Gå til innhold

Cathrinemic's graviditetsdagbok


CathrineMic

Anbefalte innlegg

Hei! Leste gjennom boka di nå, den var nesten en hurtigfilm fra prøver - ca dit jeg selv er i dag :) Du har nok holdt på ganske lenge før du begynte å skrive dagbok da, men spennende når ting går fort i en dagbok : )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei! Leste gjennom boka di nå, den var nesten en hurtigfilm fra prøver - ca dit jeg selv er i dag :) Du har nok holdt på ganske lenge før du begynte å skrive dagbok da, men spennende når ting går fort i en dagbok : )

Hehe, ja har ikke skrevet så alt for lenge. Ble bruker i januar, da jeg fant ut etter mye lesing på forskjellige forum at det gjerne var like greit å bare bli bruker her inne, å få ut ting jeg hadde på hjertet :))

Gratulerer så masse med gull i magen :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle igrunn ønsket at jeg hadde mer symptomer på at jeg var gravid. Det blir så lett glømt bort, da jeg bare er trøtt å ekstra sulten, å av å til ømme bryster! Er liksom ikke så jeg tenker så mye på det. Så er det jo litt irriterende at det er så lenge til legetimen (igrunn ikke lenge, men føles lenge :fnise: )

Ellers er jeg straks ferdig på jobb, å er super klar for å komme meg hjem å slenge meg på sofaen å slappe av :D Tar litt på å ha besøk :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner mye "bobler" på høyre nedre del av magen. Pluss da jeg var på do før jeg la meg var det lyserosa utflod opplegg. Dette hadde jeg tidligre i uken også. Håper at alt fortsatt er som det skal. Bare veldig rart med den boblingen. Hehe :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm.. Da jeg våknet idag var d brunlig på papiret :s noen som har opplevd at det endrer farge i en graviditet? Så lenge jeg ikke har vondt, er det grunn til bekymring?

Jeg blir litt nervøs og redd :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg var på do ista, så "ramlet" det ut blod. Som om jeg hadde mensen. + et par klomper.. Ringte Ultralyd damen å fikk time kvart øver 6 idag.... kjenner jeg gruer meg..!

Endret av CathrineMic
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Huff, håper det går bra med deg!

Jeg ønsker deg MASSE lykke til og håper alt står bra til med spiren i magen din :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for det :)

håper det går bra med deg også! :)

Takk! går greit, er bare å vente på ny hcg-måling nå og ta det derfra.

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å nei, blør du også? Håper virkelig det går bra. Supert at du kunne komme på ultralyd med engang! Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var visst en SA ja...

Kjenner jeg bare vil dø innvendig. Jeg visste jo at d muligens var det. Men iåmed folk sier det gjør så vondt, pluss det blør mye, hadde jeg ett håp :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå fikk jeg vondt av deg CathrineMic, håper virkelig det går bra med deg!

Det er jo det man frykter aller mest, og jeg står jo midt oppe i å kanskje miste selv, så jeg skjønner alle tanker som flyr gjennom hodet ditt nå!

Det sies jo at man ofte blir raskt gravid igjen etter SA, så hvis du og din kjære blir klare for å prøve ganske fort, så har dere store muligheter til å få en baby før ett år er gått!

Skjønner det er liten trøst her og nå, du får bare bruke den tiden det tar å komme videre og ta det derfra.

Føler virkelig med deg og sender deg masse klemmer :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

NEI:(:( Jeg ble kjempelei meg. Vi hadde en SA i slutten av februar og det er bare så utrolig trist når det skjer! Jeg var skikkelig deprimert noen dager, klarte ikke se positiv på alt lenger. Sikkert slik du føler deg nå. Vil bare sende deg noen digitale klemmer! :klemmer: :klemmer: Håper du har mannen din som du kan få litt trøst hos.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var triste nyheter, og det vi går rundt og frykter mest :( Sender dere varme tanker, og et håp om at det klaffer snart igjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for det! Har ingen familie i området her jeg bur. Så eR lite med mamma trøst. Har ei god vennine her, som også var med på ultralyden, og skal heldigvis sove her. Mannen kommer heldigvis hjem imorgen, som blir veldig godt.

Vi kommer til å prøve med en gang vi får mulighet til det. Når blødningen har stoppet. Så blir det vell innkjøp av noe eggløysnings tester...

Føler meg helt tom innvendig. Trur ikke det har helt godt opp for meg. Blir endel tårer og snufsing når jeg snakker med de som visste jeg var gravid, som har ringt meg. Har fri imorgen også, heldigvis!

Takk for gode ord hvertfall <3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Håper det går bra med deg! <3

Kjempebra at mannen din kommer hjem i dag!

For din del håper jeg blødningen gir seg rask slik at dere kan starte å prøve igjen!

Sender deg en STOR :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper det går bra med deg! <3

Kjempebra at mannen din kommer hjem i dag!

For din del håper jeg blødningen gir seg rask slik at dere kan starte å prøve igjen!

Sender deg en STOR :klemmer:

Takk for det Mala :):klemmer:

Blødningene ser ikke ut til at det skal gi seg. Igår kveld ble det mer å mer mensensmerter, å idag er det skikkelige smerter.. Løye at de kom så lenge etter.. Men men...

Nå er det bare å vente til de gir seg, å vi kan prøve igjen, å håpe at vi klarer det før vi skal til Haugesund i juni :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjenner jeg ikke liker å legge meg. Har sikkert mye med at tankene begynner og dukke opp da.. :/ prøver å ikke tenke så mye på det, men er ikke lett. Pluss hun nye som har begynt på jobben min, er visst også gravid fikk jeg vite, kan ike være så langt på vei, iåmed at vi pratet om det noen dager etter hun begynte for ca en mnd siden. Kjenner jeg gruer meg til å møte henne framover...

Ellers er det lite nytt, blør som bare det enda. Da jeg reiste meg opp av senga igår når jeg sto opp (beklager ekkel informasjon) rant det blod nerover beina mine. Måtte rope på mannen å be han hente noe, papir eller håndkle. Fuste han sa da han åpnet døren " det der kan ikke væqe bra".

Kan det ikke bare stoppe så vi kan prøve igjen?

Ellers prøver jeg å gjøre ting. Idag var vi å handlet blomster. Å fulte to kasser til å henge på rekkverket på terassen. Imorgen skal vi handle maling å begynne å male uttergangen/fellesgangen ( vi bur i ett hus med to leiligheter, vi bur øverst). Så det blir bra da det er ferdig :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere som har opplevd en SA, når vil jeg ca slutte å blø? Å når vil jeg ha eggløysning, å kan prøve igjen? De sies med en gang. Hva vil med en gang si? Nå selvom jeg blør, eller når jeg har stoppet å blø, å så kjøre på? :sjenert:

Om det ikke er noen som vil komentere det her, send meg gjerne ett brev :)

Jeg hadde jo en SA på mandag, å blør enda så bare det.. Blir jo aldri ferdig på do, å ubehageligt me disse store natt-binda jeg må gå med hele tiden. Jeg har jo ikke brukt bind siden jeg fikk mensen, så det er veldig rart for meg å ikke bruke ob :fnise:

Endret av CathrineMic
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...