli irritert og komme med personangrep kan du si det på en høflig måte. Det første innlegget mitt var rettet mot TS, og det var det andre innlegget mitt også. Det var du som tydeligvis ble støtt av det første innlegget mitt, og da er det vel en grunn til dette.

Anonymous poster hash: 44943...57a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvsagt, men det var ikke poenget mitt når det kom til å trekke slutninger. Faktisk poengterte jeg i innlegget du siterte at det er galt. Jeg har ikke uttrykt at det er mindre galt dersom det foregår over lenger tid.

Saklig å kalle meg surrehode. Det er ikke så lett å holde styr på alle AB-kodene, og i stedet for å bli irritert og komme med personangrep kan du si det på en høflig måte. Det første innlegget mitt var rettet mot TS, og det var det andre innlegget mitt også. Det var du som tydeligvis ble støtt av det første innlegget mitt, og da er det vel en grunn til dette.

Anonymous poster hash: 44943...57a

Vel.

Du bør neppe beskylde andre for å ta raske slutninger, når du ikke selv engang gidder å ta deg tid til å sjekke hvem du svarer.

Anonymous poster hash: f38fa...93a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser ikke helt hvilken rolle det spiller hvilken etnisitet disse snylterne har... Svindel er svindel, og det er bra de blir tatt! :opplyser:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser ikke helt hvilken rolle det spiller hvilken etnisitet disse snylterne har... Svindel er svindel, og det er bra de blir tatt! :opplyser:

Men du ser at uten innvandrerne, hadde det vært betydelig færre av dem...?

Anonymous poster hash: f38fa...93a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du ser at uten innvandrerne, hadde det vært betydelig færre av dem...?

Anonymous poster hash: f38fa...93a

Det er ikke opp til meg å bedømme... Men nå er Norge i den situasjonen vi er i, og kriminaliteten har økt kraftig de siste årene. Det som må gjøres er å sirkle inn de kriminelle og dømme dem etter de lovene vi har fastsatt.

Å blande innvandrere inn som om de var en homogen gruppe har ingen hensikt, det får bare opp alle rasisme-flaggene og da er debatten over før den har begynt.. Innvandrere som er i Norge lovlig er her for å bli, enten anonyme brukere på KG liker det eller ikke.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Og dette var overraskende? ... Naive nordmenn som tror alt godt om alle.. også 10 år på etterskudd så blir man overrasket. Gratulerer med dagen folkens! Tjohoi!



Anonymous poster hash: c3b60...df6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...