Gå til innhold

Hvor lenge prøvde dere?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg vet jo i teorien når eggløsningen er, har 28 dagers syklus. Men generelt eller hvordan kan jeg lære meg å kjenne det? Tips?

Anonymous poster hash: c4fc1...1d7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg vet jo i teorien når eggløsningen er, har 28 dagers syklus. Men generelt eller hvordan kan jeg lære meg å kjenne det? Tips?

Anonymous poster hash: c4fc1...1d7

Det er jo lutt forskjellig hvordan folk opplever eggløsning, men her er min erfaring:) jeg fikk alltid eggløsningsslim. Utfloden endrer seg og blir blank og seig. Kan strekkes langt mellom to fingre. Og så hadde heg alltid eggløsningssmerter:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første barn: første forsøk, eller egentlig mnd før vi skulle begynne å prøve, andre barn: fjerde forsøk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble gravid på første IVF forsøk- SA i uke syv -hadde prøvd i 2 år og ni måneder, er nå 3,5 år siden vi startet prøvingen, fortsatt ikke noe voksende mage på meg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg sluttet på pillen rett før jul 2013 og ble gravid januar 2014. Endte med hematom, SA og utskrapning i februar.

Tok 8 mnd før spiren satt igjen og er nå 10+2.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1. 6 pp.

2. 1 pp. MA uke 15

3. Er nå i pp 9..



Anonymous poster hash: cfea8...76d
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nr 1: Prøvde i ca 2,5 år, fikk klaff på første ivf-forsøk.

Nr 2: Venter fortsatt, har ikke brukt prevensjon siden fødsel for snart 18 mnd siden (men så tok det 9 mnd før jeg mens igjen), men det blir nok ivf denne gangen også.

Det er forresten ikke påvist noe galt med verken meg eller mannen. Vi klarer bare av en eller annen grunn ikke å bli gravide naturlig. Når det er sagt, tilhører vi et lite mindretall. Ca 90 % blir gravide innen 1 - 1,5 år, mens 5 - 10 % trenger hjelp eller det tar lengre tid.

Lykke til; dere går en spennende tid i møte!



Anonymous poster hash: a9103...d97
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...