Gå til innhold

Alenemor. Få barn med eksen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det som er ille er at du bare skal ha nyttesex og ikke av lyst. Sex skal være av lyst uansett. Ikke noe man bare må hjøre for å lage barn. Da blir dex like trivielt for deg som for en hore som kun gjør det pga penger

 

Det går jo an å bruke plastsprøyter, dersom det er det største problemet ditt her. Hva tror du lesber med homsevenner gjør?

Anonymous poster hash: 5c84c...a97

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det går jo an å bruke plastsprøyter, dersom det er det største problemet ditt her. Hva tror du lesber med homsevenner gjør?

Anonymous poster hash: 5c84c...a97

Om det er den metoden de skal benytte blir det noe annet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det som er ille er at du bare skal ha nyttesex og ikke av lyst. Sex skal være av lyst uansett. Ikke noe man bare må hjøre for å lage barn. Da blir dex like trivielt for deg som for en hore som kun gjør det pga penger

Altså, for det første vet vi jo ikke noe om hvordan situasjonen er. Hva vet vi om de ønsker å ha sex, selv om de ikke er et par? Er jo mange som har sex med folk de ikke elsker eller ikke i er et forhold med. Og veldig mange har sex med formål om å få barn, selv på tidspunkt de egentlig ikke vil ha sex, men det er nå de har mulighet til å få til å lage et barn. 

Nei, vi vet ikke noe om det. Og vi har ingenting med det. Om de ønsker å få et barn i lag, selv om de ikke er et par? Ja, gjør det. Om de ønsker å ha sex selv om de ikke er kjærester? Vel, de er ikke de eneste..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde gjort det om du og ex'n har det bra sammen som venner. Men så er jeg veldig for helsøsken da! Hadde jeg vert i samme situasjon, hadde jeg gjort det.

Anonymous poster hash: eaeab...21a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Walden

Jeg synes dette forslaget er så kvitt søppel som man kan få det, ingen med vettet i behold får barn med en fyr de allerede har funnet ut av at de ikke kan leve med. Nei TS, du får heller kjøle ned babysjukheten din til du finner kjærligheten (igjen).

 

Tenkte automatisk trailer-trash etter å ha lest innlegget selv..

Virkelig Brittney Spears inna di brave new world-stylee. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wanda Maximoff

Hva tenker dere om det?

Jeg og eksen gikk fra hverandre for snart ett år siden, og vi har en sønn på tre år sammen. Jeg har alltid ønsket meg 4-5 år mellom søsken og de skal være helsøsken. Eksen har alltid vært enig om at uansett om det blir slutt så skal vi lage søsken.. Men så tenker jeg, hva vil folk tenke om det? Hva vil de tro? Er det unormalt?

Anonymous poster hash: 6067d...e09

Tenkte samme tankene når sønnen min var yngre, men veldig glad for at livet er sånn det er sånn. Slutt er slutt og ønsker man flere barn så hadde man holdt sammen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Altså, for det første vet vi jo ikke noe om hvordan situasjonen er. Hva vet vi om de ønsker å ha sex, selv om de ikke er et par? Er jo mange som har sex med folk de ikke elsker eller ikke i er et forhold med. Og veldig mange har sex med formål om å få barn, selv på tidspunkt de egentlig ikke vil ha sex, men det er nå de har mulighet til å få til å lage et barn.

Nei, vi vet ikke noe om det. Og vi har ingenting med det. Om de ønsker å få et barn i lag, selv om de ikke er et par? Ja, gjør det. Om de ønsker å ha sex selv om de ikke er kjærester? Vel, de er ikke de eneste..

Det besye for barna er jo at foreldrene er sammen. Jeg forstår ikke hvordan to stykker som har det helt jævlig dammen som par godt kan ha sex og øage flere barn sammen. Er helt forskrudd mener jeg. Endret av Maleficenta
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...