Gå til innhold

jeg bare MÅ lukte på bindet mitt!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Haha jeg gjør det av og til jeg også.

Har hørt at det går an å lukte andres mensenlukt. Det lukter helt forferdelig, og vil selvfølgelig ikke at andre skal lukte at jeg har mensen. Er jeg usikker på om det dunster ekkel mensenlukt av meg, tar jeg en liten sniff for å sjekke når jeg er på do, men putter det ikke under nesa hehe.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

usj. Mensen lukter ille nok i seg selv, ville aldri gått inn for å lukte mer på det! Det stinker jo uansett. Helt jævlig å gå inn på en do rett etter at noen har skiftet bind der :dry:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør det jevnt og trutt. Mensblod, urin og utflod blir luktet på stort sett hver gang jeg er på WC.

Merker jeg noe som er pussig, så er det ofte et varsel om at noe er galt, og at det er en UVI, BV eller sopp på vei. Så om jeg tar det fra første sniff klarer jeg å justere det uten legehjelp.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg lukter også, av ren vane. Ikke fordi det er deilig eller at jeg tenner på det, men fordi det bare er sånn. Kan ikke forklare hvorfor. Men det er aldri negativt å lukte på egne kroppsvæsker. Lukt er en god indikator på helsetilstand. Er en grunn til at ting lukter grusomt dersom man er syk.

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jada, jeg lukter på det meste. Er helt normal i topplokket vil jeg påstå, er bare glad i å lukte på ting rett og slett.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjør det innimellom. Jeg synes sjelden at ting som kommer ut av min egen kropp er ekkelt, hos andre derimot.. Akkurat avføring ønsker jeg å ha minst mulig med å gjøre, men å se kan være lurt for å se at alt er i orden, det gjelder alt som kommer ut av oss.

Hvis man har store problemer med egne kroppsvæsker o.l så har man et problem tenker nå jeg.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lukter også, av ren vane. Ikke fordi det er deilig eller at jeg tenner på det, men fordi det bare er sånn. Kan ikke forklare hvorfor. Men det er aldri negativt å lukte på egne kroppsvæsker. Lukt er en god indikator på helsetilstand. Er en grunn til at ting lukter grusomt dersom man er syk.

Ja, men er man syk lukter det sterkere enn vanlig. Da trenger man ikke snuse så voldsomt på det brukte bindet, trusa, papiret, nede i toalettet osv, osv,osv.. Da vil en kjenne det uansett.. :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men er man syk lukter det sterkere enn vanlig. Da trenger man ikke snuse så voldsomt på det brukte bindet, trusa, papiret, nede i toalettet osv, osv,osv.. Da vil en kjenne det uansett.. :forvirret:

Det er når man allerede har blitt syk, og spesielt når feber og dehydrering har slått inn. Svak "rar" lukt er, iverfall hos meg, ofte et av de første varslene jeg får på at noe er i gjære. Tar jeg det på alvor, og justerer kosten, drikker mye vann, og stresser ned en dag eller to, så kan jeg som oftest slippe unna større problemer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg lukter også på det jeg bruker under mensturasjon.

når jeg brukte plastbind lukta jeg riktig nok ikke på bindet, for da blei jeg totalt slått ut av lukta i det jeg drog ned trusa. men tøybindet lukter jeg alltid på, det samme med mooncup og meluna. tøybindet lukter ingenting, mooncupen lukter svakt jern og desverre er jeg en av de som har opplvd at meluna'n reagerer med min mens(bare noen har problemet) og stinker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg skulle ønske denne tråden bare ville dø. Jeg brekker meg hver gang den kommer opp på forsiden. :kvalm:

Og derfor dytter du den opp selv...? Og inviterer til en diskusjon mellom folk som er enige med deg, og folk som ser på dette som en normal vane?

Konstruktivt :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seriøst :hakeslepp: ! Hver sin lyst!

Dere høres ut som bikkja mi som snuser på bindet sitt når hun har løpetid. Det neste blir å smake på det da eller???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Seriøst :hakeslepp: ! Hver sin lyst!

Dere høres ut som bikkja mi som snuser på bindet sitt når hun har løpetid. Det neste blir å smake på det da eller???

Har gjordt det også jeg :ler:

Nyskjerrig,og ser ærlig talt ikke noe galt i det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...