Gå til innhold

Hvor mange barn ønsker du?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Er 28, blir vel helst 0 her da mannen er bestemt på at han ikke vil, og jeg vingler litt til og fra lysten på å få barn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingen selvfølgelig, kan ikke se for meg noe verre liv enn familielivet.



Anonymous poster hash: 578d6...055
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 2 barn og er veldig fornøyd med det. Jeg har alltid ønsket meg 3 så vi får se.

Anonymous poster hash: 925ac...772

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En eller to. Har alltid tenkt at jeg vil ha to, men nå tror jeg kanskje at det holder med en, vi får se :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ferdig med barn. Har tre her og en som vi mistet, og har fått de barna vi ønsket.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Dorey

Jeg er 27 år og har to gutter på henholdsvis tre år og tre måneder. Har alltid hatt lyst på to, så vi sier oss fornøyde nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 33 år. Har to barn og ønsker meg ett til, men mannen ønsker dessverre ikke det så da blir det nok bare to.. Men jeg er villig til å la ham ruge på det et par år til før jeg er villig til å innse at det ikke blir flere. Om det ikke blir flere barn så håper jeg at vi kan stille som fosterhjem når de to vi har blir en god del større.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsket meg ett, da han kom ville jeg gjerne ha ett til, mannen vinglet men ville plutselig ha likevel. Da vinglet jeg. Men er nå gravid 3 uker etter uttak av spiral. Angrer som bare det for hyperemesis er allerede på plass og jeg klarer så vidt å reise meg. Hadde jeg bare litt smartere å sett meg fornøyd med slik ting var

Anonymous poster hash: 610a5...252

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig ingen på en måte (angst), men kunne vurdert å adoptert to i stedet. Kanskje jeg da hadde fått lyst på en tredje egen, men ser ikke sånn ut foreløpig.

Anonymous poster hash: c3902...197

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 23 og gravid nå. 

Ønsker ett eller to barn til :) 



Anonymous poster hash: 4e946...e63
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ønsket meg ett, da han kom ville jeg gjerne ha ett til, mannen vinglet men ville plutselig ha likevel. Da vinglet jeg. Men er nå gravid 3 uker etter uttak av spiral. Angrer som bare det for hyperemesis er allerede på plass og jeg klarer så vidt å reise meg. Hadde jeg bare litt smartere å sett meg fornøyd med slik ting var

Anonymous poster hash: 610a5...252

 

Søsken aktiviserer hverandre vet du, da slipper du og gubben å sitte på gulvet og leke hele tiden. Og da slipper dere å dra hjem andres barn for å leke med deres unge, da kan dere heller passe på deres egne barn som interagerer med hverandre ;) For meg var 1 barn som 100 mens 2 barn var som 1,5 ;) Og kvalmen gir seg forhåpentligvis fort! Stor klem

Anonymous poster hash: 2d289...dbe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 26 jeg kunne tenke meg 4 barn. Har ingen. Eller jeg har et søsken jeg tar hånd om. Som ikke er så gammel. Men jeg tenker at kan godt hende at det blir en til så mulig det holder. Får ta det som det kommer tenker jeg. 



Anonymous poster hash: 65536...150
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Nosoul

Er 22 år i dag. Pr.d.d har jeg ingen ønsker om barn.
Kanskje det endrer seg når/om jeg finner en mann jeg ønsker å dele livet mitt med og som har like verdier og holdninger (på visse ting) i livet som det jeg har.

Endret av Nosoul
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange barn ønsker du?

Hvor gammel er du, og når vil du begynne og få barn?

Jeg er 22 år. Ønsker meg 3 barn, og har lyst til å begynne så snart som mulig :)

Anonymous poster hash: 702fe...97a

Ønsker 1 barn ved fylte 42 år. Driver egen business og reiser mye, det samme med mannen.

Ingen av oss har tid til mer enn ett barn 😄

Anonymous poster hash: 8f6c1...346

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare ett. Tror ikke vi kommer til å ha overskudd til to. Jeg er selv enebarn og var super happy med det. (Bortskjemt, ja...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsket meg minst tre, fikk ett.



Anonymous poster hash: 5a467...386
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...