Gå til innhold

Amens er endelig klar^_^


Amens

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Appen er nok. Vi ble jo enige litt lengre opp i tråden om at det blir klaff denne PP'en! :)

Ja det er sant... Er første dagen av denne fruktbarhetsperioden nå. Blir en kjekk helg;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner jeg er blitt litt flinkere til å legge dette litt lengre bak i hodet, og det er ganske behagelig^_^

Blir mindre surfing etter baby-ting og jeg stresser mindre når vi "baker boller".

Men jeg kjenner at det hadde vært greit om det klaffer før vinteren setter inn, da jeg håper at vi kan poppe før 1.september. Dumme barnehage opptak som bare er en gang i året...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og siden jeg er blitt flinkere å pakke bort disse tankene, så drømmer jeg nå om å være gravid i stede. Og helst at jeg ikke oppdager at jeg er gravid før jeg er 7 måneder på vei. Også at mini kommer en måned før tiden.

Jaja, kunne vært verre. I nesten to år nå har jeg drømt om bryllupet. Før bryllupet var det at det ble en katastrofe. Eller at kjolen min var fæl. Eller helst begge deler. Etter bryllupet har jeg drevet og drømt at bryllupet vårt var ugyldig så vi mye gjøre det på nytt. Uten samme romslige budsjett som sist. Og i en mer grusomme kjoler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ravgull

Hehe.. Jeg drømmer mye jeg også. Drømmer om at jeg blir utsatt for situasjoner der magen min er veldig viktig og bekymringsverdi (evakuere en båt og livredd for å ramle i tilfelle SA) og drømmer om positive tester og reaksjoner fra arbeidsplass og venner.

Misunner deg litt evnen til å legge det til side! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan ligger du an i syklusen nå Amens? :)

Ska me sjå, i følge MyDays appen så har jeg EL på Onsdag. Skal få mannen til legge inn akser i morgen også få vi se^_^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ska me sjå, i følge MyDays appen så har jeg EL på Onsdag. Skal få mannen til legge inn akser i morgen også få vi se^_^

Uuuh, spennende!! :danse: Du må få deg en ticker sånn at vi kan følge med på deg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uuuh, spennende!! :danse: Du må få deg en ticker sånn at vi kan følge med på deg :D

Skal prøve å få snekret en;) Er litt knot å vite på forhånd hvor lang en syklus vil vare, MyDays appen sier at jeg er på 30 dager, men det trenger jo ikke stemme... Den tar vel ett snitt tenker jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der kom en ticker, gitt! :)

Skulle egentlig bare mangle. Har bare jobbet med data i 8 år nå. Knotet er jo å vite hvor lang syklusen er;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hm, ser ut til at det er en del EL slim idag... Kan tyde på at syklusen min er blitt litt lenger... Uansett, for prøve å kose litt ikveld;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å herre så trøtt eg er idag. Burde gjøre en smule husarbeid, men sofaen er bare sååå behagelig. Og gamle episoder om Tori og Dean er plutselig blitt kjempe moro å se på...

Mer EL slim idag, men jeg må bruke kvelden på å forberede meg til lønnsamtaler i morgen. Håper jeg stiger såpass at vi har råd til ny bil og baby til neste år. Dyrt med unger har jeg forstått.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da kan det se ut til at min fruktbare periode er over for denne gang. Da var det bare å sette seg rooolig ned og vente til IKM. *twitch* Ok, for trene litt og igjen, da kommer nok tankene over på noe annet. Og prøve å finne nytt veggfeste til TV`n. Og finne ut hvilke prosjekter jeg skal sette igang i høst. Lappe buksa til mannen. Og pusse opp gjesterommet slik at det er ferdig til en mini kommer. Nei Nei Nei Nei! Ikke tenke så mye på det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Følger med her jeg :)

^_^

Blir litt lettere å legge det bort nå i helga, ørten familiemedlemmer i byen også skal mannen og jeg feire bryllupsdag^_^ Det er egentlig i morgen, men litt greiere å spise ute på en lørdag;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Denne uka har vært laaang... Mye å gjøre på jobb, men jeg har vært ekstra trøtt og småkvalm hele tiden. Også sulten hele tiden. Det gjør at magen blir litt oppblåst og jeg innbiller meg at jeg er gravid hver gang jeg tar en dusj. Også kommer jeg på at de siste testene har vært negative og at jeg hadde eggløsning i forrige uke så det er ikke sikkert jeg er enda. Og magen hadde uansett ikke vokst noe i det hele tatt på den korte tiden;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært kvalm og trøtt hele uka med ømme brystvorter. Om jeg ikke får to streker til helga blir jeg sur.

På den lyse siden har vi ingen avtaler og kan nye helga slik vi selv vil^_^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...