Gå til innhold

Lunalille gir ikke opp!


Lunalille

Anbefalte innlegg

Begynner det å skje noe her? Ser ut som streken er en ørliten anelse sterkere?

Når burde jeg hoppe til køys? :P

Ser jo at den er negativ enda. Men dere som er erfarne eggløsningstestere. Hvor mange dager før den er helt positiv?

post-66436-0-30056800-1360865326_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

ikke positiv enda. Men skader jo aldri å hoppe til køys:)

Nei, håper på sterkere strek på test idag :)

Blir nok å hoppe til køys ikveld :P Hehe!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jadda, nå skjer det ting her :D Jippi!! Den uten dato er tatt nå netopp.

Har kost oss idag, og trenger vel ikke fortelle hva vi skal gjøre de nærmeste dagene :Ppost-66436-0-53656800-1360972242_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anser prøving som avsluttet!!

Hadde sex igår, og mannen kom. Men idag, på selvest eggløsningsdagen så klarte han ikke komme!! Så da er det vel game over, og bare vente på mens :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selvfølgelig er det ikke over :) Husk nå på det at en sædcelle holder mye lengre ut enn hva egget gjør. Prøv på nytt igjen i dag, det er ikke for sent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selvfølgelig er det ikke over :) Husk nå på det at en sædcelle holder mye lengre ut enn hva egget gjør. Prøv på nytt igjen i dag, det er ikke for sent.

Nei, men huff! Jeg ble så motløs og skuffa igår når han ikke kom :/

Hadde en del murringer igår + at eltest tatt sent igår kveld ble svakere enn den jeg tok kl 18.

Fikk da et lite håp om at egget hadde gått, men tempen idag har bare 0,1 grad økning.

Jaja, er vel ikke anna å gjøre enn å vente til IKM :)

Skal ta en ny eltest kl 18 idag tenker jeg.

Hadde jo eggløsningsdag igår ifølge kalkulatoren, så kan jo stemme at egget slapp igår.

Isåfall er det vel gode sjanser alikevel siden han kom dagen før EL?

Blir aldri klok på detta :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fort du har kommet i gang med syklus! :) så bra! :) her er det ikke tegn til at EL skal nærme seg en gang! haha! bare så vidt det er to streker på den.. :fnise: hvordan var El testen du tok ikveld?? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så fort du har kommet i gang med syklus! :) så bra! :) her er det ikke tegn til at EL skal nærme seg en gang! haha! bare så vidt det er to streker på den.. :fnise: hvordan var El testen du tok ikveld?? :)

El testen jeg tok igår viste bare en supersvak strek, så tydelig at EL er forbi.

Samme med testen på Søndag, var bare svak strek.

Jeg hadde litt krampelignende følelse og murring på Lørdag, så alt tyder på at egget slapp da :)

Og siden jeg fikk lagt inn aksjer på Fredags kveld, så er muligheten der for at det har klaffa :danse:

Jeg er ganske fornøyd med at jeg fikk eggløsning så raskt etter SA, og faktisk på forventet dag ifølge kalkulatoren (brukte 1. blødningsdag som starten på periode)

Godt å vite at kroppen min ordna seg fort :)

Krysser fingre for deg, og håper ventetiden ikke føles altfor lang :)

Tusen takk :) Ventetiden blir nok ulidelig lang, men jeg prøver å ikke tenke så mye på det, samt hele tiden ha ting å gjøre, så dagene går fort.

Jeg bare håper at det klaffa igjen nå, og at jeg får et vellykket svangerskap.

Jeg vet jo at sansynligheten for at det ikke klaffa denne mnd er stor, siden det ifølge statistikk er 25% sjanse for befruktning i hver syklus om man treffer eggløsninga.

Jeg ble jo så lei meg etter SA'n, så jeg føler at det eneste som kan få meg ovenpå igjen er en ny graviditet. Det blir vel bra til slutt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker en ticker nå som viser symptomer man kan ha dag for dag etter hvor mange DPO man er.

Det er vel ingen mulighet for at disse symptomene er relatert til graviditet så tidlig? Tenker på at egget ikke har fått festa seg engang.

Igår sto det at mange hadde mye luft i magen, og det kan forsåvidt stemme det, for jeg har fått mye luft i magen, hehe.

I tillegg har jeg fått ømme brystvorter (i den grad jeg har det, for mine er ganske flate)

Samt at jeg har sånn småmurrende følelse i livmora som kom idag tidlig.

Mulig alle disse "symptomene" bare er hormonstyrt som følge av eggløsning?

Jeg har ihvertfall ingen tru på reelle symptomer før 8-9 DPO.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Oubliette

Snikleser her :vinke:

Håper det går denne gangen! Jeg er 8dpo i dag, rakk bare å hoppe i høyet en gang rundt eggløsning. Rundt 24-36 timer før. Har ikke så mye tro på denne runden. Kjenner ikke noe annet en vanlig PMS.

Har dere prøvd lenge? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snikleser her :vinke:

Håper det går denne gangen! Jeg er 8dpo i dag, rakk bare å hoppe i høyet en gang rundt eggløsning. Rundt 24-36 timer før. Har ikke så mye tro på denne runden. Kjenner ikke noe annet en vanlig PMS.

Har dere prøvd lenge? :)

Oj, så spennende :D Sex før eggløsning skal jo gi størst sjanse for graviditet, siden det er best at sæden ligger å venter på egget.

Er i 2. prøveperiode :) Så har ikke prøvd lenge.

Klaffet jo på første forsøk sist, men det endte jo i SA.

Så har hatt første eggløsning etter SA'n nå.

Spennende å se om det har skjedd noe :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God kveld kjære KG folk :hjerte:

Ikveld har jeg kost meg med Idol, og jeg har tydeligvis tenkt å spise meg tjukk denne mnd.

Til middag så spiste jeg en HEL grandiosa!! Spiste ikke skorpene, men uansett da.. En hel grandiosa :fnise:

Blei ihvertfall veldig mett!

Ista når jeg satt så fikk jeg plutselig et skikkelig knivstikk i venstre side på livmoren..

Hmm.. Kan det være festesmerter? Er vel kanskje ikke mulig så tidlig, men det stikket var ihvertfall ikke behagelig! Fulgte etter med litt småmurring i noen sekunder, men er borte nå :)

Om ikke lenge skal jeg finne dusjen tror jeg. Ta meg en lang god dusj før jeg finner senga!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Symptomer er symptomer, håper det er noe som er i gang ;)

Hehe, håper jeg også :)

Har ikke kjent noenting idag! Sov lenge idag også. Deilig :)

Har time hos legen idag, så venter nå.

Er så rart det med legetimer. De er jo aldri presise :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei det skal være sikkert, tror aldri det har skjedd at jeg har fått komme inn til riktig tid.

Ferdig hos legen nå :)

Fått sykemld å komme meg på + at det ble tatt blodprøver for å sjekke koaguleringen på blodet mitt.

Dette tok tid, da de bare tok sånne prøver 1-2 ganger i året, hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...