Gå til innhold

Villa90's prøverdagbok


Villa90

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, testet noen dager før jeg trodde jeg hadde EL. Teststreken skal være like sterk eller sterkere enn kontrollstreken. Men det følger med bruksanvisning, anbefaler å lese denne godt først ;) Jeg gjorde feil første gangen :P

Okei, da vet jeg litt mer hva det dreier seg om :P ikke greit å være helt fersk på det her:p haha

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei alle sammen :)

Ser nok ut som om tanterød melder sin ankomst ganske snart her i gården. Er egentlig veldig glad for det:) vi har liksom ikke begynt heelt å prøvd enda.

Dersom jeg har rett og den kommer snart så betyr det mest sannsynlig at syklusen min har blitt vanlig igjen, og det er jo kjempeposetivt 😀 jeg kommer derfor til å se på min neste syklus som 1pp.

Idag har jeg vasket litt, vært på jobb og så slappet av litt. Nå blir det ganske snart senga:) hva har dere gjort på ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk du til linkingen til dagboken din ? :)

Nå har jeg fått det til:) Ikke rart jeg fikk rullgardin. Brukte den samme knappen som jeg brukte når jeg laget ticker. Syntes det såg ut som en kjetting der :fnise: Påtide med briller :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er jo positivt, da får man kontroll på syklusen sin igjen! I går var jeg og samboer på julegavelevering 2 timer unna her. Lange avstander i nord ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er jo positivt, da får man kontroll på syklusen sin igjen! I går var jeg og samboer på julegavelevering 2 timer unna her. Lange avstander i nord ;)

ja, kan se for meg at det er det :)

Ja, er veldig fornøyd om den kommer nå. Idag kom graviditetstestene mine. De var mye mindre en jeg trodde:p nå må jeg bare finne et "beger" å bruke. Noen tips?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ja, kan se for meg at det er det :)

Ja, er veldig fornøyd om den kommer nå. Idag kom graviditetstestene mine. De var mye mindre en jeg trodde:p nå må jeg bare finne et "beger" å bruke. Noen tips?

Jaa, vet. du er smååå! Kjøp et urinprøveglass på apoteket, koster 18 kr ca. greit å bruke, kan være vanskelig å treffe :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha, luurt :fnise: Hadde ikke tenkt på det.

Fikk akkurat tilbake karakteren på matteeksamen. Fikk C :biggrin: Faktisk veldig fornøyd. Har aldri vært veldig flink i matte, så å få "4" i høyskolematte er ganske kult :biggrin:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

haha, luurt :fnise: Hadde ikke tenkt på det.

Fikk akkurat tilbake karakteren på matteeksamen. Fikk C :biggrin: Faktisk veldig fornøyd. Har aldri vært veldig flink i matte, så å få "4" i høyskolematte er ganske kult :biggrin:

hipp hurra for gode karakterer!! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jippi for at verden ikke gikk under :fnise:

Idag skal jeg på jobbe helt til kl 12 ikveld. Synes det er rart at folk orker å gå irundt på kjøpesentert så sent men det blir jo mer i kassa for oss:) hehe

Mensen har ikke kommet enda, nesten som om mensenmurringene ble borte igjen:/ Har gitt meg selv frist til juleaften. Har den ikke kommet til da skal jeg teste.

Har liten tro på at jeg er gravid, da det helt sikkert bare er syklusen min. Håper den kommer snart:) (ikke mange som håper det her) :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heihei alle sammen :klem1:

Har ikke blitt mye skriving i jula. Har hatt en kjempefin jul med foreldrene mine, og fikk mange fine og fornuftige gaver :) 1.juledag kom kjærest og vi var hos foreldrene mine til igår. Elsker alt som har med julen å gjøre. Maten, musikken, filmene <3

Vet jeg sa jeg skulle teste meg på juleaften, men jeg glemte igjen testene her hjemme. Idag er jeg 1 uker over en vanlig syklus på 28 dager. Jeg er altså på dag 35. Tok test idag, og den er negativ. Ønsker virkelig at ting skal komme i balanse igjen. Hadde i noen dager før jul litt blodig utflod, så trodde jo mensen var påvei, men nå er det ingenting som skjer :sur:

Er det dumt av meg å ta eggløsningstest nå? Kan jo hende jeg har det nå om jeg har en veldig lang syklus? Og når er det jeg burde dra til legen om jeg ikke får igjen normal syklus?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei alle sammen :klem1:

Har ikke blitt mye skriving i jula. Har hatt en kjempefin jul med foreldrene mine, og fikk mange fine og fornuftige gaver :) 1.juledag kom kjærest og vi var hos foreldrene mine til igår. Elsker alt som har med julen å gjøre. Maten, musikken, filmene <3

Vet jeg sa jeg skulle teste meg på juleaften, men jeg glemte igjen testene her hjemme. Idag er jeg 1 uker over en vanlig syklus på 28 dager. Jeg er altså på dag 35. Tok test idag, og den er negativ. Ønsker virkelig at ting skal komme i balanse igjen. Hadde i noen dager før jul litt blodig utflod, så trodde jo mensen var påvei, men nå er det ingenting som skjer :sur:

Er det dumt av meg å ta eggløsningstest nå? Kan jo hende jeg har det nå om jeg har en veldig lang syklus? Og når er det jeg burde dra til legen om jeg ikke får igjen normal syklus?

ta en el test du ;) jeg har lest at det KAN ta oppimot 6-8 måned før syklusen stabiliserer seg etter p pille slutt! 'Men det kan selvsagt skje fløt også! Men du kan jo ringe legn din og høre hva han sier ;)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jaa, vet. du er smååå! Kjøp et urinprøveglass på apoteket, koster 18 kr ca. greit å bruke, kan være vanskelig å treffe :fnise:

. Bare ett lite tips : kjøp rplastikkglass, det blir MYE billigere i lengen ;). ( føler jeg har spammet hele dagboken din nå :P) Endret av fionel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ta en el test du ;) jeg har lest at det KAN ta oppimot 6-8 måned før syklusen stabiliserer seg etter p pille slutt! 'Men det kan selvsagt skje fløt også! Men du kan jo ringe legn din og høre hva han sier ;)

. Bare ett lite tips : kjøp rplastikkglass, det blir MYE billigere i lengen ;). ( føler jeg har spammet hele dagboken din nå :P)

Så koselig at du vil følge meg, og så artig at vi er like gamle :biggrin: Ja, har også lest at det kan ta lang tid. Sånn som det er nå har jeg kanskje en veldig lang syklus? Hehe;p Tror jeg sjekker imorgen. Kommer nok til å vente hvertall en mnd til før jeg tar kontakt med han tror jeg.

Sånne vanlige plastikkglass du kjøper på butikken ja? Tenkte faktisk på det igår jeg også. Koster jo 18kr stk for slike som du kjøper på apoteket. Har ikke tenkt å ruinere meg selv ved å være prøver :fnise: Baare hyggelig at du "spammer" dagboka mi :hug: Artig med litt aktivitet her.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig at du vil følge meg, og så artig at vi er like gamle :biggrin: Ja, har også lest at det kan ta lang tid. Sånn som det er nå har jeg kanskje en veldig lang syklus? Hehe;p Tror jeg sjekker imorgen. Kommer nok til å vente hvertall en mnd til før jeg tar kontakt med han tror jeg.

Sånne vanlige plastikkglass du kjøper på butikken ja? Tenkte faktisk på det igår jeg også. Koster jo 18kr stk for slike som du kjøper på apoteket. Har ikke tenkt å ruinere meg selv ved å være prøver :fnise: Baare hyggelig at du "spammer" dagboka mi :hug: Artig med litt aktivitet her.

hahah ja jeg kjøper sånne på Nille og europris. Mulig de ligger på det samme i matbutikken, det vet jeg ikke:) men blir jo ganske mye mer økonomisk! Bestiller du billigtester også eller ? :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahah ja jeg kjøper sånne på Nille og europris. Mulig de ligger på det samme i matbutikken, det vet jeg ikke:) men blir jo ganske mye mer økonomisk! Bestiller du billigtester også eller ? :)

Ja, mye mer økonomisk;) Ja, har kjøpt både graviditetstest og EL-tester der. Har ikke prøvd EL-testen enda som sagt, så det blir imorgen:) Føler det er litt dumt og prøve den også? At jeg heller burde vente til jeg får mensen, og så begynne å teste? Er liksom helt på villspor føler jeg, fordi jeg ikke kjenner syklusen min lenger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...