Gå til innhold

Athenes prøverdagbok


Athene

Anbefalte innlegg

Igjen - takk for fine ord. Det gir meg en del å svare her inne, jeg har opparbeidet en del kunnskap de siste årene, så det er godt å få bruk for den.

Bitterhet har jeg gjort mitt beste for å styre unna, det kommer det ikke noe godt ut av utover at jeg ødelegger det livet jeg faktisk har. Jeg er lei meg for at jeg ikke kan få barn, og innimellom stikker det godt til når andre opplever det jeg ønsker. Samtidig er livet uten barn også helt fantastisk, og jeg føler meg lykkelig og priveligert på andre områder.

En avgjørelse er ennå ikke tatt. Akkurat nå har jeg det bare alt for godt uten medisiner og forsøk. Førjulstien er magisk, med gavejakt, pynt, god mat og venner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest roseduft

:klem: ønsker deg og dine en fredelig og koselig førjulstid :)

Du er flink som holder ett realistisk syn og fokus på tilværelsen og alt. Jeg beundrer virkelig din styrke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 3 uker senere...

Har lest hele dagboken din, og må si du er en sterk kvinne! Stå på. og fortsett med den enorme bakkekontakten og realistiske væremåten! Du er ett forbilde for mange :blomst:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Har nå lest igjennom dagboken din, og jeg må si at jeg er imponert over deg!

Du svarer oss andre brukere så godt på alle spørsmål vi har, og det er tøft gjort mht situasjonen din.

Jeg kan ikke gjøre annet enn å ønske deg lykke til, og jeg håper så inderlig at du en dag skal få oppleve det å bli mor :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Annonse

  • 5 måneder senere...

Har sett deg gi mange kloke og velinformerte svar her inne flere ganger, og nå leste jeg endelig gjennom dagboka di. Som mange andre sier; sterk historie! Jeg er imponert over styrken din.

Håper det vil ende godt mtp graviditet for dere "til slutt"! Krysser fingrene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...

Takk for mange fine ord :hug:

Jeg er ikke den ivrigste på dagbokfronten. Selv om vi er i gang igjen med å prøve nye metoder ønsker jeg ikke å dele her inne. Alt vi har gjort det siste året har gitt samme resultat - det ser håpløst ut. Men utover det er livet fortsatt veldig godt, og det å være barnløs gir store muligheter og mange opplevelser på andre områder.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Flinke dere er som klarer å kose dere mens det står på og ikke lar det overskygge hele livet, det er fort gjort :-)

Ønsker dere masse lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...

Annonse

Hei Athene :)

Hvordan går det med deg?

Hei :)

Alt er bra. Prøving er vi ferdig med, en beslutning jeg er veldig tilfreds med, så nå nytes livet. Derfor er jeg heller ikke så aktiv her inne lenger.

Det føles så godt å ha tatt et valg, og å begynne å leve fullt ut igjen. Jeg har jo hatt det fint hele veien, men håpet og tankene lå alltid i bakhodet.

Det rare er at jeg føler meg veldig lykkelig og tilfreds med livet. Jeg har det så bra, så følelsen av at det å ikke få barn kanskje er riktig for meg blir sterkere og sterkere. Ikke missforstå, hadde jeg fått barn ville det vært fantastisk og sikkert gitt meg et helt annet og like lykkelig liv. Men jeg er så glad i det livet jeg lever og de mulighetene det å være barnløs gir.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så godt å høre Athene :)

La merke til at du var borte en stund, og det skjønner jeg. Godt med litt pause innimellom.

Det er flott at dere har kommet til en endelig beslutning. Det må være deilig og kunne slå seg til ro med noe endelig! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at du trives med beslutningen dere har tatt! Det har mye å si for tiden fremover.

Klem til deg, for du er så... klarer ikke finne ordet her, men.. bra!! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Annonse

[1] Category widget

Så godt å høre fra deg i dagboken din :) Så godt å lese at dere har kommet til en besluttning som passer dere :blomst::blomst: Du er tøff og sterk :hug:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...

Hei! Hvordan går det?

Jeg har ikke sett deg på forumet på evigheter ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 7 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...