Gå til innhold

Følge drømmen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi er en småbarnsfamilie, med en drøm om å kjøpe gård på andre siden av landet. Dette er snakk om gård i drift med både melkekyr, ungdyr og sau.

Vi ønsker oss til en mindre plass med roligere hverdager. Jeg skal søke jobb og han drive gården.

Vi vet det kommer til å koste både tid og penger. Men tror vi er inneforstått med arbeidet som følger med.

Plassen vi ønsker oss til er liten og med lite kjøpepress. Her vi nå bor blir alle dømt ut i fra hva de har, ikke hvem de er.

Omgangskretsen vår har minket mye de siste årene da de fleste har flyttet på seg.

Besteforeldrene til barna bor på den aktuelle plassen og den siste besteforelderen tar vi med oss på flyttelasset.

Allikevel er det en stor avgjørelse å ta og ganske skummelt å skulle bestemme seg for å flytte fra alt den kjente.

Noen som har fulgt drømmen sin å kan fortelle hvordan det gikk?

Anonymous poster hash: 37f6e...e1e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Noen som har fulgt en stor drøm og kan si hvordan det gikk? Trenger ikke å innbefatte gård.

Anonymous poster hash: 37f6e...e1e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke gjort noe lignende selv, men vet du hva? Du vil angre om du ikke gjør det. :)

Bedre å angre på noe man har gjort enn ikke gjorde!

Lykke til, det ordner seg skal du se! <3

Anonymous poster hash: 59482...80a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke gjort noe lignende selv, men vet du hva? Du vil angre om du ikke gjør det. :)

Bedre å angre på noe man har gjort enn ikke gjorde!

Lykke til, det ordner seg skal du se! <3

Anonymous poster hash: 59482...80a

Takk for gode ord. Vi er ennå i tenkeboksen, men gården vi hadde funnet tror jeg vi lar gå. Etter nærmere undersøkelser kommer det frem et par ting vi ikke er komfortable med.

Men vi lar drømmen ligge der og følger med hva som kommer på markedet :-)

Anonymous poster hash: 37f6e...e1e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...