Gå til innhold

Villa90's prøverdagbok


Villa90

Anbefalte innlegg

Her går det bare bra. Nyter å være i aktivitet igjen. Men ja, det surrer mange tanker i topplokket med tanke på prøvesvarene. Når vi får svar på de så skal jeg ta blodprøver neste gang jeg har mensen for å se om alt er som det skal hormonmessig med meg. Alt man skal tenke på :P

Men kjenner at jeg egentlig ikke stresser sånn, er mer nervøs for hva prøvene sier for mannen sin del. Han er så sår i utgangspunktet.

Håper det går bra med eksamenstresset. Husker hvor altoppslukende det kan være, men husk å ta deg pauser innimellom og husk at det ikke er noe lurt å lese fra du står opp til du legger deg. Sett deg en tidsramme og hold deg innenfor der. Ihvertfall hvis du er samme type som meg som føler du må lese hele tiden :P

Ja, du har mye som skal tenkes på for tiden du:) Men det er vell godt å endelig få litt hjelp og svar. Da er dere iallefall påvei til noe:)

Ja, jeg må prøve å sette meg tidsrammer. Blir helt tom om jeg skal sitte hele dagen:) Har heldigvis vært flink å skrevet mye notater fra bøkene på forhånd, noe jeg ikke gjorde i fjor:) Første eksamen er 10.mai, så er ikke lenge til. Gleder meg til å bli ferdig :biggrin:

Idag skal jeg på bytur med mamma, så lunsj med venninnene og kino etterpå. Hva skal du/dere?:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja det blir en del å tenke på, men men. Det er alltid noen som har det verre enn meg :)

Det er lurt med å skrive notater. Vi var en liten gjeng som delte notater (jeg valgt alltid de tyngste bøkene sånn at jeg fikk det inn på best mulig måte) sånn at vi slapp å skrive notater for alt. Er godt å lese sammen og skravle litt i pausene.

Vi skal i middagsbesøk i dag. Hele svigerfamilien skal samles. Det blir en veldig rolig lørdag tenker jeg. Det blir deilig å slippe å lage mat kjenner jeg. For i dag er jeg umotivert :P Så kjekt med kino :) Hva skal dere se?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, blir nok en blanding her :) litt pugging alene hjemme og litt på skolen ilag med gruppa :)

Åh, koselig med middagsbesøk:) jeg fikk ball av mamma igår, kjempegodt <3 Filmen het " the place beyond the pines" Den var enentlig ikke så bra, handlet liksom ikke om noe spesielt :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, blir nok en blanding her :) litt pugging alene hjemme og litt på skolen ilag med gruppa :)

Åh, koselig med middagsbesøk:) jeg fikk ball av mamma igår, kjempegodt <3 Filmen het " the place beyond the pines" Den var enentlig ikke så bra, handlet liksom ikke om noe spesielt :P

Ja, det var veldig koselig. Hele svigerfamilien var der og det er jo alltid kjekt :).

Så kjedelig at filmen ikke var noe bra, men når man er på date med en venninne så er det selskapet som er viktigst. Selv om det såklart er litt nedtur med en dårlig film når dere først skal på kino :P

Håper lesingen din går fint :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det var veldig koselig. Hele svigerfamilien var der og det er jo alltid kjekt :).

Så kjedelig at filmen ikke var noe bra, men når man er på date med en venninne så er det selskapet som er viktigst. Selv om det såklart er litt nedtur med en dårlig film når dere først skal på kino :P

Håper lesingen din går fint :)

Ja, filmen har ikke så mye å si på slike dagen:)

Hehe, må nok ta meg litt mer i nakkeskinnet nå. Har ikke vært så flink denne uken:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg bestilt legetime til kl 13.00 idag. Veldig spent på hva jeg får ut av den :)

Kan også fortelle at sannsynlighetene for at jeg får drømmejobben ser bedre ut :D Fikk en mail for noen dager siden som tyder på at jeg kan få den iløpet av sommeren:) Bare å krysse fingrene :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har jeg bestilt legetime til kl 13.00 idag. Veldig spent på hva jeg får ut av den :)

Kan også fortelle at sannsynlighetene for at jeg får drømmejobben ser bedre ut :D Fikk en mail for noen dager siden som tyder på at jeg kan få den iløpet av sommeren:) Bare å krysse fingrene :D

Så godt at du har bestilt legetime. Blir spennende å høre hva de sier :) Er skremmende, men litt godt på samme tid :)

Så gøy Villa90 :) Jeg krysser fingrene for deg! Det blir nok helt fantastisk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt at du har bestilt legetime. Blir spennende å høre hva de sier :) Er skremmende, men litt godt på samme tid :)

Så gøy Villa90 :) Jeg krysser fingrene for deg! Det blir nok helt fantastisk!

Ja, skal rapportere her når jeg kommer hjem:)

Ja, er egentlig helt surrealistisk :D Var ikke slik jeg trodde livet kom til å bli, og jeg elsker at ting bare plutselig kan forandre seg slik :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 måneder senere...
  • 3 uker senere...

Daaaaa har jeg blitt gravid jeg :P Er et supert eksempel på at når du begynner å drite i alt som har med prøving å gjør, så skjer det :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Daaaaa har jeg blitt gravid jeg :P Er et supert eksempel på at når du begynner å drite i alt som har med prøving å gjør, så skjer det :D

Gratulerer :strix: Hvor langt er du på vei da? Alt bra? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer :strix: Hvor langt er du på vei da? Alt bra? :)

Takk :hug: Tror jeg er ca 7 uker. Var litt rare sykluser, så får svar fra legen iløpet av uka om jeg er lengere påvei. Foreløbig er alt bra :) Litt kvalm om morgenen om jeg ikke spiser, og veldig trøtt om kveldene :)

Hvordan går det med deg og den lille(store) beibisen din? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk :hug: Tror jeg er ca 7 uker. Var litt rare sykluser, så får svar fra legen iløpet av uka om jeg er lengere påvei. Foreløbig er alt bra :) Litt kvalm om morgenen om jeg ikke spiser, og veldig trøtt om kveldene :)

Hvordan går det med deg og den lille(store) beibisen din? :)

Åj, det er såpass nytt, ja! Så moro!!

Åh, kjenner igjen formen! Jeg levde på lakris den første tiden :jepp:

Det går fint! Tiden går jo fort, så gjelder å ta vare på alle øyeblikk! Rart å ikke holde den lille babyen i armene mine lenger *snufs*..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åj, det er såpass nytt, ja! Så moro!!

Åh, kjenner igjen formen! Jeg levde på lakris den første tiden :jepp:

Det går fint! Tiden går jo fort, så gjelder å ta vare på alle øyeblikk! Rart å ikke holde den lille babyen i armene mine lenger *snufs*..

Ja, har fått svar nå så er riktig at jeg er irundt 7-8 uker nå 😃 jeg lever på salt kjeks når det er som verst. Men skal ikke klage, kunne vært verre 😊

Ja, kan tenkt meg at tiden går utrolig fort 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...