Gå til innhold

Juce`s Prøverdagbok


Juce

Anbefalte innlegg

Gratulere så mye :) Har du merket noen symptomer ;) ?

Tusen takk! :)

jeg vet jammen ikke om jeg har symptomer..

har vondt i korsryggen og et stykke oppover ryggen, men det kan like gjerne være stiv muskulatur etter 2 harde treningsdager.Har litt strekk i lysken også, men det kan være av treninga det også..

jeg føler meg litt småkvalm i dag, men det er sikkert bare fordi jeg "vil" ha graviditetssymptomer ;)

Jeg har tatt bilder av testen, slik at jeg kan se på den med jevne mellomrom på jobben, det går mer og mer opp for meg at jeg er gravid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

er en knapp med bilde av et tre på! eller så kan du trykke på "full editor" og da får du sånn "bla gjennom" nederst. tror jeg... :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I morgen skal jeg ta blodprøve på klinikken, håper alt er normalt der..

Og at jeg får svar på prøven kjapt ;)

Krysser fingre og tær

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Btw så skal jeg bruke crinone i 2 uker til enda - det betyr enda lenger til neste sengekos :sjokkert:

Men selvfølgelig er det verdt det! :gravid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Btw så skal jeg bruke crinone i 2 uker til enda - det betyr enda lenger til neste sengekos :sjokkert:

Men selvfølgelig er det verdt det! :gravid:

Hva er det for noe?

Og gratulerer igjen^_^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det for noe?

Og gratulerer igjen^_^

Takk :)

Det er progesteron som hjelper egget/embryoet å feste seg/holde seg fast.

Det skal visstnok gjøre livmoren hjemmekoselig, og er et vanlig preparat å ta under hormonstimulering.

Crinone er en vaginalgel jeg tar hver morgen, og sex mens jeg tar dette er helt uaktuelt ;)

De gangene vi ikke har lykkes har crinone alltid kommet ut samtidig med mensen, så nå er jeg litt usikker på hvor lenge det holder seg "oppi der" når mensen ikke er der og hjelper den ut..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg fått svar på blodprøven.

De ringte ikke til avtalt tid, så da ringte jeg de isteden. Har jo gått å tenkt på dette i hele dag, og har vært alt for ukonsentrert på jobb ;)

Prøven viste hcg på 133 og det var helt perfekt sa de, samtidig som de bekreftet jeg er gravid. Godt å høre noen andre si det ;).

Progesteronnivået var normalt.

I kveld er det fest her, og det blir første gang jeg skal være edru selv. Gleder meg faktisk! :)

Lurer imidlertid på om gjestene lar seg lure når jeg sniker vekk alkohol, men de er sikkert for opptatt med sitt til å tenke på det.

Allerede nå synes jeg magen har vokst, så jeg er nok oppblåst.

Må forte meg å bruke kjolene mine før jeg vokser fra de ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det lenge siden oppdatering fra meg. jeg er vel egentlig ikke prøver lenger, men siden jeg er så kort på vei, velger jeg å ikke slette denne dagboken riktig ennå..

Jeg elsker alle tegn på at jeg er gravid, siden det naturlig nok ikke vises enda. Jeg var på trening i dag, og da var det skikkelig ubehagelig med puppene, da jeg følte at sportsBHen ikke lenger gir god nok støtte. Ganske sykt å tenke på at jeg bare er 5 uker på vei enda, og kjenner det så godt! Samtidig føles det som at jeg har vært gravid evigheter, sikkert fordi vi har prøvd så lenge..

Enkelte tider av døgnet får jeg et sug i halsen, akkurat som at en kvalme skal være på vei. Håper jeg slipper unna akkurat den biten.

Jeg har ofte mensmurringer, og har hjertet i halsen når jeg går på do, i frykt av at mensen har kommet. heldigvis har ikke det skjedd J

Hadde det vært opp til meg, hadde jeg gått ut i svangerskapspermisjon nå, ikke klarer jeg å jobbe ordentlig, og jeg tenker på det framtidige barnet hele tiden. Jeg gleder meg såånn!!

Bare 2 uker til første ultralyd J

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

WOW gratulerer :strix::danse:

Så fantastisk! Velkommen i klubben :D

Tusen takk! :)

kanskje det var pep-talken fra deg i forrige måned jeg trengte for å senke skuldrene denne gangen?

eller var det sommerferien?

samma det - jeg er graviiiiid!!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Twelve12

Tusen takk! :)

kanskje det var pep-talken fra deg i forrige måned jeg trengte for å senke skuldrene denne gangen?

eller var det sommerferien?

samma det - jeg er graviiiiid!!! :D

Hihi så fantastisk! :)

Ja samma det, DU ER GRAVID!!! :strix::gravid:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...