Gå til innhold

Hvor mange barn ønsker du?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvor mange barn ønsker du? 

Hvor gammel er du, og når vil du begynne og få barn?

 

 

Jeg er 22 år. Ønsker meg 3 barn, og har lyst til å begynne så snart som mulig :) 



Anonymous poster hash: 702fe...97a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er 24, har en gutt på 9 månder og om ett år eller to vil jeg gjerne ha en til. Så er det stopp:)

Anonymous poster hash: d6cb8...ed2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 30, ønsker ett eget barn i tillegg til min manns to.

Anonymous poster hash: 8bb61...e11

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drømmen var alltid 3 barn. Men litt eldre og klokere ble jeg, og innså at 3 barn krever mye. Både økonomisk, ang oppfølging og kapasitet. Så tror det blir ett barn til, da vi har ett fra før. Er 26, og med mindre vi vinner i lotto og kan ha en hjemmeværende foreldre, blir det kun 2 barn.

Anonymous poster hash: 03877...66c

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ett og ønsker ikke fler.

Anonymous poster hash: 0a06e...4a1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Wanda Maximoff

Hvor mange barn ønsker du?

Hvor gammel er du, og når vil du begynne og få barn?

Jeg er 22 år. Ønsker meg 3 barn, og har lyst til å begynne så snart som mulig :)

Anonymous poster hash: 702fe...97a

Jeg er noen år eldre enn deg og har ett barn. Per nå så ønsker jeg meg ikke flere, men det endrer seg kanskje hvis jeg finner meg en mann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er 24 og har to, ei på 2år og en på 4mnd :)

Alltid ønsket meg mange barn, men mannen var klar i sin tale om at "vi begynner med en"

Han var deretter enig i at et søsken var en god idé.

Nå føler vi at vi har mer enn nok med de to vi har, og jeg begynner å venne meg til tanken om å ikke få fler. De er alt for meg og jeg føler meg så heldig med to friske barn.

Så drømmen om mange barn forsvinner litt... Hadde vi også vunnet i lotto og mannen vært noen år yngre så kunne det kanskje blitt en liten flokk :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har alltid hatt lyst på 3, men mest sannsynlig har jeg pcos og jeg vil bli det lykkeligste mennesket på jord om jeg kan få 1..

Er forøvrig (snart) 24, vært sammen med samboeren min i snart 7 år og vi gifter oss om noen uker :)

Endret av Birdo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 21, og gravid med barn nr 2.

Vil ha 3, kaanskje 4 barn.

Anonymous poster hash: 8dd82...1ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 25 år. Jeg vil gjerne ha tre barn, men samboer vil ikke ha mer enn to, så da blir det to. Har ingen foreløpig, blir nok ikke før om 4-5 år. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest ulvepopcorn

I midten av tjueåra, håper det ikke er så lenge til vi starter prøving. Ønsker meg to barn :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mann, 24. Har ingen barn, vil helst ha ett eller to. Når jeg får det første er ikke så viktig for meg, og avhenger vel også av alderen til partneren. Hvis det er en som er like gammel som meg selv tenker jeg vel rundt 30.



Anonymous poster hash: 34d6a...1ae
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 34. Tenker at to barn kanskje er passe. Begynner prøving til høsten.



Anonymous poster hash: 92dd9...0e0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Bygdis

Er 30 år, har ei jente på 10 uker, håper på et barn til på et par år :) Synes to barn høres veldig passelig og greit ut, både med oppfølgning, økonomisk og praktisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er 30 og ønsker 0 barn, der er heldigvis meg og mannen skjønt enige. Har aldri ønsket barn og kjenner absolutt ingen rasling noen plasser.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ønsket ett, har ett. Verden er overbefolket.

Anonymous poster hash: 33873...575

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

 Ønsker meg ingen unger jeg.

 



Anonymous poster hash: 0f733...d50
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest imperio

Er 23 år. Ingen barn enda, ender vell opp med 1. Kommer aldri til å finne meg en mann, så må da dra til Danmark for å få barn. Si hva du vil om det, men det er mitt valg. Bedre det enn å ha random ONS for å bli gravid. Ja, det skjer faktisk! Vet om to stk som har gjort det med vilje, for å få barn. Og det er ikke noe jeg ønsker å gjøre, å lure en mann på den måten. 

 

Har alltid hatt et ønske om 7 barn. Men det forblir vell en drøm, så håper på 3. Men som sagt, blir vell bare 1. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 år, maks 2 stykker. Men egentlig så tror jeg ikke at jeg ønsker meg unger. Jeg er ikke flink med unger, og det er mye ansvar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

26 år, ønsket var alltid 1 barn og det fikk vi for snart 6 mnd. Tviler på at vi kommer til å få fler, da blir det i såfall maks 1 til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...