Gå til innhold

Regelmessig syklus, men ikke eggløsning?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har slitt med å få regelmessige sykluser etter jeg sluttet med p pillene, men de 3 siste månedene nå har det blitt regelmessig :) Det har blitt normalt igjen.

Har også begynt med å ta eggløsningstester, men jeg har ikke fått positiv test:/ Jeg har hørt at hvis man har regelmessig syklus, har man mest sannsynlig eggløsning også. Eller er dette feil?

Noen som har opplevd dette?



Anonymous poster hash: bd9f2...7a6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg lurer på det samme som deg.. Sluttet på pillen i september. Bank i bordet har TR kommet nøyaktig på dagen jeg forventet mens helt fra jeg sluttet på pillen, og rundt datoen jeg har forventet EL har noe som likner EL-slim dukket opp. Jeg har ikke testet etter EL før denne mnd, og etter kalenderen skulle EL ha vært lørdag som var. Testet negativt onsdag og torsdag, på fredag kom streken med en gang og den var sterk, men ikke så sterk som kontrollstreken (altså negativ på fredag også). Fikk ikke testet på lørdag som var den antatte EL-dagen, men søndag kveld var den negativ. Lurer veldig på om det er noe kluss med syklusen, eller om noe er galt. Kan legge til at jeg ikke har lagt merke til noe EL-slim enda denne mnd, så kanskje EL er forsinket og at det er derfor, men lurer ja..

Anonymous poster hash: 17393...f3f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke peiling, men synes det virker som det er en del som ikke får helt positive tester.. Bruker dere billige el tester? Hvor sikkre i de i tilfellet?

Som sagt så har vet jeg ikke noe om slike tester, for min del virker det som det skjer en del forrvirring hos noen :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Billigstrimler for min del ja. Vet ikke hvor pålitelige de er, men har fått blendahvite tester hver dag bortsett fra den nevnte fredagen hvor streken var sterk, men ikke lik som teststreken.. Håper den hadde vært helt positiv hvis jeg hadde testet på lørdag som var antatt EL-dag.. Får vel bare vente tålmodig og se :)

Anonymous poster hash: 17393...f3f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker også billig testene, så man kan ikke vite hvor sikre de er, men har hørt at de skal være bra:P TS



Anonymous poster hash: bd9f2...7a6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Prøv å teste hver dag og sammenlikn testene om streken blir sterkere/svakere enn forrige gang. Da har du kanskje EL den dagen fargen er sterkest?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Prøv å teste hver dag og sammenlikn testene om streken blir sterkere/svakere enn forrige gang. Da har du kanskje EL den dagen fargen er sterkest?

hm ja kanskje det. Noen ganger får jeg nesten ingen strek, mens andre ganger er den sterkere, så kanskje det er det :) men aldri like sterk som kontroll streken, som den skal være da:/ TS

Anonymous poster hash: bd9f2...7a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...