Gå til innhold

Hvem faan får 800.000kr i støtte av staten som aleneforsørger? Se link


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvem i helvete får så mye stønad for å være alenefrsørger??? 200-800-tusen!!!???

Det å få 200.000 ekstra for å ha en unge er jo latterlig mye! Sikkert utleninger bare, nordmenn må jo på sosialen for å få litt hjelp til en handletur på Rema. Fuck det landet her å spy ut penger til innvandrere og asylsøkere mens nordmenn sliter me å få hjelp og bli trodd osv osv osv. Kom dere hjem!!



http://www.nrk.no/rogaland/politiet-fant-mannen-under-senga-1.12371481



Anonymous poster hash: 787aa...532
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Flott at svina blir avslørt.



Anonymous poster hash: 02a9d...aca
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor står det at dette ikke er etniske nordmenn?

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem i helvete får så mye stønad for å være alenefrsørger??? 200-800-tusen!!!???

Det å få 200.000 ekstra for å ha en unge er jo latterlig mye! Sikkert utleninger bare, nordmenn må jo på sosialen for å få litt hjelp til en handletur på Rema. Fuck det landet her å spy ut penger til innvandrere og asylsøkere mens nordmenn sliter me å få hjelp og bli trodd osv osv osv. Kom dere hjem!!

http://www.nrk.no/rogaland/politiet-fant-mannen-under-senga-1.12371481

Anonymous poster hash: 787aa...532

Ja vel, kan jeg spørre hvor jeg skal møte opp for å få ekstra penger. Jeg har noen møbler jeg trenger å byttet ut. Det er jo som du sier, vi utlendinger bare møter opp, og får penger kastet etter oss, ikke trenger vi å dokumentere noe heller...slik som dere etniske nordmenn må gjøre.

Når det gjelder å komme meg hjem, så jeg liker å gjøre det. Når dagen er omme, liker jeg å komme meg hjem. Er hjemmehørende I Telemark, der jeg har bodd I 30 år neste januar.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem i helvete får så mye stønad for å være alenefrsørger??? 200-800-tusen!!!???

Det å få 200.000 ekstra for å ha en unge er jo latterlig mye! Sikkert utleninger bare, nordmenn må jo på sosialen for å få litt hjelp til en handletur på Rema. Fuck det landet her å spy ut penger til innvandrere og asylsøkere mens nordmenn sliter me å få hjelp og bli trodd osv osv osv. Kom dere hjem!!

http://www.nrk.no/rogaland/politiet-fant-mannen-under-senga-1.12371481

Anonymous poster hash: 787aa...532

Les artikkelen ordentlig. Det står: Det er både etnisk norske og utanlandske personar sikta i saka.

Anonymous poster hash: abf4f...027

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det står i artikkelen at det gjelder både etniske nordmenn og utlendinger. Lære å lese alt før man uttaler seg?

Man kan få overgangsstønad på 2,25 ganger grunnbeløp, ekstra barnetrygd, støtte til barnepass, bidragsforskudd om far ikke har betalt barnebidrag, bostøtte. Man har i realiteten også betalt for lite skatt siden man har fått særfradrag som enslig forsørger (tidligere skatteklasse 2). Summert kan det bli store summer på noen år til sammen. Om det har pågått noen år så er det ikke så store summer på årlig basis, om man i realiteten hadde vært enslig forsørger.

Jeg er helt enig i at det er bra at de som svindler blir tatt. Det er jo også nå blitt strammet inn på overgangsstønad i forhold til arbeidskrav og lignende.



Anonymous poster hash: 215d1...316
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvem i helvete får så mye stønad for å være alenefrsørger??? 200-800-tusen!!!???

Anonymous poster hash: 787aa...532

200000 i overgangsstønad. 12000 i året i ekstra barnetrygd. Utdanningsstønad og kanskje bostøtte/flyttestøtte.

Anonymous poster hash: 11523...b63

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Les artikkelen ordentlig. Det står: Det er både etnisk norske og utanlandske personar sikta i saka.

Anonymous poster hash: abf4f...027

Og spennet var fra 200.000 til 800.000, etnisk norske får 200, og innvandrerne får 800.000

Anonymous poster hash: 787aa...532

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det står jo ingenting om at de har fått 800 000 på ett år. Dette er snakk om svindling over lengre tid. Det er ingen, hverken norske eller utenlandske, som får 800 000 av NAV for å være enslig forsørger.

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det står jo ingenting om at de har fått 800 000 på ett år. Dette er snakk om svindling over lengre tid. Det er ingen, hverken norske eller utenlandske, som får 800 000 av NAV for å være enslig forsørger.

Flott at du peker dette frem. Det er mange som tar klørne fatt og tar alt for raske slutninger.

Når det er sagt er trygdesvindel helt forkastelig. Kjempeflott at de har tatt slike kontroller, og jeg håper det blir flere i fremtiden. Trygdesystemet bygger på tillitt, og det er jammen meg mange som bryter denne tillitten.

Anonymous poster hash: 44943...57a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott at du peker dette frem. Det er mange som tar klørne fatt og tar alt for raske slutninger.

Når det er sagt er trygdesvindel helt forkastelig. Kjempeflott at de har tatt slike kontroller, og jeg håper det blir flere i fremtiden. Trygdesystemet bygger på tillitt, og det er jammen meg mange som bryter denne tillitten.

Anonymous poster hash: 44943...57a

Raske slutninger???

800000 er 800000, samme om de har fått det på 1 eller 3 eller 5 år!!

Anonymous poster hash: f38fa...93a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra at politiet tar affære ihvertfall. Ille at de gode velverdsordningene vi har undergraves med svindel.

800 000 er all skatten 4-5 personer i full jobb har betalt inn i løpet av et helt år. Det er ille!

Endret av Gullik
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er overgangsstønad noe alle får, helt uavhengig av etnisitet, og alle får nøyaktig samme beløp.

Jeg er selv etnisk norsk, og har nå fått overgangsstønad i 3 år, for å ta utdannelse. Nå svindler ikke jeg NAV da, jeg har levd alene i disse 3 årene og.



Anonymous poster hash: ccf66...b5e
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra jobba!

Nå syns jeg de kan komme og besøke naboen snart som skryter av utbetalingene fra NAV som aleneforsørger, men bor med mannen. Misunner dem ikke for å ha råd til både tesla og BMW SUV og stadige utenlandsferier. Det har vi råd til selv, men hjelp fra NAV. Det kjennes bare urettferdig at moren ser ned på meg fordi jeg jobber, når jeg kunne få like mye av NAV for å være hjemme med barna. I tillegg har de en leilighet som ikke er noe lån på som de leier ut. Alt dette er ifølge dem finansiert av NAV.

Jeg har selvsagt rapportert og naboene og de som bodde i leiligheten før meg igjen.

Anonymous poster hash: d98a6...ce7

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra jobba!

Nå syns jeg de kan komme og besøke naboen snart som skryter av utbetalingene fra NAV som aleneforsørger, men bor med mannen. Misunner dem ikke for å ha råd til både tesla og BMW SUV og stadige utenlandsferier. Det har vi råd til selv, men hjelp fra NAV. Det kjennes bare urettferdig at moren ser ned på meg fordi jeg jobber, når jeg kunne få like mye av NAV for å være hjemme med barna. I tillegg har de en leilighet som ikke er noe lån på som de leier ut. Alt dette er ifølge dem finansiert av NAV.

Jeg har selvsagt rapportert og naboene og de som bodde i leiligheten før meg igjen.

Anonymous poster hash: d98a6...ce7

Da tror jeg nok også jeg hadde rapportert og flyttet, ville ikke vært naboer med snyltere. De som sliter bør ha krav på støtte, men så utrolig jævlig å høre historier som det der, når noen godter seg på offentlig støtte i stor velstand mens andre må slite ræva av seg.

Anonymous poster hash: 33e6b...0b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Da tror jeg nok også jeg hadde rapportert og flyttet, ville ikke vært naboer med snyltere. De som sliter bør ha krav på støtte, men så utrolig jævlig å høre historier som det der, når noen godter seg på offentlig støtte i stor velstand mens andre må slite ræva av seg. Anonymous poster hash: 33e6b...0b2

Vi har kjøpt hus på en finere område nå, langt bort fra disse. Jeg skal fortsette å rapportere og det samme gjelder naboene.

Enkelte har bare fått beskjed fra NAV om å passe på egne saker. De av alle burde vel vært mest glad for å få slik melding fra naboene. Jeg kan bare forestille meg hvor mye de har klart å suge ut av felleskassen før de blir tatt. Hvis de blir tatt.

Anonymous poster hash: d98a6...ce7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem i helvete får så mye stønad for å være alenefrsørger??? 200-800-tusen!!!???

Det å få 200.000 ekstra for å ha en unge er jo latterlig mye! Sikkert utleninger bare, nordmenn må jo på sosialen for å få litt hjelp til en handletur på Rema. Fuck det landet her å spy ut penger til innvandrere og asylsøkere mens nordmenn sliter me å få hjelp og bli trodd osv osv osv. Kom dere hjem!!

http://www.nrk.no/rogaland/politiet-fant-mannen-under-senga-1.12371481

Anonymous poster hash: 787aa...532

Det står ingenting om at det er utlendinger. Du må regne med at de har svindlet over flere år vet du. Det største beløpet var 800 tusen, men det var også 14 andre som de regner med har svindlet for millioner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Raske slutninger???

800000 er 800000, samme om de har fått det på 1 eller 3 eller 5 år!!

Anonymous poster hash: f38fa...93a

Det spiller jo faktisk en temmelig stor rolle om hvor mange år dette går over. Det sier seg selv at en aleneforsørger i 18 år får en større totalsum enn noen som har vært aleneforsørger i 2 år.

Du tar også raske slutninger når det kommer til etnisitet. Det står presisert i artikkelen at dette både er nordmenn og innvandrere, så klarer du å skrive dette her:

"Fuck det landet her å spy ut penger til innvandrere og asylsøkere mens nordmenn sliter me å få hjelp og bli trodd osv osv osv. Kom dere hjem!!"

Ja, du tar raske slutninger.

Anonymous poster hash: 44943...57a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det spiller jo faktisk en temmelig stor rolle om hvor mange år dette går over. Det sier seg selv at en aleneforsørger i 18 år får en større totalsum enn noen som har vært aleneforsørger i 2 år.

Du tar også raske slutninger når det kommer til etnisitet. Det står presisert i artikkelen at dette både er nordmenn og innvandrere, så klarer du å skrive dette her:

"Fuck det landet her å spy ut penger til innvandrere og asylsøkere mens nordmenn sliter me å få hjelp og bli trodd osv osv osv. Kom dere hjem!!"

Ja, du tar raske slutninger.

Anonymous poster hash: 44943...57a

Herregud...

Les hvem som skriver hva før du svarer, surrehode.

Og tyveriet er like galt uansett hvor lang tid det tar å begå det. Faktisk verre om det er utført med overlegg over mange år.

Anonymous poster hash: f38fa...93a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...